loading...
دنیای فوتبال
ali بازدید : 1133 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (4)

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از سفر به آبادان از ساعت 9:30 در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر پشت سر گذاشت.

به گزارش کانون هواداران پرسپولیس و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ تمرین سرخپوشان زیر نظر کادر فنی و پشت درهای بسته انجام شد.


بازیکنان پس از گرم کردن بدن ها و انجام حرکات کششی و نرمشی، تاکتیک های انفرادی و پس از آن فوتبال با یک دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

غلامرضا رضایی در کلینیک باشگاه برنامه تمرینی ویژه ای را در دستور کار قرار داد. کنعانی و خانزاده نیز بدلیل حضور در اردوی تیم ملی از غایبان تمرین امروز بودند.

نیلسون و امیر عابدزاده زیر نظر احمد ناجی تمرینات اختصاصی انجام دادند که شامل؛ بدنسازی، حرکات سرعتی و تکنیکی بود.

شهاب گردان و مسعود داستانی در کنار تیم و زیر نظر مانوئل ژوزه تمرین کردند.

گفتنی است؛ سرخپوشان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) برای انجام اولین دیدار خود برابر صنعت نفت در لیگ برتر فوتبال، تهران را به مقصد آبادان ترک می کنند.

ali بازدید : 1147 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

اميرحسين فشنگچي درباره بازی با نفت ابادان، اظهار داشت: پرسپوليس براي فصل جديد بازيكنان ملي پوش زيادي جذب كرده و تيم خوبي بسته اما قرار نيست بين اين ستاره ها نيمكت نشين شوم، با هدف حضور در تيم ملي قراردادم را با پرسپوليس تمديد كردم و در پرسپوليس نماندم كه نيمكت نشين شوم، البته كار سختي براي حضور در تركيب اصلي پرسپوليس دارم اما هميشه اهل رقابت بوده ام و الان هم تلاش مي كنم تا در تركيب اصلي تيم قرار بگيرم.


وي افزود: حضور مانوئل خوزه در پرسپوليس باعث شده رقابت زيادي در تيم ما ايجاد شود چرا كه همه بچه ها تلاش مي كنند تا خودشان را به سرمربي جديد تيم تحميل كنند و بتوانند در تركيب تيم قرار بگيرند.در حال حاضر جو بسيار خوبي در تيم ما وجود دارد و بچه ها با انگيزه اي بالا تمرين مي كنند.

 


وي در ادامه گفت:‌ مانوئل خوزه مربي بزرگ و با تجربه اي است و نيازي به تعريف و تمجيد من ندار در اين مدت مانوئل نشان داده كه در كارش كاملا جدي است و به نظم و انضباط خيلي اهميت مي دهد.او شخصيت خاصي دارد و همه بازيكنان را به يك چشم نگاه مي كند و هر كسي آماده تر باشد در تركيب او قرار مي گيرد.

 


هافبك پرسپوليسي اظهار داشت: در اين گرماي وحشتناك بايد اولين باي مان در ليگ را مقابل صنعت نفت در آبادان برگزار كنيم.كار سختي در شروع ليگ داريم چون صنعت نفت در خانه اش امتياز نمي دهد اما تلاش مي كنيم تا با ارائه يك بازي خوب، با 3 امتياز به تهران برگرديم و نشان بدهيم كه مدعي اصلي قهرماني هستيم.


وي ادامه داد: امسال تمام نگاه ها به پرسپوليس است چون تيم بسيار خوبي داريم و ستاره هاي ملي پوش جذب تيم ما شده اند همه نگاه ها روي پرسپوليس زوم است و همين مسئله فشار رواني زيادي براي بازيكنان ما ايجاد مي كند اما بچه هاي ما تجربه بالايي دارند و مي توانند با ارايه بازي خوب نتايج لازم را بگيرند.


فشنگچي گفت: امسال انگيزه زيادي دارم و بهترين نمايش ممكن را خواهم داشت تا به تيم ملي دعوت شوم، تيم ملي بازي هاي بسيار مهمي را در مقدماتي جام جهاني پيش رو دارد و دوست دارم در اين مسابقات كنار ملي پوشان باشم و به تيم ملي كشورم در راه صعود به جام جهاني كمك كنم.

ali بازدید : 1491 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)


ایمون زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس که به خاطر عملکرد درخشانش در مدت زمان اندک با پیراهن پرسپولیس محبوب هواداران این تیم است، روز گذشته پاسخگوی سئوالات بود.


