loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 1023 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

من يونايتد و رئال، گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان

فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان


دو تيم باشگاه انگليسي و اسپانيايي عناوين گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان را به خود اختصاص دادند.


   به نقل از فوربس، تيم منچستريونايتد با دراختيار داشتن سرمايه‌ مالي بالغ بر 2.23 ميليارد دلار، گران‌ترين باشگاه ورزشي کنوني جهان به شمار مي رود. اين باشگاه که عمده‌ترين فعاليتش در فوتبال است، متعلق به خانواده گليزرهاي آمريکايي است.


پس از آن رئال مادريد نيز که در عرصه فوتبال فعاليت گسترده‌اي دارد و با در اختيار داشتن ستارگاني بزرگ و گران‌بها، چندين سال است که عنوان «کهکشاني» را به خود اختصاص داده، با سرمايه‌اي بالغ بر 1.88 ميليارد دلار در رده دوم اين فهرست جاي گرفته است.


در رده سوم تيم نيويورک يانکي آمريکا که در رشته‌هاي مختلف فعاليت داشته اما بخش گسترده آن به راگبي مربوط مي شود با 1.85 ميليارد دلار در رده سوم است. نيويورکي يانکي در اين رتبه با باشگاه دالاس کابوي که در زمينه بسکتبال فعاليت چشمگيري دارد، در يک سطح قرار دارد.





فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان به شرح زير است:


1- منچستريونايتد انگليس، 2.23 ميليارد دلار- فوتبال


2-رئال مادريد اسپانيا، 1.88 ميليارد دلار - فوتبال


3-نيويورک يانکي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار - راگبي


4- دالاس کابوي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار- بسکتبال


5-واشنگتن رداسکينز، 1.56 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


6-لوس آنجلس داجرز ، 1.4 ميليارد دلار- راگبي


 7- نيوانگلند پاتريوت، 1.4 ميليارد دلار – فوتبال آمريکايي


8- بارسلونا اسپانيا، 1.31 ميليارد دلار- فوتبال


9-نيويورک جيانتس آمريکا، 1.3 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


10- آرسنال انگليس، 1.29 ميليارد دلار – فوتبال

MR.SASHA بازدید : 26 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

کاپلو: هنوز قراردادي با روس ها نبستم


فابيو کاپلو، سرمربي سابق تيم ملي انگليس، اعلام کرد هنوز با فدراسيون فوتبال روسيه براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتبال اين کشور به توافق نرسيده است.


 اين در حالي است که امروز نيکيتا سيمونيان، نايب رئيس فدراسيون فوتبال روسيه، اعلام کرد که کاپلو سرمربي جديد تيم ملي اين کشور خواهد بود.

دن فابيو اعلام کرد که مذاکرات با فدراسيون فوتبال روسيه در مراحل پايان قرار دارد اما تاکيد کرد هنوز قراردادي بين طرفين امضا نشده است.

او در گفتگو با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت:" من هنوز قراردادي امضا نکردم اما اميدوارم همه چيز خوب پيش برود.

انگليس؟ من نمي توانم در اين مورد صحبت کنم."

اين مربي باتجربه همچنين در مورد فعاليت پاري سن ژرمن در بازار نقل و انتقالات گفت:" شيخ ها بازار را در دست گرفته اند. فعاليت بارسا و رئال هم بازتاب دهنده بحران اقتصادي است.

تصميم ميلان براي فروش زلاتان و تياگو سيلوا عاقلانه بود. فکر مي کنم گرفتن اين تصميم براي رئيس برلوسکوني دشوار بود."
MR.SASHA بازدید : 36 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دوستي‌مهر:اين باخت را برد محسوب مي‌کنيم


سرمربي تيم ملي نوجوانان با ابراز رضايت از عملکرد اين تيم در دو بازي تدارکاتي مقابل ژاپن گفت: هدف ما از اين دو بازي شناخت بيشتر نقاط ضعف تيم بود که خوشبختانه به اين اهداف رسيديم و با جرات مي‌توانم بگويم به موفقيت تيم ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا بسيار خوشبينم.



