loading...
دنیای فوتبال
reza-ss بازدید : 1724 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

[تصویر:  00004311.jpg]


مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال با شرایط متفاوتی به استقلال بازگشت وی که تا آخرین لحظات قصد داشت به تبریز برود و سال آینده را در تراکتور سازی سپری کند، آمادگی لازم برای همراهی استقلال ندارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جباری در حالی تمرینات خود را با آبی ها آغاز کرده است که از بدن سازی تیمی عقب مانده است و در اردوی ترکیه همراه تیم نبود. به همین دلیل از لحاظ بدنی آماده حضور در ترکیب تیم در ابتدای لیگ نیست.

پس از این وی به همراه محمد رضا مولایی بدن ساز اختصاصی خود کار بدنی را انجام می داد، اما این اتفاق در مورد وی برای فصل جدید رخ نداده است و بدن سازی استقلال برنامه تمرینی وی را زیر نظر دارد.

از طرفی اعلام شده است به دلیل احتمال مصدومیت برای وی نمی توان تمرینات فشرده را برایش اعمال کرد به همین دلیل زمان آمادگی این هافبک طولانی می شود.

از طرفی شرایط فابیو جانواریو و توزی نیز مورد بررسی قرار گرفت زیرا این دو بازیکن نیز در تمرینات بدن سازی حضور نداشتند اما مربیان تیم از شرایط این دو بازیکن ابراز رضایت کردند زیرا جان واریو تمرینات خود را با سپاهان دنبال کرده است و توزی نیز زیر نظر مربیان تمرین انجام داده است و از دیگر بازیکنان عقب نیست، تنها مشکل آبی ها جباری است که در بازیهای ابتدایی لیگ شرایط همراهی استقلال را ندارد و تا زمانی که کاملا آماده شود.

مربیان اعلام کردند، جان واریو از بازی ابتدایی لیگ شرایط همراهی تیم را دارد و در ترکیب استقلال به میدان می رود.

گفتنی است وضعیت توزی نیز از جباری ایده آل تر است و در صورتی که امیر قلعه نوعی صلاح بداند، این بازیکن نیز می تواند در مقابل آلومینیوم هرمزگان به میدان برود./مح

reza-ss بازدید : 1605 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

[تصویر:  00000801.jpg]


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بخواهیم در ماه رمضان مسابقات را برگزار نکنیم شاید 24 ساعت یکبار مجبور شویم بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: شرایط‌مان خیلی خوب است و بازیکنان با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند و اکنون ما وارد پنجمین هفته تمرینات شده‌ایم. در اردوی ترکیه بعد از بازی با پیکان به نقاط ضعف تیم اشراف کامل پیدا کردیم.

وی با اشاره به پرطرفدار بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس سرمایه ملی هستند اما نگاه ملی به آنها نمی‌شود. خدا پدر فتح‌الله‌زاده را بیامرزد که کمپ استقلال را درست کرد اما مسئولان کمک لازم را برای ساخت سکوها نمی‌کنند. در حالی که در کشورهای عربی برای یک مسابقه فقط 500 نفر به ورزشگاه می‌روند که اکثر آنها نیز پولی هستند و خودرو برای تماشاگران جایزه می‌گذارند اما در ایران هزار نفر برای دیدن تمرین استقلال می‌آیند که اگر ضربدر 6 ساعت کنیم 6 هزار ساعت جوانان ایرانی اوقات فراغت‌شان به خوبی پر شده و همین میزان ساعت هم از محیط‌های آلوده دور شده‌اند. ما باید به این هواداران سرویس بدهیم.

قلعه‌نویی در مورد گران شدن بلیت مسابقات لیگ برتر، گفت: نباید بلیت مسابقات گران می‌شد. انگار دوست داریم جوانان ما از محیط‌های فوتبال دور شوند و به سمت محیط‌های دیگر آنها را هل دهیم.

سرمربی استقلال در مورد برگزار بازی‌های در ماه رمضان اظهار داشت: باید قانونمند باشیم. کشور ما 4 فصل است و اگر بخواهیم زمان را از دست دهیم به مشکل می‌خوریم بخصوص اینکه سال پرفشاری داریم و سال رفتن به جام جهانی است و لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم. فصل گذشته سه روز یکبار بازی‌ها برگزار می‌شد و اگر بخواهیم یک ماه هم بازی برگزار نکنیم شاید 24 ساعت یکبار مجبور شویم بازی کنیم. ضمن اینکه نگران رفت و آمد تماشاگران هستیم. ما مشکلی برای رفت و آمد نداریم و در بهترین هتل هستیم اما دغدغه ما هواداران‌مان هستند.

وی در مورد وضعیت قرارداد نکونام‌ گفت: می‌دانم فتح‌الله‌زاده قبل از رفتن به مالزی با نکونام قرارداد داخلی امضا کرده اما من هیچ وقت در مسایل مالی بازیکنان دخالت نمی‌کنم و الان هم نمی‌دانم همکارانم یا بازیکنان استقلال چقدر دریافت کرده‌اند؛ البته چارچوب را می‌دانم. در مورد نکونام هم می‌دانم که قرار شده استقلال مبلغ رضایت‌نامه نکونام را بدهد.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت فرهاد مجیدی، گفت: من و فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی انجام دادیم که درون خانوادگی است و بین ما بماند بهتر است ولی من با مجیدی حرف نزده‌ام.