زاید در این مصاحبه بار دیگر از علاقه اش به پیراهن پرسپولیس سخن گفت و مدعی شد برای تکرار معجزه ها به تهران آمده است.


MR.SASHA بازدید : 1462 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

حضور دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس در درفشي‌فر


دروازه‌بان برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کرد.


   با درخواست ژوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نيلسون دروازه بان برزيلي گيمارش پرتغال بامداد امروز به تهران آمد.


وي پس از تمرين امروز همراه با شيريني سرپرست تيم در جمع قرمز پوشان حضور يافت و در جلسه با ژوزه شرکت کرد.


اين دروازه بان بعد از ظهر امروز توافق نهايي را با پرسپوليسي‌ها انجام مي‌دهد و فردا در تمرين شرکت خواهد کرد.



* بازيکناني همانند شيري و شکوري که فصل گذشته در پرسپوليس بودند خواهان دريافت مطالباتشان هستند.

MR.SASHA بازدید : 44 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با حضور امير عابدزاده برگزار شد.


   تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پشت درهاي بسته از ساعت 9.30 الي 11 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد. در اين تمرين بازيکنان پس از گرم کردن بدن‌هاي خود به مرور کارهاي تاکتيکي و تمرين حمله به دروازه پرداختند.



در تمرين امروز ژوزه با تغييراتي که در هنگام فوتبال دستگرمي اعمال مي کرد، به دنبال شناخت نفرات اصلي خود براي بازي با نفت آبادان بود.


*غلامرضا رضايي مصدوم بود و در کلينيک تمرينات خود را دنبال کرد.


* امير عابدزاده در تمرين امروز حضور پيدا کرد. بازيکناني مانند کريمي و مهدوي کيا برخورد بسيار گرمي با او داشتند. وي از آمادگي خوبي برخوردار بود.


* ژوزه در تمرين امروز بسيار سر حال و شاداب بود و در حالي که از وي به عنوان يک مربي جدي ياد مي شود، مدام با بازيکنان شوخي مي کرد.


* مدارک برخي از بازيکنان که براي صدور کارت ناقص بود امروز جمع آوري شد.

MR.SASHA بازدید : 127 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

زادمهر:ازاينکه قراربوده سرپرست شوم خبري ندارم


سرپرست فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم سرپرست جديد مثل سرپرست‌هاي سابق خوب کار کند.


  محمدرضا زادمهر درباره اينکه گفته مي شد قرار است سرپرست پرسپوليس شود اما سعيد شيريني به اين سمت رسيد، اظهار داشت: از اينکه قرار بوده سرپرست شوم خبري ندارم. فصل گذشته بعد از آخرين بازي پرسپوليس با هماهنگي باشگاه به سفر رفتم و اکنون هم براي تيم آرزوي موفقيت مي کنم.


وي افزود: پيشکسوتان زيادي براي پرسپوليس زحمت کشيده اند و اميدوارم فرد جديد بتواند مثل افراد سابق خوب کار کند.


زادمهر در خصوص تصميم باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه سعيد شيريني را به عنوان سرپرست انتخاب کرده گفت: من در اين زمنيه صحبت نمي کنم و تنها براي تيم آرزوي موفقيت مي کنم.

MR.SASHA بازدید : 27 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

کاظميان: بازي در آبادان دشوار است


مهاجم پرسپوليس با تاکيد بر اينکه بازي دشواري برابر نفت آبادان پيش رو دارند گفت: مي‌خواهيم اولين 3 امتياز را بگيريم.


   جواد کاظميان در مورد ديدار روز پنجشنبه با نفت آبادان گفت: قرعه خوبي نبود اما ما بايد اين موضوع را بپذيريم. تمرينات بسيار سختي را زير آفتاب برگزار کرديم و تا حدود زيادي به گرما عادت کرديم. شرايط بازي در آبادان دشوار است با اين حال برابر نفت به ميدان مي‌رويم تا به پيروزي برسيم و مي‌خواهيم دست پر زمين را ترک کنيم.


