loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 167 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

فان پرسي: از آرسنال مي روم


رابين فان پرسي ضمن حضور در تمرين روز گذشته تيم فوتبال آرسنال گفت تصميم خود مبني بر جدايي از اين تيم را گرفته است.


 مهاجم ملي پوش هلندي که آرسنال روي وي 30 ميليون پوند قيمت گذاشت قصد دارد تا قبل از سفر شنبه توپچي‌ها به شرق دور، تکليف خود را با آنها مشخص کند.



 سخنگوي آرسنال اظهار داشت: رابين روز دوشنبه به تمرين بازگشت و همانگونه که انتظار مي‌رفت گفت مي‌خواهد بنشيند و در خصوص آينده‌اش با مسئولان باشگاه صحبت کند. البته زمان دقيقي براي انجام مذاکره تعيين نشد.

 اين در حالي است که يک سال از قرارداد فان پرسي با آرسنال باقي مانده است و تيم‌هاي منچسترسيتي، منچستريونايتد، يوونتوس و رئال مادريد خواهان به خدمت گرفتن اين بازيکن هلندي هستند.
MR.SASHA بازدید : 38 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ايان رايت:

رابين فن پرسي حق دارد از آرسنال برود


رابين فن پرسي اين روزها با بازگشت به تمرينات آرسنال روزهاي دشواري را سپري مي‌کند.


   مهاجم ملي پوش فوتبال هلند که از تعطيلات به لندن بازگشته در حالي هم‌تيمي‌هاي خود را ملاقات مي‌کند که پيش از اين گفته حاضر نيست قرارداد خود را با اين تيم تمديد کند.


"ايان رايت" در مقاله‌اي که به قلم وي در روزنامه سان به چاپ رسيده، در اين خصوص مي‌نويسد: "من اطمينان دارم که بچه‌هاي آرسنالي از او مي خواهند که در تيم لندني به حضور خود ادامه دهد. فن پرسي از شيوه آرسنال انتقاد کرده و مي‌خواهد جام ببرد.


واقعا اميدوارم که آرسنال و فن پرسي بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند و او بماند. اما بعيد مي‌دانم اين اتفاق بيفتد. دست کم فن‌پرسي از آن دست بازيکنان غيرحرفه‌اي نيست و با تيم مشکل پيدا مي‌کند.


بايد به تصميم فن پرسي احترام گذاشت و گفت نمي‌توان اين بازيکن را براي پيوستن به تيمي که جام مي‌برد سرزنش کرد.


آرسنال در چند سال گذشته هر سال يک بازيکن درجه يک خود را از دست داده است. آنها به همين دليل هيچ جامي نمي‌توانند ببرند.


در فصول گذشته، منچستريونايتد و چلسي تيم‌هاي موفقي در فصل نقل و انتقالات بوده‌اند و بازيکنان دوست داشتند به اين تيم‌ها بپيوندند. حالا اين وضع در خصوص منچسترسيتي صدق مي‌کند. 


 بعضي از مردم فکر مي‌کنند فوتباليست‌ها فقط به دنبال پول هستند اما اين درست نيست. سيتي ممکن است پول گزافي بپردازد اما آنچه باعث جذابيت اين تيم مي‌شود، قهرماني است. فکر مي کنم "آرسن ونگر" به اين وضعيت با ديده نااميدي مي‌نگرد اما نه عصباني است و نه از ديدن اين چيزها غافلگير مي‌شود.


مردم مي‌گويند بازيکناني که زياد مصدوم مي‌شوند بايد به باشگاه‌هايي که پاي آنها ايستاده‌اند، بچسبند اما بازي جايي براي بروز احساسات نيست. تنها افراد باوفا در فوتبال، هواداران هستند.


آرسنال نياز دارد تا در خصوص از دست دادن بازيکنان درجه يک خود توضيح بدهد. من سياست تجاري آنها را در خصوص پول خرج نکردن براي آنچه که خود توليد نکرده اند را تحسين مي‌کنم اما باشگاه با اين شرايط عقب مي‌ماند.


بحث جدايي فن پرسي به کنار، آنها اکنون با مسئله اي به نام تئو والکات مواجهند. اين بازيکن هم مانند فن پرسي يک سال از قراردادش با آرسنال باقي مانده است.


براي ونگر پايان مهلت نقل و انتقالات تابستاني چندان زود نيست".

MR.SASHA بازدید : 46 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

126 ميليون پوند براي تماشاي بازي‌هاي آرسنال


هواداران آرسنال بايد براي تماشاي ديدارهاي خانگي توپچي‌ها 126 ميليون پوند بيشتر از فصل گذشته بپردازند.


  باشگاه آرسنال با افزايش 23 درصدي در بهاي بليت‌هاي خود در ديدارهاي خانگي، قيمت بليت‌هاي خود را به 126 پوند رسانده‌ است.


ميانگين بهاي بليت ديدارهاي آرسنال 62 پوند است و کمترين بهاي بليت تماشاي ديدارهاي اين تيم 25.5 پوند خواهد بود. اين افزايش بها آرسنال را به تيمي تبديل کرده که هوادارانش براي تماشاي ديدارهاي تيمشان بايد بيشترين بهاي بليت را بپردازند. افزايش 23 درصدي بهاي بليت در باشگاه آرسنال، افزايش درآمد 126 ميليون پوندي را براي سران اين تيم در پي خواهد داشت.


ايوان گازيديس، مدير اجرايي توپچي‌ها در اين خصوص گفت: ما در تلاش هستيم تا تعادلي بين ميزان درخواست براي بليت بازي‌ها و توانايي پرداخت مبلغ آن در ميان هواداران برقرار کنيم. البته بايد درآمد خوبي از اين راه داشته تا بتوانيم بازيکنان جديدي را نيز به ترکيب تيم اضافه کنيم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 596
  • بازدید سال : 2,714
  • بازدید کلی : 155,139