وی در مورد اینکه احتمال دارد مجیدی به استقلال بیاید، گفت: همه چیز دست خداست.

قلعه‌نویی در مورد شایعه نقد نشدن چک جواد نکونام و اینکه سرانجام خودش باید وارد ماجرای این بازیکن شود، خاطرنشان کرد: در مسایل مالی دخالتی ندارم و مدیرعامل باشگاه کار‌ها را انجام می‌دهد. من در این مسایل شاگردی فتح‌الله‌زاده را هم نمی‌توانم بکنم و او خودش استاد است.

MR.SASHA بازدید : 1219 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

پيراهن تيم فوتبال استقلال رونمايي مي شود


رييس فرهنگسراي بهمن از گردهمايي تيم استقلال در اين فرهنگسرا خبر داد و گفت: جشن پيراهن استقلال با مشارکت فرهنگسراي بهمن و باشگاه استقلال چهارشنبه شب (فردا) ساعت 20 برگزار مي‌شود.


      ''مهدي صولي'' روز سه شنبه در گفتگويي با بيان اينکه باشگاه استقلال در اين فصل همچون فصل گذشته براي بازيکنان خود جشن پيراهن برگزار و شماره نفرات خود را به صورت رسمي معرفي خواهد کرد، افزود: البته شماره اغلب بازيکنان بويژه مهره‌هاي کليدي مشخص است، اما مديران باشگاه مي‌خواهند با انجام چنين کاري همچون باشگاه‌هاي فوتبال اروپايي رفتار کنند.


وي با اشاره به انتخاب فرهنگسراي بهمن براي اجراي اين مراسم، افزود: از آنجايي که اين فرهنگسرا داراي قابليت ها و فضاهاي ورزشي بسياري مي باشد و ورزشکاران بسياري در اين مکان رفت و آمد دارند، اين مکان براي اجراي اين مراسم در نظر گرفته شده است.


صولي با بيان اينکه اين مراسم سومين رونمايي از شماره پيراهن هر بازيکن است و در آن اسامي بازيکن هاي جديد اعلام مي‌شود، ادامه داد: در اين مراسم کادر مديريت، مربي، بازيکن‌هاي تيم استقلال، کفاشيان (رئيس فدراسيون فوتبال)، پيشکسوتان باشگاه استقلال، مسوولين فدراسيون فوتبال و جمعي از هنرمندان سينما و هواداران اين تيم مانند داريوش ارجمند، امير نوري، امير جعفري، عبدالرضا اکبري، سام درخشاني، نيما شاهرخ شاهي و اکبر زنجانپور نيز حضور دارند.


وي تصريح کرد: علاوه بر مديران، مربيان و بازيکنان کنوني باشگاه؛ پيشکسوتان استقلال، خانواده مرحوم حجازي و اصحاب رسانه هم در زمره مدعوين قرار دارند.


به گفته رييس فرهنگسراي بهمن، دست اندرکاران برگزاري مراسم فوق، نام پرويز مظلومي را هم در زمره مدعوين گنجانده اند و قرار است سرمربي فصل قبل استقلال هم به اين جشن دعوت شود.


به گفته صولي، اجراي برنامه طنز با حضور سامان گوران، سخنراني دکتر فتح الله زاده (مديرعامل باشگاه استقلال) و احمد رسولي نژاد (رييس هيات مديره باشگاه استقلال)، رونمايي و اهداء پيراهن بازيکنان استقلال توسط مدير عامل، مربي و رييس هيات مديره باشگاه از ديگر بخش‌هاي اين مراسم محسوب شده و پس از پايان مراسم رسمي، هواداران و علاقمندان تيم استقلال نيز مي‌توانند با بازيکن هاي مورد علاقه شان ديدن کنند.

MR.SASHA بازدید : 1516 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

يک ميليارد تومان فردا در حساب استقلال


معاون اقتصادي باشگاه استقلال از پرداخت يک فقره چک يک ميليارد توماني به اين باشگاه از سوي حامي مالي جديد آبي پوشان خبر داد.


    به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد 9 ميليارد توماني باشگاه استقلال با اسپانسر جديد آبي‌پوشان امضا و قرار شد اين شرکت تجاري طي پنج مرحله به تعهدات مالي خود در قبال قرارداد با استقلال عمل کند. در اولين مرحله حامي مالي جديد باشگاه استقلال يک فقره چک يک ميليارد توماني را که تاريخ وصول آن 29 تيرماه است در اختيار آبي پوشان قرار داده و اعلام آمادگي کرده در مراحل بعدي، تعهدات خود را عملي کند.


علي صلاحي، معاون اقتصادي باشگاه استقلال ضمن تاييد خبر فوق گفت: 9 ميليارد توماني که حامي جديد باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختيار باشگاه قرار مي‌گيرد. اولين مرحله پرداخت آن که يک ميليارد تومان است، طي چکي به تاريخ 28 /4/1391 در اختيار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت ميليارد تومان ديگر نيز طي چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرين موعد پرداخت آن در تاريخ 30/1/92 خواهد بود.


وي در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به اين شرکت تجاري که حامي مالي آبي پوشان است، گفت: قرار است تبليغات روي پيراهن تيم استقلال به مدت يک فصل به صورت انحصاري در اختيار اين شرکت تجاري قرار گرفته و 80 درصد از فضاهايي که در اختيار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرينات، محل اردوها و ... نيز به تبليغ برند، خدمات و محصولات اين شرکت تجاري اختصاص پيدا کند.