کاظميان در پاسخ به اين سؤال که ژوزه را چطور مربي‌اي ديده گفت: ژوزه کارنامه بسيار خوبي دارد و مدت‌ کوتاهي است کارش را با پرسپوليس آغاز کرده است. بايد به او فرصت دهيم تا کارش را انجام دهد.

MR.SASHA بازدید : 44 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

پنجعلي: مگر پرسپوليس پيشکسوت ندارد


کاپيتان اسبق تيم ملي وتيم فوتبال پرسپوليس گفت: مگر تيم فوتبال پرسپوليس پيشکسوت نداردکه آقايان مدير، دوستان غيرفوتبالي خود را سرپرست آن مي کنند.


     محمد پنجعلي روز سه شنبه به ايرنا افزود: باشگاه پرسپوليس پيشکسوتان بسيار زيادي دارد که هر کدام از آنها مي توانند، در بخش هاي مختلف کمک حال اين تيم بوده و بدون چشم داشتي کار کنند.


برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 27 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

کاظميان: آماده شروع ليگ برتر نيستيم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس هنوز براي شروع ليگ برتر آماده نيست و به زمان نياز داريم تا با آمادگي کامل در اين رقابتها شرکت کنيم.


  جواد کاظميان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: با توجه به اينکه سرمربي تيم نزديک به دو هفته است که در تمرينات حاضر شده هنوز نتوانسته به شناخت کامل از تيم برسد اما فکر مي کنم با شروع ليگ شرايط پرسپوليس بهتر شود و مانوئل ژوزه هم بتواند تفکراتي که دارد را در تيم پياده کند.

وي ادامه داد: طبيعي است که هيچ تيمي نتواند ليگ را با آمادگي کامل شروع کند. اکثر تيمها تازه از شرايط بدنسازي خارج شده اند و بازيکنان به زمان نياز دارند تا از سنگيني فشار تمرينات بدنسازي خارج شوند. به نظر من در شروع ليگ نمي توان درباره تيمها اظهار نظر کرد و همه تيمها به زمان نياز دارند تا خودشان را نشان دهند.

کاظميان درباره شرايط پرسپوليس گفت: تغييرات زيادي در پرسپوليس اتفاق افتاده و بازيکنان براي هماهنگي با يکديگر به زمان نياز دارند. از هواداران مي خواهم صبور باشند و به ما فرصت بدهند. من به آنها قول مي دهم پرسپوليس با شروع ليک به تيم ايده آل هواداران تبديل خواهد شد اما ما براي رسيدن به شرايط مناسب به زمان نياز داريم.

وي در خصوص شرايط خود خاطرنشان کرد: آماده هستم و شرايط خوبي دارم. توانايي بازي در 3 پست هم هافبک راست و چپ و فوروارد را دارم. با توجه به شناختي که از خودم دارم مي دانم مي توانم در تمرينات بهترين باشم و در ترکيب ثابت قرار بگيرم.

کاظميان در پايان افزود: پرسپوليس اصلي ترين مدعي قهرماني است. تيمهايي مثل استقلال، سپاهان و تراکتورسازي تيمهايي هستند که شانس قهرماني دارند اما به نظر من اين پرسپوليس است که اصلي ترين مدعي است و بيشترين شانس را دارد که قهرمان شود.
MR.SASHA بازدید : 136 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

معدنچي با پرسپوليس 3 ساله بست


مهرزاد معدنچي مهاجم اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران، عصر امروز (دوشنبه) با حضور در هيات فوتبال استان تهران با اين تيم قرارداد 3 ساله ثبت کرد و به تيم سابقش بازگشت.


 مهرزاد معدنچي که چندين روز است در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس شرکت مي کند، پس از انجام معاينات پزشکي و موافقت ''مانوئل ژوزه'' با مسوولان اين تيم به توافق رسيد و امروز (دوشنبه) با حضور در هيات فوتبال استان تهران، قراردادش را با اين تيم ثبت کرد.
MR.SASHA بازدید : 62 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

زادمهر: اطلاعي از انتخاب شيريني ندارم


سرپرست پيشين پرسپوليس مي‌گويد اطلاعي از انتخاب شيريني به عنوان سرپرست جديد اين تيم ندارد.



