loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 43 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

نصرتي: مدعي قهرماني هستيم


مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي با اعلام اينکه بدقولي مسئولان تراکتورسازي باعث ناراحتي و دلخوري‌اش شده است، گفت: به دليل سرماخوردگي و مصدوميت جزئي در تمرينات تيم شرکت نکردم.


  محمد نصرتي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دليل حاضر نشدنش در تمرينات تيم تراکتورسازي و همچنين پرداخت نشدن پيش قراردادش از سوي اين باشگاه ضمن بيان مطلب فوق گفت: پيش از اينکه به تراکتورسازي بيايم پيشنهادات مالي خوبي از باشگاه‌هاي ديگر مانند سپاهان و مس کرمان داشتم اما چون تراکتورسازي اولويت اولم بود به اين تيم پيوستم.


وي در ادامه افزود: قرار بود باشگاه تراکتورسازي 30 درصد اوليه مبلغ قرارداد ما را پس از بازگشت از اردوي ترکيه پرداخت کند. من نيز به پيش قراردادي که باشگاه قرار بود به بازيکنان پرداخت کند نيازي شديد داشتم و مسئولان باشگاه را در جريان اين موضوع قرار داده و چند بار در خصوص آن تاکيد کرده بودم.


اين مدافع باتجربه در همين خصوص افزود: متاسفانه وقتي از اردوي ترکيه برگشتم متوجه شدم باشگاه به درخواست من ترتيب اثر نداده است که همين موضوع باعث ناراحتي و دلخوري‌ام شد. با اين وجود طي سال‌هايي که فوتبال بازي مي‌کنم آنقدر حرفه‌اي شده‌ام که اين موضوع روي عملکردم در تيمي که با آن قرارداد دارم تاثير نگذارد.


مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي با اعلام اينکه از امروز در تمرين سرخپوشان شرکت مي‌کند، تاکيد کرد: من پس از بازگشت از اردوي ترکيه دچار سرماخوردگي شديد شدم، ضمن اينکه از ناحيه شست پا دچار مصدوميت جزئي شده و نمي‌خواستم مصدوميتم تشديد شود. البته کادر فني تيم تراکتورسازي در جريان دلايل غيبت من در تمرين تيم بودند.


وي در خصوص نخستين ديدار تيمش در هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر مقابل تيم سايپا گفت: سايپا تيم خوب و يکدستي است اما ما هم امسال يکي از مدعيان قهرماني ليگ هستيم، بنابراين بايد با شکست اين تيم گام اول را محکم برداريم.


نصرتي خاطر نشان کرد: ما به خوبي بدنسازي کرديم و تمرينات آماده سازي مناسبي را انجام داديم اما فقط دو ديدار تدارکاتي را انجام داده و زمان کافي براي انجام تمرينات تاکتيکي نداشتيم، بنابراين هماهنگي بين بازيکنان تيم کمي زمان بر خواهد بود اما مطمئن باشيد حداکثر تا هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر به هماهنگي ايده‌آل و مدنظر خود مي‌رسيم.


ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي و سايپاي البرز از هفته نخست دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر ساعت 20:15 روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.

MR.SASHA بازدید : 30 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تراکتور‌ عهده‌دار‌ فروش‌بليت‌ در بازيهاي‌خانگي شد


باشگاه تراکتورسازي عهده دار بليط فروشي در فصل جديد ليگ برتر شد.


 به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، بعد از جلسه ديروز و نامه اي که از فدراسيون فوتبال به اداره ورزش و جوانان استان، هيئت فوتبال و باشگاه ارسال شد تکليف فروش بليت براي فصل دوازدهم مشخص شد.

بدين ترتيب باشگاه تراکتورسازي عهده دار فروش بليت در بازي هاي خانگي اين تيم است.

طريقه فروش بليت همانند بازي آخر فصل قبل بوده(تراکتور-ملوان) و بليت هاي الکترونيکي در ورزشگاه به فروش خواهد رسيد.

باشگاه تراکتورسازي از کليه هواداران خود درخواست کرده است از شارژ کارت هاي متفرقه اکيدا خودداري کنند.
MR.SASHA بازدید : 29 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ابراهيمي: مدعيان، تا بن دندان مسلح هستند


اينکه عملکرد نقل وانتقالات باشگاه خوب بوده يا نه اينرا من نمي توانم دخالت کنم وبايد مسئولين باشگاه نظر بدهند.