MR.SASHA بازدید : 72 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

قلعه‌نويي بدنبال نتيجه گيري در آسيا است


مربي تيم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نويي در ايران کارنامه خوبي دارد و به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.


 کريم بوستاني درباره شرايط استقلال و اينکه گفته مي شود اين تيم کهکشاني بسته شد، عنوان کرد: بيشتر بازيکنان استقلال از فصل گذشته حفظ شدند و فقط جانواريو و توزي به اين تيم اضافه شدند. ساير نفراتي هم که امسال با استقلال قرارداد بستند در گذشته بازيکن همين تيم بودند.



 مربي تيم فوتبال استقلال افزود: بازيکنان تيم خيلي با انگيزه هستند و در اردوي ترکيه هم رفاقت خوبي در تيم حاکم بود. امير قلعه نويي کارنامه خوبي در ليگ برتر دارد و امسال به دنبال اين است که در آسيا هم کارنامه خوبي داشته باشد به همين دليل چنين تيمي را تدارک ديده است. او به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.



 بوستاني تصريح کرد: کادرفني و بازيکنان از هيچ تلاشي فروگذار نيستند و اميدوار هستيم مشکلات مالي باشگاه هم حل شود. اگر بتوانيم در بازي اول 3 امتياز را از آن خود کنيم به طور حتم روحيه بسيار خوبي به تيم تزريق مي شود. بازي اول هميشه سخت است به خصوص با تيمي بازي داريم که ميثاقيان سرمربي تيم است و به راحتي به تيمي امتياز نمي دهد.
MR.SASHA بازدید : 106 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

بائو: استقلال منتخب آسيا شده است


بازيکن تيم فوتبال استقلال از اين تيم به عنوان تيم منتخب آسيا ياد مي کند.


  ميثم بائو در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: خوشبختانه استقلال در فصل نقل و انتقالات تقويت و تبديل به قوي ترين تيم فوتبال ايران شده است. با بازيکناني که اخيرا به تيم اضافه شده اند شرايط خيلي خوبي داريم. استقلال الان تبديل به تيم منتخب آسيا شده است و بايد در ليگ قهرمانان هم آقايي کند.

وي ادامه داد: استقلال اگر پارسال کهکشاني بود الان کهکشاني به توان 10 است. با اين تيم همه از ما انتظار قهرماني دارند و بايد انتظارات را برآورده کنيم. حيف است استقلال با اين تيم نتواند به قهرماني آسيا و ايران برسد.

بائو افزود: نگراني بابت فيکس شدن در ترکيب استقلال ندارم. بازيها زياد است و به همه بازيکنان بازي مي رسد. قلعه نويي هم مربي است که به مسايل حاشيه اي کاري ندارد و فقط بر اساس توانايي يک بازيکن به او بازي مي دهد. اگر قلعه نويي مي خواست بر اساس رابطه از بازيکنانش بازي بگيرد که الان موفق ترين مربي ليگ نبود.

وي خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ترکيه تمرينات خوبي انجام دادم و توانستم نظر قلعه نويي را جلب کنم. فکر مي کنم نظر او نسبت به من مثبت است و من زحمت مي کشم تا فيکس شوم.

بائو درباره ديدار استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: بازي آساني نيست. تيمهاي ميثاقيان سختکوش هستند و دفاعي بازي مي کنند. اميدوارم بتوانيم در حضور 100 هزار تماشاگر ليگ را با بردي پرگل شروع کنيم.
MR.SASHA بازدید : 84 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بيک‌زاده: نکونام نيايد هم کهکشاني هستيم


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: بايدي براي قهرمان شدن استقلال در فصل آينده وجود ندارد اما در اين موضوع که استقلال اصلي ترين مدعي قهرماني است نبايد شک کرد.


 هاشم بيک زاده  اظهارداشت: شرايط استقلال کاملا ايده آل است. در ترکيه 3 بازي تدارکاتي انجام داديم و از هر لحاظ آماده هستيم. از شنبه هم تمريناتمان را در تهران آغاز کرده ايم و خوشبختانه با اضافه شدن همه نفرات تيم کاملي در اختيار داريم.

وي ادامه داد: استقلال تبديل به تيمي رويايي شده است. با اضافه شدن چند بازيکن تيم خوبي در اختيار داريم و حتي اگر نکونام نيايد هم کهکشاني هستيم. با آمدن نکونام که اوضاع استقلال خيلي بهتر مي شود. امسال هم در ايران مدعي هستيم و هم در آسيا. در واقع فقط به قهرماني ليگ فکر نمي کنيم و مي خواهيم قهرمان آسيا شويم.

بيک زاده با بيان اينکه بايدي براي قهرماني استقلال وجود ندارد، افزود: قطعا استقلال در کورس قهرماني حضور خواهد داشت اما بايدي براي قهرماني ما وجود ندارد. قهرمان شدن استقلال دور از دسترس نيست و هدف همه بازيکنان و کادر فني هم همين است اما نبايد براي قهرمان شدن فشار زيادي به استقلال وارد شود.