 محمدرضا زادمهر درباره انتخاب شيريني به عنوان سرپرست جديد اين تيم اظهار کرد: من در حال حاضر در مطبم هستم و هيچ اطلاعي از انتخاب شريني ندارم.

 وي ادامه داد: هر کسي که انتخاب شده برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم. ما دوست داريم که پرسپوليس در هر شرايطي موفق باشد.

 زادمهر در پاسخ به اين سوال که دو روز پيش از جلسه‌اش با رويانيان براي مشخص شدن ادامه همکاري‌اش در باشگاه خبر داده بود، گفت:‌ بله، قرار بود که نشستي با رويانيان داشته باشم اما ديگر با من تماسي گرفته نشد و من هنوز منتظر اعلام باشگاه هستم.

 انتخاب سعيد شيريني به عنوان سرپرست جديد پرسپوليس در حالي صورت مي‌گيرد که پيشکسوتان اين باشگاه در چند روز گذشته در مصاحبه‌هاي خود تاکيد کرده بودند که حتما يکي از افراد قديمي باشگاه اين سمت را عهده‌دار شود. از سوي ديگر سکوت معنادار سايت باشگاه پرسپوليس درباره اعلام خبر سرپرستي شيريني در نوع خود جالب توجه است.

MR.SASHA بازدید : 33 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

شيريني سرپرست پرسپوليس شد


سعيد شيريني سرپرست موقت تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد خود را در هيات فوتبال ثبت کرد.



 سعيد شيريني معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس که پيش از اين از سوي مديرعامل اين باشگاه به عنوان سرپرست تيم انتخاب شده بود تا در زماني مناسب سرپرست اصلي تيم انتخاب شود، امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران، قرارداد خود را به عنوان سرپرست پرسپوليس ثبت کرد.

 اين در حالي است که سايت باشگاه پرسپوليس بعدازظهر امروز (دوشنبه) از ثبت قرارداد محسن عاشوري و کادر پزشکي اين باشگاه خبر داده بود. در حالي که سعيد شيريني به همراه عاشوري و کادر پزشکي در هيات فوتبال حضور يافته بود و همزمان با آن‌ها قرارداد خود را ثبت کرده بود. اما مشخص نيست چرا سايت باشگاه پرسپوليس از ثبت قرارداد شيريني خبري منتشر نکرده است.

MR.SASHA بازدید : 828 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گردان:با تجربه وتدبيربر گرماي‌ آبادان غلبه مي‌کنيم


دروازه‌بان پرسپوليس با اشاره به ديدار روز پنجشنبه برابر نفت گفت: تنها مشکل ما گرماي آبادان است که با تدابير کادرفني و تجربه تيم سعي مي‌کنيم بر آن غلبه کنيم.



 به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس،  شهاب گردان گفت: هجمه‌اي که پشت سر من اتفاق افتاد؛ غير عادي بود. البته تجربه خوبي بود تا با فضاي حاکم بر تيم پرسپوليس آشنا شوم. من خودم را براي سخت‌ترين شرايط آماده کرده‌ام و ترسي ندارم. پرسپوليس براي قهرماني بسته شده، هميشه همينطور است اما در اين فصل انتظارات بيشتر شده است. البته هواداران هم حق دارند که چنين خواسته‌اي داشته باشند. ما هم قرار نيست به غير از اين فکر کنيم.


 وي ادامه داد: خدا را شکر که تيم شرايط خوبي دارد. از وقتي کادر فني جديد اضافه شده، پيشرفت خوبي ايجاد شد تا الان آماده شروع مسابقات باشيم. در حال حاضر فقط يک مشکل داريم. با توجه به اينکه اولين بازي را انجام مي‌دهيم و بدن‌ها تحت فشار بوده است. مشکلي غير از گرما نداريم که با توجه به تجربه تيم و تدابير کادر فني سعي مي‌کنيم بر آن هم غلبه کنيم.