  سايت گل - تراکتور سازي در چند روز مانده به آغاز رقابت هاي ليگ برتر چند مهره اصلي خود را بدليل مصدوميت در اختيار ندارد ، محمد ابراهيمي يا همان   f14 تبريزي ها که در فصل گذشته در گوش راست اين تيم انجام وظيفه مي کرد يکي از جمله همين بازيکنان است که در مورد مصدوميت خود مي گويد : بعد از مدتي که از ناحيه زير شکم درد مي کشيدم وعلت آنهم بدرستي مشخص نمي شد بالاخره با تشخيص دکتر يوسف زاده که جا دارد از ايشان تشکر ويژه اي داشته باشم با تائيد ديگر پزشکان معلوم شد که بدليل پيچ خورده گي از ناحيه لگن بوده وبخاطر فشار وارده که طي حضور در تيم ملي وبازي ها ليگ صورت گرفته بود ، ديگر تحمل درد براي من غيرممکن شد واين مدتي هم که در بازي ها وتمرينات شرکت مي کردم با تحمل درد حاضر مي شدم ، به نظرم هفته هاي ابتداي ليگ را نتوانم در خدمت تيم باشم .

عملکرد نقل وانتقالاتي سرخ هاي تبريزي وشرايط اين تيم موضوع ديگري بود که ابراهيمي اعتقاد دارد ، تراکتور سازي هميشه جزء تيم هاي مدعي بوده ويکي از تيم هاي بزرگ کشورمان است وبازيکناني را هم که بخدمت گرفته در تيم هاي خود بازيکنان تاثير گذاري بوده اند ، سيد صالحي وکريميان با تيم هاي خود قهرمان شده اند ونصرتي ودهنوي هم بازيکن ملي پوش هستند که اميد وارم تيم قدرتمندي را شکل دهيم ، ولي در کل اينکه عملکرد نقل وانتقالات باشگاه خوب بوده يا نه اينرا من نمي توانم دخالت کنم وبايد مسئولين باشگاه نظر بدهند البته دو سه جاي خالي داريم که شايد سياست باشگاه اينگونه بوده است .

شرايط تراکتور سازي بعنوان يکي از مدعيان قهرماني ليگ دوازدهم مورد ديگري بود که ابراهيمي معتقد است کار تراکتور سازي امسال بسيار سخت خواهد بود ، او مي گويد : امسال تعداد مدعيان جام نسبت به فصل گذشته زياد شده وما بايد با حريفاني رقابت کنيم که تا بن دندان مسلح هستند وعزم خود را براي قهرماني جزم کرده اند ، لذا بايد با تمام توان خود را براي نبردي سخت آماده کنيم ، ابراهيمي با اشاره به توانايي هاي اوليويرا سرمربي اين تيم ادامه مي دهد : او انسان بسيار خوبي است سعي کرده با بچه ها رابطه خوبي داشته باشد وبا ارائه برنامه هاي متفاوت تمريني بازيکنان را به شرايط مطلوب نزديک کند ، اميد وارم با همت بچه ها وحمايت مردم اين تيم کماکان جزء مدعيان باقي بماند .  
MR.SASHA بازدید : 84 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

جعفري: نصرتي قهر نکرده، سرماخورده است


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: محمد نصرتي به دليل مسائل مالي قهر نکرده و سرماخورده است.


محمد حسين جعفري درباره اينکه گفته مي شود محمد نصرتي به دليل پاس نشدن چکش از حضور در تمرينات ترکتورسازي امتناع مي کند گفت: اين خبرهاي شايعه است و نصرتي هيچ مشکلي ندارد. اين بازيکن به دليل سرماخوردگي در تمرين نبوده و از فردا در تمرينات حاضر مي شود. نصرتي از اين کارها نمي کند.

وي افزود: به لحاظ مالي مشکلي نداريم و تازه اول راه هستيم. از اينکه چنين خبرهايي منتشر مي شود تعجب مي کنم.

MR.SASHA بازدید : 120 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

باشگاه تراکتورسازي بليت‌فروشي را برعهده گرفت


باشگاه تراکتورسازي در فصل جديد عهده‌دار بليت‌فروشي است.


   به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، بعد از جلسه روز گذشته  و نامه اي که از فدراسيون به اداره ورزش و جوانان استان، هيئت فوتبال و باشگاه ارسال شد تکليف فروش بليت براي فصل دوازدهم مشخص شد. بدين ترتيب باشگاه تراکتورسازي عهده دار فروش بليت در بازي هاي خانگي اين تيم است.


طريقه فروش بليت همانند بازي آخر فصل قبل بوده(تراکتور-ملوان) و بليت هاي الکترونيکي در ورزشگاه به فروش خواهد رسيد.


باشگاه تراکتورسازي از کليه هواداران خود درخواست کرده است از شارژ کارت هاي متفرقه اکيدا خودداري کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 2,707
  • بازدید کلی : 155,132