وي با اشاره به مشکلات مالي استقلال گفت: خود من چکي از باشگاه  داشتم که برگشت خورده است. فتح الله زاده در صحبتي که با بازيکنان داشت قول داد تا قبل از اولين بازي در ليگ بخشي از قراردادها را پرداخت کند و من هم روي اين قول حساب کرده ام.اگر مشکلات مالي حل نشوند بازيکنان مشکل روحي پيدا مي کنند و نمي توانند با تمرکز کامل بازي کنند. استقلال اگر پارسال مشکل مالي نداشت و تمريناتش تعطيل نمي شد مي توانست قهرمان شود اما مشکلات مالي به اين تيم ضربه زد.

بيک زاده درباره ديدار استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان در اولين هفته ليگ برتر اظهارداشت: تيم آسان در ليگ نداريم و همه تيمها با انگيزه دو چندان مقابل استقلال قرار مي گيرند. ما بايد 2 برابر تيمهاي حريف بدويم و تلاش کنيم. تيمهاي ميثاقيان هم بسته بازي مي کنند اما ما تلاش مي کنيم ليگ را با يک برد پرگل شروع کنيم.

MR.SASHA بازدید : 32 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

قلعه‌نوعي:فرهاد پنج‌شنبه قراردادش را ثبت‌مي‌کند


امير قلعه نوعي در تمرين استقلال گفت:فرهاد مجيدي 5 شنبه اين هفته قرار داد رسمي خود را با استقلال امضا مي کند.


  امير قلعه نوعي در تمرين امروز استقلال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:فرهاد مجيدي 5 شنبه اين هفته قرار داد رسمي خود را با استقلال امضا مي کند.

وي ادامه داد: نکونام هم قرارداد داخلي خود را با استقلال امضا کرده است و بزودي بطور رسمي ثبت مي کند.

قلعه نوعي در ميان خبرنگاران گفت: با يک دروازه بان استقلالي به توافق رسيده ايم که وي ظرف روزهاي آينده به اين تيم مي پيوندد.
MR.SASHA بازدید : 1140 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

تمرين امروز استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور غير منتظره محمد مايلي کهن در ميانه تمرين همراه بود.


 تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در کمپ اختصاصي اين تيم آغاز شد.

 بازيکنان قبل از اينکه تمرين به صورت رسمي آغاز شود، تنيس فوتبال بازي کردند که بعضي از مربيان تيم هم با آن‌ها همکاري کردند و اين بازي در يک جا آنقدر جدي به نظر آمد که رحمتي و ستار همداني بر سر يک امتياز با هم بحث مي‌کردند.

 بازيکنان با دويدن و گرم کردن بدن‌هاي خود که زير نظر حاج قاسم انجام شد تمرين خود را آغاز کردند. پس از آن به تمرين آقاوسط پرداختند و در بخش بعدي حاج قاسم باز هم تمرينات پرفشار و استقامتي را در دستور کار قرار داد و بعد از آن نيز امير قلعه‌نويي چند دقيقه‌اي با بازيکنان صحبت کرد.در بخش بعدي تمرين حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت.


 تمرينات چارچوب شناسي آيتم بعدي امروز آبي‌پوشان بود که با جديت امير قلعه‌نويي و گاها فريادهاي او بر سر بازيکنان همراه بود و تماشاگران هم بازيکناني که وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دادند را تشويق مي‌کردند.

 يکي از نکات جالب تشويق بازيکنان و کادر فني، تشويق امين منوچهري بود که تماشاگران نام هم‌بازي سابق او يعني کريم انصاري فرد را در کنارش مي‌آوردند و معتقد بودند که امين منوچهري بهتر از انصاري فرد است.

 حميد بابازاده نيز با جديت تمام کار دروازه‌بانان را زير نظر داشت و بخصوص به دروازه‌بانان جوان تيم نکات لازم را گوشزد مي‌کرد.

 مجتبي جباري مانند روز گذشته به صورت انفرادي دور زمين به دويدن پرداخت و حاج قاسم کارهاي بدنسازي او را زير نظر داشت. خسرو حيدري با تاخير به تمرين اضافه شد.

 حنيف عمران‌زاده که در ابتداي تمرين و در بازي تنيس فوتبال حضور داشت به علت گرفتگي عضله گردن نتوانست در تمرينات تيمي حاضر شود.

 از نکات جالب توجه تمرين امروز حضور محمد مايلي کهن بود که پس از ورود تماشاگران او و قلعه‌نويي را تشويق کردند و قلعه‌نويي، مجيد صالح، مهدي رحمتي و اميرحسين صادقي به سمت او آمدند و با مايلي کهن خوش و بش کردند.

 تمرين استقلال با انجام حرکات کششي بازيکنان و سرد کردن بدن‌هايشان پس از حدود دو ساعت به پايان رسيد.

 


MR.SASHA بازدید : 287 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

کارواليو و گاگو در آستانه جدايي از رئال


با غيبت ريکاردو کارواليو و فرناندو در تمرينات امروز رئال، احتمال جدايي اين دو بازيکن از اين باشگاه قوت گرفت.



 به گزارش نشريه آ. اس، اين دو بازيکن در برنامه هاي ژوزه مورينيو براي فصل جديد جاي ندارند و مديران رئال به انها اجازه داده اند تا با هر باشگاهي که خواستار آنهاست، مذاکره کنند.

 کارواليوي 34 ساله که در پورتو و چلسي نيز با مورينيو کار کرده بود، در تابستان 2010 به رئال پيوست اما فصل گذشته تنها در 13 ديدار براي اين تيم به ميدان رفت.