 دروازه‌بان ملي‌پوش پرسپوليس درباره شرايط خود، بعد از حضور مربي دروازه‌باني تصريح کرد: با توجه به اينکه مربي دروازه‌باني نداشتيم کمي از برنامه عقب افتاده بودم. با آمدن احمد ناجي شرايط به کلي تغيير کرد. او مربي خوبي است و با تمريناتي که مي‌دهد معلوم است کارش را خوب بلد است. به هر حال او با تيم‌هايي که در آنها حضور داشته چند قهرماني به دست آورده و دروازه‌بان‌هاي خوبي پرورش داده است. اين مساله به من حس خوبي مي‌دهد. در اين مدت هم با توجه به اينکه قبلا کارهاي قدرتي انجام داده بوديم روي سرعت من کار کرده است.


 گردان افزود: شرايط تيم روز به روز بهتر مي‌شود. هواداران مي‌توانند مطمئن باشند که يک فصل خوب را پيش رو دارند، البته به حمايت آنها بويژه در ابتداي راه نياز داريم تا تيم جا بيفتد. جاي تاسف است که آنها را در کنار خودمان نداشته باشيم. پرسپوليس پرطرفدارترين تيم ايران و آسيا است و يقينا تماشاگران بازي هاي ليگ را داغ مي کنند، اميدوارم مشکل عدم حضور آنها به شکلي حل شود.

MR.SASHA بازدید : 40 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ذوب‌آهن نمايند‌ه‌اي نفرستاد

قاضي دست‌ خالي از کميته انضباطي برگشت


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس به همراه وکيلش دست‌ خالي از جلسه شکايت از ذوب آهن برگشتند.


آرش شکرريز وکيل محمد قاضي مهاجم جديد پرسپوليس ، در مورد نتيجه جلسه شکايت از باشگاه ذوب آهن، گفت: امروز من و محمد قاضي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال رفتيم اما در کمال تاسف ديديم که باشگاه ذوب آهن هيچ نماينده‌اي براي حضور در اين جلسه اعزام نکرده است. به اين ترتيب دهمياني از مسئولان کميته انضباطي گفت اين جلسه تجديد خواهد شد و در آينده‌اي نزديک دوباره جلسه‌اي در کميته انضباطي در مورد شکايت قاضي برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: براي باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن متاسفم که به دعوتنامه کميته انضباطي بي‌اعتنايي کرد. ضمن اينکه عدم حضور باشگاه ذوب آهن طبق آئين نامه مانع از رسيدگي به پرونده نخواهد بود. محمد قاضي 230 ميليون تومان از ذوب آهن طلبکار است. او گل‌هاي حساسي براي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا زده و يک بازيکن ملي‌پوش است و در شأن باشگاه ذوب آهن نيست با بازيکن سابق خود چنين رفتاري داشته باشد و فقط 40 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش را به او پرداخت کند.
MR.SASHA بازدید : 96 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گردان: براي سخت ترين شرايط آماده‌ام


دروازه بان پرسپوليس گفت: هجمه‌اي که پشت سر من اتفاق افتاد غير عادي بود. البته تجربه خوبي بود تا با فضاي حاکم بر تيم پرسپوليس آشنا شوم.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، شهاب گردان عنوان کرد: پرسپوليس براي قهرماني بسته شده، هميشه همينطور است اما در اين فصل انتظارات بيشتر شده است. البته هواداران هم حق دارند که چنين خواسته‌اي داشته باشند. ما هم قرار نيست به غير از اين فکر کنيم.

وي ادامه داد: خدا را شکر که تيم شرايط خوبي دارد. از وقتي کادر فني جديد اضافه شده، پيشرفت خوبي ايجاد شد تا الان آماده شروع مسابقات باشيم. در حال حاضر فقط يک مشکل داريم. با توجه به اينکه اولين بازي را انجام مي دهيم و بدن ها تحت فشار بوده است، مشکلي غير از گرما نداريم که با توجه به تجربه تيم و تدابير کادر فني سعي مي کنيم بر آن هم غلبه کنيم.

دروازه بان ملي پوش پرسپوليس درباره شرايط خود، بعد از حضور مربي دروازه‌بان‌ها تصريح کرد: با توجه به اينکه مربي دروازه‌باني نداشتيم کمي از برنامه عقب افتاده بودم. با آمدن او شرايط به کلي تغيير کرد. او مربي خوبي است و با تمرين‌هايي که مي دهد معلوم است کارش را خوب بلد است. به هر حال او با تيم‌هايي که در آنها حضور داشته چند قهرماني به دست آورده و دروازه‌بان هاي خوبي پرورش داده است. اين مساله به من حس خوبي مي‌دهد. در اين مدت هم با توجه به اينکه قبلا کارهاي قدرتي انجام داده بوديم روي سرعت من کار کرده است.