 علي‌ دوستي مهر پس از دومين ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال نوجوانان اظهار کرد: بازي خوبي بود. ما مي‌دانستيم که ژاپن از تيم‌هاي قدرتمند و ريشه‌دار آسياست آن‌ها فوتبال سرعتي را به خوبي اجرا مي‌کنند ساليان سال است که ژاپن جزو نخستين تيم‌هاي راه يافته به مرحله نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسياست. آن‌ها تشکيلات و سازماندهي فوق‌العاده قوي دارند و براي آموزش و پرورش تيم‌هايشان وقت و سرمايه‌گذاري زيادي انجام مي‌دهند.


برای مشاهده کامل متن ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 114 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

سرمربي ژاپن: ايران از ما قوي‌تر است


سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان ژاپن با وجود برتري برابر ايران اعتقاد دارد نوجوانان ملي پوش کشورمان،‌ تيم بهتري هستند.


يوشي تاکه پس از برتري 4 بر 2 برابر نوجوانان ايران در ديداري تدارکاتي در پاسخ به اين سؤال که تيمش نسبت به بازي قبلي تغييرات زيادي کرده بود گفت: ژاپني‌ها از لحاظ روحي رواني بسيار حساس هستند و چند روزي طول کشيد تا با شرايط اردو عادت کنيم و به آب و هواي ايران آشنا شويم. امروز هم هواداران ما با حضور در استاديوم و تشويق بسيار خوبشان به ما دلگرمي دادند و انرژي زيادي گرفتيم.

اين مربي عنوان کرد: اين بازي دو قسمت داشت، در نيمه اول ما برتر بوديم و در نيمه دوم ايران بازي بهتري ارائه کرد اما ما توانستيم از موقعيت‌هاي خودمان بهترين استفاده را ببريم و نتيجه را به سود خود رقم بزنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چند درصد تيم اصلي ژاپن به تهران آمده است گفت: تقريباً اين تيم 70درصد تيم اصلي ما را تشکيل مي‌دهد. هنوز براي مشخص شدن تيم اصلي وقت داريم و احتمال اين است که چند بازيکن تغيير کنند.

يوشي تاکه در مورد اينکه تيمش با اين بازي نشان داد يکي از مدعيان اصلي قهرماني در آسيا است خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم ايران از ما قوي‌تر است اما با اين وجود هدف اصلي ما اول صعود به جام جهاني است و پس از آن به دنبال کسب عنوان قهرماني هستيم.

MR.SASHA بازدید : 129 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

تيم ملي نوجوانان در بازي دوم به ژاپن باخت


تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در دومين بازي تدارکاتي مغلوب ژاپن شد.


دومين بازي تدارکاتي تيم نوجوانان مقابل ژاپن امروز ساعت 16 در ورزشگاه دستگردي آغاز شد و اين مسابقه را با نتيجه 4 بر 2 به حريف واگذار کرد.

تيم ملي در اين مسابقه با دو نيمه متفاوت به ميدان رفت اما تغيير بازيکنان در نيمه دوم هم باعث تغيير نتيجه نشد.

گل اول ايران را در اين مسابقه امير محمد مظلوم در دقيقه 52 به ثمر رساند و در ادامه بازي در دقيقه 90 رضا کرملا چعب گل دوم ايران را به ثمر رساند.

پس از پايان 90 دقيقه با توجه به پيروزي ايران در بازي اول با توافق سرمربيان دو تيم ضربات پنالتي زده شد تا برنده دو بازي مشخص شود.

در ضربات پنالي ايران 5 بر 4 به پيروزي رسيد.

اين بازي بيش از 200 هوادار داشت که 10 نفر از آنها ژاپني ها بودند و 100 نفر نيز از نونهالان شهريار بودند.

مهدي مهدوي کيا بازيکن تيم پرسپوليس و از شاگردان قديمي علي دوستي سرمربي تيم ملي نوجوانان، فريدون معيني رئيس کميته جوانان، ميرشاد ماجدي سرپرست فعلي تيم استقلال و مصطفي قنبرپور سرمربي تيم زير 14 ساله ها از جمله تماشاگران ويژه اين مسابقه بودند.

مهدوي کيا در بين نيمه به رختکن نوجوانان ايران رفت و براي دقايقي براي بازيکنان صحبت کرد.

پس از پايان مسابقه هواداران ايراني تيم ملي ژاپن را تشويق کردند و آنها نيز از هواداران تشکر کردند.