 گاگو نيز فصل گذشته به طور قرضي براي رم بازي کرد اما زدنک زمن، سرمربي جديد جالوروسي، علاقه اي به دائمي کردن قرارداد او نداشت و به همين دليل اين هافبک آرژانتيني به مادريد برگشت.

 کاکا، آنخل دي ماريا و ايگواين از جمله بازيکناني بودند که در تمرين امروز رئال که با 22 بازيکن برگزار شد، حضور داشتند.

 اولين ديدار اين فصل رئال در لاليگا روز 18 آگوست ( 28 مرداد) مقابل والنسيا خواهد بود.

MR.SASHA بازدید : 299 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مايلي کهن:

چرا حضورم در تمرين استقلال عجيب است؟


سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چرا حضورم در تمرين استقلال عجيب است؟ ما همه ايراني هستيم.


 محمد مايلي کهن که امروز به طور ناگهاني در تمرين تيم استقلال حاضر شد، در واکنش به تعجب خبرنگاران و اينکه چطور يک پرسپوليسي در تمرين استقلال حاضر شده ، گفت: چرا حضورم عجيب است! ما همه ايراني هستيم ضمن اينکه خانه‌ام اينجاست.


 وي ادامه داد: من حتي زماني که تخم چمن اين کمپ را نريخته بودند، به اين جا سر مي‌زدم. صبح زود هم يکي دو بار آمده‌ام. من تنها کسي بودم که مسابقات آسيايي استقلال را بدون سر و صدا نگاه کردم. ايراني بودن ما مهم است.


 مايلي کهن در مورد اينکه آيا در تمرينات پرسپوليس هم شرکت مي‌کند يا نه، گفت: خانه‌ام اينجاست.

MR.SASHA بازدید : 941 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مايلي‌کهن تماشاگر ويژه تمرين استقلال


محمد مايلي‌کهن امروز در تمرين تيم فوتبال استقلال حاضر شد.


 امير قلعه‌نويي وقتي مايلي‌کهن را ديد به استقبالش رفت و به او خوشامد گفت.


 حميد بابازاده و مجيد صالح از مربيان استقلال و امين منوچهري بازيکن سابق سايپا نيز به استقبال مايلي‌کهن رفتند.


 تمرين استقلال در کمپ اختصاصي اين باشگاه در حال برگزاري است اما حضور مايلي‌کهن اين تمرين را تحت تاثير قرار داد.


 حضور مايلي‌کهن در تمرين خيلي‌ها را به ياد بيانيه‌هاي تند او عليه قلعه‌نويي انداخت. بيانيه‌هايي که بعد از ديدار استقلال و سايپا و زماني که مايلي‌کهن به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شده بود در اختيار رسانه‌ها قرار گرفت و در آن جملات تندي عليه سرمربي استقلال استفاده شد.

MR.SASHA بازدید : 43 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مجيدي آخر هفته وارد تهران مي شود


فرهاد مجيدي مهاجم تيم استقلال اين روزها سوژه داغ فوتبالي هاست زيرا وي تمايلي به همکاري با امير قلعه نوعي ندارد و سرمربي استقلال نيز به وي نياز ندارد اما عنوان شده است که وي آخر هفته وارد تهران مي شود.


مدير عامل تيم استقلال طي روزهاي گذشته با وي تماسي برقرار کرده و خواستار حضورش در اين تيم شده است.

فرهادد مجيدي نيز بدليل قراردادي که پيش از جدايي اش از استقلال با اين تيم امضا کرده است به مسئولان اعلام کرده به تهران باز مي گردد و شرايط را پيش مي برد اين در حالي است که امير قلعه نوعي راضي به حضور اين مهاجم در تيمش نيست زيرا بدليل اختلافات و مشکلات بسيار ميان اين 2 ، وي از حاشيه هاي آغاز فصل و تا پايان آن مي هراسد.

گفتني است، فرهاد مجيدي در حال حاضر مشغول رسيدگي به امور شخصي خود در کشور امارات است.

وي از حضور در استقلال نااميد شد و حتي عليه امير قلعه نوعي صحبت هايي را انجام داد اما پس از اصرار علي فتح الله زاده قرار است به تهران آمده و مذاکرات لازم را انجام دهد.

اين در حالي است که وي نيز در مقابل موضع منفي امير قلعه نوعي نسبت به کار کردن با وي موضع دارد و اعلام کرده است که شرايط را براي حضور در اين تيم مناسب نمي بيند.

شايان ذکر است، اين در حالي است که يک مقام مسئول در باشگاه استقلال اعلام کرده است علي رغم صحبت هايي که علي فتح الله زاده انجام داده سرانجامي براي مذاکرات مجيدي و استقلال وجود ندارد زيرا طرفين راضي به همکاري با يکديگر نيستند و به همين دليل و جلوگيري از مشکلات احتمالي، هر دو ترجيح مي دهند دور از يکديگر باشند و در استقلال با يکديگر همکاري نداشته باشند.

MR.SASHA بازدید : 28 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

عبدالهي:

محروميت قلعه‌نويي قطعي و تغييرناپذير است


دبير کميته انضباطي فدراسيون فوتبال استدلال وکيل امير قلعه‌نويي در لغو محروميت اين مربي را نادرست خواند و گفت: اين محروميت شخصي است و امکان ندارد محروميت يک مربي با تغيير تيمش در فصل بعد بلاتحمل بماند.