وي با اشاره به انتقاداتي که پس از بازي دوستانه دوم نسبت به او صورت گرفت، افزود: هجمه‌اي که نسبت به من اتفاق افتاد، غير عادي بود. به هر حال ما در دوران بدنسازي بوديم و آن بازي ها هم دوستانه بود. در کل تجربه خوبي بود تا با فضاي حاکم بر تيم پرسپوليس آشنا شوم.

شهاب گردان در پايان افزود: شرايط تيم روز به روز بهتر مي شود. هواداران مي توانند مطمئن باشند که يک فصل خوب را پيش رو دارند، البته به حمايت آنها به ويژه در ابتداي راه نياز داريم تا تيم جا بيفتد. جاي تاسف است که آنها را در کنار خودمان نداشته باشيم. پرسپوليس پرطرفدارترين تيم ايران و آسيا است و يقينا تماشاگران بازي هاي ليگ را داغ مي کنند، اميدوارم مشکل عدم حضور آنها به شکلي حل شود.
MR.SASHA بازدید : 216 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

سيد جلال حسيني:

ژوزه خشن نيست،‌جدي است


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آنهايي که ديگران را متهم مي‌کردند حالا چگونه عمل مي‌کنند و چه قراردادهايي مي‌بندند.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، سيد جلال حسيني گفت: با تمرينات حساب شده‌اي که آقاي مانوئل برنامه ريزي کرده‌اند، براي شروع ليگ آماده شده‌ايم و با ادامه اين روند هواداران هر هفته عملکرد بهتري را از تيم مي‌بينند. برنامه بدنسازي خوبي داشتيم. بعد از اينکه مانوئل ژوزه آمد تمرينات برنامه ريزي شده‌اي براي ايجاد هماهنگي تيمي و تاکتيکي صورت گرفت. زمان ما کمي محدود بود، اما با توجه به اينکه تيم زود جمع شد و انگيزه بالايي هم وجود داشت، سريع پيشرفت کرده‌ايم.

مدافع ملي پوش پرسپوليس در ارتباط با توقعاتي که از خط دفاع وجود دارد و ميزان هماهنگي با ساير نفرات، تصريح کرد: دفاع کردن يک کار تيمي است و همه نفرات تيم در آن دخيل هستند. در واقع تمام نفرات يک تيم با هم گل مي‌خورند و با هم گل مي‌زنند. يعني اينکه عملکرد همه بازيکنان در نتيجه نهايي موثر است.

حسيني ادامه داد: از نظر هماهنگي خط دفاع، با توجه به اينکه در تيم ملي کنار هم بازي کرده‌ايم، نسبت به يکديگر شناخت داريم ولي هماهنگي بين ما و ساير نفرات، بازي به بازي بيشتر خواهد شد. در واقع زمان مشکل را حل مي‌کند و اين هماهنگي با گذشت هر روز، بيشتر مي‌شود.

وي در ارتباط با عملکرد مانوئل گفت: در واقع اين مربي است که درباره بازيکنان نظر مي‌دهد، اما درباره اينکه مي‌گويند او خشن است، بايد بگويم تا اينجا که خشونتي نديديم اما جديت فوق العاده‌اي دارد و بسيار سخت گير است که شايد با خشونت اشتباه گرفته شود اما پرسپوليس به اين نياز دارد. به هر حال، فوتبال ورزشي سخت است و مربيگري هم از سخت‌ترين کارها است. او در تيم‌هاي بزرگ و پر مسئوليت کار کرده و همين باعث شده تا خيلي جدي باشد.

حسيني در پايان درباره تفاوت برخوردها با قرارداد او و قراردادهايي که اين روزها صحبت از آن در ميان است، گفت: سوال خيلي خوبي است. فکر مي‌کنم الان سکوت بهترين پاسخ است، چون مردم بهتر از هر کسي مي‌توانند به اين سوال جواب بدهند. آنها بهترين قاضي درباره اشخاصي هستند که تا ديروز يک حرف‌هايي مي‌زدند و ديگران را متهم مي‌کردند ولي حالا همه مي‌بينند که چگونه عمل مي‌کنند و چه قراردادهايي مي‌بندند.