تيم نوجوانان خود را براي مسابقات قهرماني آسيا که مهر سال جاري در تهران برگزار مي شود آماده مي کند.

MR.SASHA بازدید : 26 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

فابيو کاپلو سرمربي تيم فوتبال روسيه شد


"فابيو کاپلو" به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه منصوب شد هرچند که هنوز قراردادي را با فدراسيون فوتبال اين کشور امضا نکرده است.


"نيکيتا سيمونيان"، نايب رئيس فدراسيون فوتبال روسيه، به ايتار تاس گفت: امروز ما تصميم گرفته ايم هدايت تيم فوتبال روسيه را به کاپلو بسپاريم. اکنون در مسکو در انتظار نهايي شدن جزئيات قرارداد هستيم. زماني که کاپلو و مديران وي وارد اينجا شوند فکر مي کنم کار آماده است. فکر مي کنم اين اتفاق چهارشنبه يا پنج شنبه روي مي دهد.

مربي پيشين تيم ملي فوتبال انگلستان همچنين هدايت تيم هاي رئال مادريد، يوونوتوس، رم و ميلان را بر عهده داشته است.

اين مربي 66 ساله از زمان برکناري از سمت مربيگري تيم فوتبال انگلستان در ماه فوريه، بيکار بوده است. کاپلو هفت قهرماني سري آ را در کارنامه دارد اگرچه دو تاي از آنها از تيم هاي قهرمان گرفته شدند. وي در سال 1994 با ميلان به عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا کرده است.

MR.SASHA بازدید : 95 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گزارش کيکر از وضعيت هافبک تيم ملي ايران

آينده مبهم ستاره ايراني ولفسبورگ


نشريه معتبر کيکر در گزارشي به بررسي وضعيت اشکان دژاگه در تيم فوتبال ولفسبورگ پرداخته است.


   نشريه کيکر در تازه‌ترين شماره خود که روز دوشنبه (امروز) منتشر شد، در گزارشي به تشريح وضعيت اشکان دژاگه در تيم ولفسبورگ پرداخت. براساس اين مقاله بازيکن 26 ساله ايراني پس از بازگشت به تمرينات آماده‌سازي، بايد تلاش زيادي کند که موقعيت خود را نزد «گرگ‌ها» (لقب ولفسبورگ) حفظ کند.

برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 1120 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ترابيان به مادريد رفت


رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال براي مذاکره با يک مربي اسپانيايي بامداد دوشنبه به مادريد سفر کرد.


   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال و با اعلام اميرحسين پورمحمد مدير رسانه اي تيم ملي فوتسال، عباس ترابيان گفت: همانطور که پيش از اين عنوان کرده بوديم براي تقويت کادر فني تيم ملي فوتسال کشورمان درنظر داريم از وجود يک مربي اسپانيايي استفاده کنيم.


وي افزود: به همين خاطر در سفري که به اسپانيا دارم، مذاکرات نهايي را با گزينه مورد نظر کميته فوتسال فدراسيون فوتبال خواهم داشت و در صورت توافق با اين مربي قرارداد همکاري امضا مي‌کنم.


رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال از اعلام نام گزينه حضور در کادر فني تيم ملي فوتسال کشورمان خودداري کرد و گفت: درحال حاضر درست نيست نام اين مربي را بيان کنم. قطعا پس از عقد قرارداد نهايي نام اين مربي را خواهم گفت.


ترابيان همچنين موفقيت تيم فوتسال دانش آموزي در دستيابي به عنوان قهرماني مسابقات فوتسال بين المللي کرواسي را تبريک گفت و افزود: اين موفقيت بزرگي براي فوتسال ايران است و اين اميدواري را به وجود مي آورد که در آينده‌اي نزديک جوانان شايسته اين تيم به بدنه فوتسال کشور اضافه خواهند شد.


وي اين قهرماني را به دست اندرکاران تيم فوتسال دانش آموزي ايران تبريک گفت و افزود: ما تيم فوتسال دانش آموزي را بازويي در کنار تيم‌هاي ملي فوتسال ايران مي دانيم و خوشحاليم که افتخاري ديگر نصيب فوتسال کشورمان شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 619
  • بازدید سال : 2,737
  • بازدید کلی : 155,162