عبدالهي درباره موضع‌گيري وکيل امير قلعه نويي نسبت به حکم محروميت اين مربي از دو بازي در ليگ اظهار کرد: نامه اين وکيل که هنوز به دست ما نرسيده؛ اما استدلال مطرح شده صحيح نيست چرا که امکان ندارد محروميت يک مربي با تغيير تيمش در فصل بعد منتفي شود.

به گزارش ايسنا، وکيل قلعه نويي اعلام کرده بود که در حکم کميته انضباطي قلعه‌نويي با سمت سرمربي تراکتورسازي نام برده شده و محروميتش نيز مربوط به مسابقات فصل پيش بوده و بنابراين اکنون که قلعه‌نويي سرمربي استقلال است و ليگ دوازدهم شروع مي‌شود، پس حکم فوق بايد لغو شود.

وي افزود: محروميت قلعه‌نويي شخصي بوده و اگر به هر تيمي مي‌رفت بايد آن را سپري مي‌کرد. ممکن است در زمان ابلاغ حکم از او با نام سرمربي تيم تراکتورسازي نام برده شود اما بدان معنا نيست که تا زماني او در همان تيم سرمربيگري مي‌کند، مشمول آن محروميت مي‌شود. بنابراين اين حکم قطعي است و تغييري نخواهد کرد.

عبدالهي همچنين ادامه داد: حتي اگر قلعه‌نويي پس از قطع همکاري با تراکتورسازي با هيچ تيم ديگري همکاري نکرده و مدتي استراحت مي‌کرد باز هم حکم پابرجا بود و در هر زماني حتي ليگ سيزدهم و در هر تيمي شروع بکار مي‌کرد باز هم در دو بازي نخست از نشستن روي نيمکت تيمش محروم بود.

دبير کميته انضباطي محروميت رحمان احمدي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را مثال زد و خاطرنشان کرد: رحمان احمدي در ليگ قهرمانان آسيا و هنگامي که براي پرسپوليس بازي مي‌کرد محروم شده بود اما فصل بعد از آن به سپاهان رفت و بدون توجه به آن محروميت براي تيم جديدش به ميدان رفت که درست نبود. درنهايت ديديد که آن اقدام باعث ضرر تيم سپاهان شد. بنابراين راي محروميت کاملا به شخص مربوط مي‌شود.
MR.SASHA بازدید : 58 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

هفته اول ليگ برتر

برگزاري ديدار استقلال و آلومينيوم بدون سرمربي


سرمربيان تيم‌هاي فوتبال استقلال و آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ برتر محروم هستند.


   به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان تيم هاي استقلال و آلومينيوم هرمزگان از سوي کميته انضباطي محروم هستند و نمي توانند در هفته اول ليگ برتر روي نيمکت بنشينند.


قلعه نويي از مدت ها قبل مي دانست به دليل مصاحبه عليه خبرنگاران با حکم کميته انضباطي محروم است اما اکبر ميثاقيان روز گذشته متوجه شد به دليل اخراج در آخرين بازي ليگ دسته اول در فصل گذشته مقابل ماشين سازي با جريمه و محروميت روبرو شده است. بدين ترتيب دو تيم بدون سرمربي مقابل هم قرار مي گيرند.


ليگ برتر از پنجشنبه هفته جاري آغاز مي شود و تيم هاي استقلال و آلومينيوم جمعه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند.

MR.SASHA بازدید : 31 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

هنکه: با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبي مي‌رسم


مربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي‌گويد حرفه‌اي است و مي‌داند که طبق قوانين فيفا بايد ابتدا قرارداد فصل گذشته‌اش تسويه شود و بعد براي فصل جديد استارت بزند.


  ميشائيل هنکه در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اظهار نظر قلعه نويي مبني بر اينکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نويي در مصاحبه‌اش اين موضوع را بيان کرد و اين مساله نشان دهنده حرفه‌اي‌گري قلعه نويي است.

هنکه درباره اظهار نظر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نيز گفت: من فردي حرفه‌اي هستم و همان طور که گفتم از فيفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسويه مي‌کنند و پس از آن فصل جديد را آغاز مي‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگويد من بيايم تا فصل گذشته را تسويه کرده و فصل جديد را آغاز کنيم.

هنکه در ادامه بيان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق يکي از بهترين مديران فوتبال ايران مي‌دانم که سوابق درخشاني در امر مديريت دارد و تلاش‌هاي زيادي هم براي استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصي براي باشگاه استقلال.

هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته ديدم و تجربه کردم که با کمبودهاي فراواني مانند مسايل مالي که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبي تيم را هدايت کند و در نهايت به قهرماني جام حذفي برساند و در ليگ هم حرف براي گفتن داشته باشد. بنابراين مطمئنم با توجه به رابطه خوبي که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه حل خوبي مي‌رسيم و اميدوارم سال جديد هم با همکاري داشته باشيم.