MR.SASHA بازدید : 36 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

قرارداد محسن عاشوري با پرسپوليس ثبت شد


قرارداد محسن عاشوري براي يک سال ديگر با باشگاه پرسپوليس تمديد شد و در هيات فوتبال استان تهران به ثبت رسيد.


محسن عاشوري که فصل گذشته به پرسيپوليس پيوسته بود با تائيد مانوئل ژوزه همچنان در کادر فني حضور خواهد داشت. او امروز (دوشنبه) همراه با نماينده باشگاه در هيات فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد يک ساله خود را به ثبت رساند.
MR.SASHA بازدید : 376 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

غلامرضا رضايي: شرايط استقلال ربطي به ما ندارد


ما تلاش مي‌کنيم تا آنجا که امکان دارد امتياز از دست ندهيم ولي همانطور که گفتم پرسپوليس نياز به زمان دارد و بايد چند هفته بگذرد تا همه چيز براي ما ايده‌آل شود .


مهاجم شماره 10 پرسپوليس اميدوار است که سرخپوشان ليگ دوازدهم را با پيروزي آغاز کنند ولي او تاکيد مي‌کند که در هفته‌هاي ابتدايي نبايد توقع زيادي از پرسپوليس داشت.

غلامرضا رضايي در ابتدا در خصوص شرايط پرسپوليس مي‌گويد:« وضعيت نسبتا خوبي داريم و آقاي مانوئل هم تا حدودي از شرايط تيم و خصوصيات بازيکنان آگاه شده است. با اين حال فکر مي‌کنم نبايد درهفته‌هاي ابتدايي از پرسپوليس انتظار داشت که شرايط ايده‌آلي داشته باشد. همه مي‌دانند که سرمربي ما دير انتخاب شد و مانوئل با 2 هفته نمي‌تواند با همه چيز آشنا شود.»

رضايي در پاسخ به اين سوال که آيا نگران از دست دادن امتياز در هفته‌هاي ابتدايي نيستيد مي گويد:«‌ ما تلاش مي‌کنيم تا ليگ را خوب شروع کنيم و تا آنجا که امکان دارد امتياز از دست ندهيم ولي همانطور که گفتم پرسپوليس نياز به زمان دارد و بايد چند هفته بگذرد تا همه چيز براي ما ايده‌آل شود. از طرفي بازي در آبادان و در گرماي وحشتناک اين شهر بسيار سخت است و اين هم از بدشانسي ماست.»

خيلي‌ها معتقدند استقلال با خريدهايي که در فصل نقل و انتقالات انجام داد نسبت به پرسپوليس شرايط بهتري دارد ولي رضايي در اين خصوص مي‌گويد:«‌ شرايط استقلال و ديگر تيم‌ها ربطي به ما ندارد. ما فقط بايد به تيم خودمان توجه کنيم و اگر به خوبي امتياز جمع کنيم مي‌توانيم قهرمان شويم.»

رضايي در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس امسال قهرمان ليگ خواهد شد مي‌گويد:« هر کس قول قهرماني بدهد بي‌منطق است. در فوتبال هيچ چيز قابل پيش بيني نيست و نمي‌دانيم چه اتفاقاتي خواهد افتاد ولي به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهيم که براي موفقيت اين تيم نهايت تلاش خود را به خرج دهيم.»

از رضايي در مورد ترافيک خط حمله پرسپوليس سوال مي‌شود که او اينگونه جواب مي‌دهد:« به هر حال در تيم ما مهاجمان زيادي حضور دارند و همه ما تلاش مي‌کنيم تا در ترکيب ثابت قرار بگيريم. مطمئن باشيد بين مهاجمان پرسپوليس يک رقابت سالم وجود دارد و اگر همه ما آماده باشيم اين به نفع پرسپوليس خواهد بود.»

MR.SASHA بازدید : 1205 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

تمرين صبح دوشنبه پرسپوليس برگزار شد


تمرين نوبت صبح بازيکنان پرسپوليس امروز در ورزشگاه درفشي فر برگزار شد.