MR.SASHA بازدید : 49 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

قلعه‌نويي:جباري از هفته سوم بازي مي‌کند


سرمربي استقلال ضمن ناراحتي از اين که نوشته شده جباري با 40 دقيقه تاخير نزد او رفته گفت:‌ مگر قرار است همه نزد من بيايند و سلام و عليک کنند؟


 امير قلعه‌نويي پس از پايان تمرين تيم استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سؤال که رويانيان اعلام کرده پرسپوليس در ماه رمضان در بازي‌هاي ليگ شرکت نمي‌کند، گفت:‌ خدمت آقاي رويانيان ارادت دارم ولي ما چيزي که قانون مشخص مي‌کند را اجرا خواهيم کرد.


 وي افزود: به نظرم دوستان سازمان ليگ حتما اجازه گرفتند و از علما سؤال پرسيدند و تصور مي‌کنم که در کشورهاي عربي هم بازي‌ها انجام مي‌شود. در سال 87 ميلادي هنگامي که در قطر بازي مي‌کردم در ماه رمضان مسابقات برگزار مي‌شد. با احترام به آقاي رويانيان هرچه قانون بگويد انجام مي‌دهيم.


 سرمربي تيم استقلال در مورد گران شدن بليط بازي‌هاي ليگ دوازدهم گفت:‌ تمام سرمايه‌هاي اين فوتبال مردم هستند و ما بايد کاري کنيم که مردم به ورزشگاه‌ها بيايند. در کشورهاي عربي براي آنکه 500 نفر را به استاديوم بکشند ماشين جايزه مي‌دهند و ما اين سرمايه که مردم هستند را داريم و بايد به آنها خدمات رفاهي بدهيم. اگر بليت بازي‌ها گران شود دردي دوا نمي‌کند و بايد به فکر راه‌حل ديگري بود.


 سرمربي تيم استقلال در پاسخ به اين سؤال که هنکه مجدداً اعلام آمادگي کرده تا به استقلال برگردد، گفت: هنگامي که به استقلال آمدم از فتح‌الله‌زاده پرسيدم که هنکه کجاست و ايشان گفتند من هم تعجب مي‌کنم چرا هنکه به ايران نيامده است.قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که آيا کار نکونام با استقلال تمام شده يا خير، پاسخ داد: ‌اميدوارم که کارش با استقلال تمام شده باشد.


 يکي از خبرنگاران پرسيد آيا شما قول قهرماني آسيا را داده‌ايد که قلعه‌نويي پاسخ داد: من اصلا چنين قولي ندادم و هيچ مربي عاقلي اين کار را نمي‌کند. تيم ما توانايي و پتانسيل اين را دارد که نتايج خوبي کسب کند اما من هيچ جا قول قهرماني نداده‌ام و اينجا هم مي ‌گويم که قولي نمي‌دهم.


 يکي ديگر از خبرنگاران گفت:‌ آيا شما مسئوليت جباري را قبول کرده‌ايد، که قلعه‌نويي پاسخ داد:‌ وي جزو سرمايه‌هاي اين مملکت است و در چارچوب باشگاه حرکت مي‌کند. متاسفانه يک روزنامه تيتر زده که جباري با 40 دقيقه تاخير نزد من آمد. همه دوستان خبرنگاران شاهد بودند که ما دنبال چنين مسائلي نيستيم و ناراحتم که چرا دروغ مي‌نويسند. من با او پيش از اين جلسه داشتم و تلفني هم حرف‌هايم را با هم زديم. مگر قرار است هر کسي به تمرين مي‌آيد اول نزد من بيايد و سراغ من را بگيرد و سلام و عليک کند؟


 وي در پايان در خصوص آخرين وضعيت مجتبي جباري و اينکه آيا او هفته اول بازي مي‌کند، گفت:‌ به مربي بدنساز استقلال برنامه داديم تا با جباري کار کند و اين بازيکن نياز به 3 هفته زمان دارد تا آماده شود.

MR.SASHA بازدید : 1157 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بليت‌ها را گران کننند بايد به تماشاگران امتياز هم بدهند

عمران‌زاده: مشکلي براي بازي در ماه‌رمضان نداريم


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: پرسپوليسي‌ها دوست دارند ليگ برتر پس از ماه رمضان برگزار شود ولي ما بازيکنان روزه‌دار مشکلي براي تمرين و بازي کردن پس از افطار نداريم.


 حنيف عمران‌زاده پس از پايان تمرين امروز تيم استقلال در خصوص اين که پرسپوليسي‌ها مدعي شده‌اند بازي‌هاي ليگ برتر بايد بعد از ماه رمضان برگزار شود، گفت:‌ 5 سال است که تمرينات ما بعد از افطار برگزار مي‌شود و همان زمان هم بازي مي‌کنيم. فکر مي‌کنم فقط پرسپوليسي‌ها دوست دارند بازي‌ها بعد از ماه رمضان برگزار شود اما من و کساني که روزه مي‌گيريم مشکلي با اين موضوع نداريم و بعد از افطار هم مي‌توانيم بازي کنيم.

عمران‌زاده در خصوص گراني بليت‌هاي بازي‌هاي ليگ گفت: اگر اين کار را مي‌کنند بايد امتياز هم بدهند. آن از شرايط آبخوري‌ها و ديگر مسائل را هم که خودتان مي‌دانيد. آنهايي که به استاديوم مي‌آيند بيشتر از قشر ضعيف جامعه هستند و بايد به فکر آنها هم بود.