      به نقل از تارنماي رسمي باشگاه پرسپوليس؛ تمرين نوبت صبح امروز سرخپوشان از ساعت 9:30 با حضور 24 بازيکن زير نظر کادر فني پرسپوليس در مجموعه ورزشي درفشي فر و پشت درب هاي بسته بدون حضور رسانه ها برگزار شد.


هواداران پرسپوليسي اهل ساري که با لباس هاي متحد الشکل و با هماهنگي رئيس کانون مشوقين پرسپوليس به ورزشگاه درفشي فر آمده بودند، به تشويق تيم محبوب خود پرداختند.


کريم انصاري فر که به دليل مشکل گوارشي در تمرين روز گذشته غايب بود، در تمرين امروز شرکت کرد. غلامرضا رضايي با تشخيص کادر فني براي فيزيوتراپي در کلينيک پرسپوليس حضور يافت.


تمرين امروز با گرم کردن و انجام حرکات کششي و نرمشي آغاز شد و در ادامه دروازه بانان از تيم جدا شده و با احمد ناجي تمرينات اختصاصي دروازه باني انجام دادند.


ديگر بازيکنان تيم به دو گروه تقسيم شدند؛ يک گروه زير نظر مانوئل ژوزه به فوتبال تحت فشار پرداخته و گروه ديگر با محسن عاشوري تمرينات تاکتيکي را مرور کردند.


امير عابدزاده بازيکن جوان و با آتيه سرخپوشان با لباس شخصي در کنار زمين حضور يافت و پيش از آغاز تمرين با مربي دروازه بانان اين تيم ديدار و گفتگو کرد.


تمرينات نوبت صبح سرخپوشان در هوايي بهاري و با شادابي و طراوت خاصي انجام شد و بازيکنان در پايان، بدن ها را سرد کرده و براي استراحت ورزشگاه را ترک کردند.

MR.SASHA بازدید : 30 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

رضايي: منتظر فرصت ژوزه هستم


مهاجم پرسپوليس گفت: درست است که بازي‌هاي ابتدايي ليگ شرايط خاص خودش دارد اما ما سه امتياز بازي با صنعت نفت را مي‌خواهيم.


     غلامرضا رضايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: در سه بازي تدارکاتي که انجام داديم تا حدود زيادي هماهنگي‌هاي لازم را به دست آورديم.


اين مهاجم در خصوص بازي روز پنجشنبه مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با هواي جنوب کشور آشنا هستم. بازي‌هاي ابتدايي ليگ هميشه شرايط خاص خودش را دارد و با وجود اينکه ديدار سختي پيش‌رو داريم اما به دنبال سه امتياز هستيم. در حال حاضر با مربي‌اي کار مي‌کنيم که تازه به ما اضافه شده و نياز به زمان دارد.


رضايي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند جزء بازيکنان فيکس پرسپوليس باشيد، عنوان کرد: کار سخت است. همه بازيکنان خوب هستند اما من منتظر اعتماد ژوزه هستم. عادت دارم براي تيمم در زمين مؤثر باشم. اگر در ترکيب بودم بهترين عملکردم را در زمين به نمايش مي گذارم. سعي مي‌کنم از کمترين فرصت‌ها بهترين استفاده‌ را کنم اما اگر نشد سعي مي‌کنم بازي ساز باشم.

MR.SASHA بازدید : 33 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مهدوي کيا: گرما مشکل اصلي ما است


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زمان لازم است تا تفکرات مانوئل کاملا اجرا شود، هواداران اگر صبور باشند، تيم با اين کادر فني نتيجه مي گيرد ولي از همين شروع بازي ها دنبال جمع آوري امتيازات هستيم.


  به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي کيا گفت: تيم در حال حاضر شرايط خوبي دارد. در اين مدت با فشردگي بيشتري کار کرديم تا جبران شود. مانوئل يک مربي با تجربه است. برنامه هاي آماده سازي را با جديت دنبال کرديم ولي او به زمان بيشتري نياز دارد.

وي ادامه داد: قطعا شرايط ما بازي به بازي بهتر خواهد شد اما قصد داريم از شروع ليگ امتيازات را ذخيره کنيم. در بازي با نفت مساله اصلي شرايط آب و هوايي خواهد بود اما سعي مي کنيم با چيره شدن به آن به نتيجه دلخواه برسيم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 2,743
  • بازدید کلی : 155,168