خبرنگاري پرسيد ظاهرا به خاطر بدهکاري نزديک بود که به زندان بروي که عمران‌زاده گفت: امروز 65 ميليون چک شخصي داشتم اما از صاحب چک مهلت گرفتم. براي اولين بار است که اينقدر طول مي‌کشد تا به ما پول بدهند البته دست فتح‌الله‌زاده هم خالي است اما من 180 ميليون چک بيرون دارم و به خاطر قول‌هايي که شنيده بوديم روي آنها حساب کردم. اميدوارم چک وزارت ورزش پاس شود تا مشکلاتمان نيز حل شود. آنهايي که با ما راه مي‌آيند مرام دارند وگرنه امروز چک ما را برگشت مي‌زدند.

MR.SASHA بازدید : 57 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گزارش تمرين استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال تحت تاثير توصيه‌هاي قلعه نويي به جباري و انتظار هواداران در خصوص حضور نکونام در کمپ حجازي قرار داشت.


 دومين تمرين تيم استقلال پس از بازگشت از کشور ترکيه از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازي برگزار شد و نزديک به 500 نفر از طرفداران اين تيم نظاره گر تمرين تيم آبي پوشان شدند.


 * هواداران تيم استقلال يک بنر از سيد مهدي رحمتي و يک بنر از امير قلعه نويي که در کنار مسجد مقدس جمکران حضور داشت را به ورزشگاه آورده بودند و در جايگاه تماشاگران نصب کردند.


 * در ابتداي تمرين امير قلعه نويي مجتبي جباري را کنار کشيد و در خصوص نحوه تمرينات اين بازيکن توصيه‌هايي را به وي انجام داد.


 * خسرو حيدري که در تمرين روز گذشته استقلالي‌ها غايب بود امروز در کنار دروازه بانان به تمرين پرداخت.


 * چند بازيکن از تيم‌هاي پايه در تمرين امروز حضور داشتند که قلعه نويي آنها را صدا کرد و در خصوص گذشته آنها و حضورشان در تيم‌هاي مختلف سؤالاتي را از آنها جويا شد.


 * در حالي که گفته مي‌شود قرار داد جواد نکونام با استقلالي‌ها امروز به ثبت مي‌رسد هواداران استقلال پيگير اين مسئله بودند و انتظار داشتند که اين بازيکن در تمرين حضور پيدا کند اما اين اتفاق نيفتاد. با اين وجود همه در انتظار آمدن کاپيتان تيم ملي به تمرين آبي پوشان بودند.


 * هواداران استقلال در آغاز تمرين براي دقايقي امير قلعه نويي را تشويق کردند. سرمربي استقلال به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.


 * محور اصلي تمرينات امروز حرکات ترکيبي سانتر از جناحين و فوتبال درون تيمي بود و درمرحله آخر بازيکنان تمرينات چارچوب شناسي را پشت سر گذاشتند. رودريگو توزي، فابيو جانواريو و جباري امروز در بيشتر کارهاي تاکتيکي استقلالي‌ها حضور داشتند.


 * منصور پور حيدري، رضا رجبي، ميرشاد ماجدي، شاهرخ بياني و محسن حاجيلو (از مجريان تلويزيون) نظاره گر تمرينات تيم استقلال بودند.



 *در اواسط تمرين امير قلعه نويي اقدام به پنالتي زدن کرد. حسين حسيني دروازه بان جوان استقلال درون دروازه قرار گرفته بود.


 * در يکي از صحنه‌ها روي ارسال خوب خسرو حيدري جانواريو ضربه سر زيبايي را به توپ زد که رحمتي با يک دست توپ را مهار کرد و اين امر موجب تشويق تماشاگران شد. در تمرين چارچوب شناسي و ضربات از راه دور مجتبي جباري حضور نداشت و زير نظر مربيان بدنساز کارهاي اختصاصي انجام مي‌داد.


 * هواداران استقلال در پايان تمرين بازيکنان اين تيم را تشويق کردند. آنها نکونام را نيز مورد تشويق قرار دادند.


 * بازيکنان استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشي انقلاب تست آمادگي جسماني را پشت سر گذاشتند.


 اين تيم روز جمعه ازساعت 20:45 و از هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر (دور دوازدهم) به مصاف آلومنيوم هرمزگان مي‌رود.

MR.SASHA بازدید : 1199 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

آخرين وضعيت مذاکره استقلال بانکونام


ادامه مذاکرات نکونام و استقلال به بازگشت مديرعامل اين باشگاه از مالزي موکول شده است.


 مذاکرات جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد اما هنوز قراردادي بين کاپيتان تيم ملي و استقلالي‌ها منعقد نشده است.مسئولان باشگاه استقلال اين قول را از نکونام گرفته‌اند که تنها در اين تيم بازي کند و تا ساعتي پيش و قبل از سفر فتح الله زاده به مالزي با اين بازيکن مذاکره کردند.


 جواد نکونام مشکلي از لحاظ مالي با باشگاه استقلال ندارد اما اين باشگاه بايد مبلغ توافقي رضايت نامه اين بازيکن با مسئولان تيم اسپانيايي را به باشگاه اوساسونا پرداخت کند.


 باشگاه اوساسونا چندي پيش اعلام کرده بود که براي صدور رضايت نامه نکونام 2.5 ميليون يورو مي‌خواهد اما فتح الله زاده در گفت و گو با فارس اعلام کرد طبق توافقات با باشگاه اوساسونا براي دريافت رضايت نامه نکونام مبلغ را تا 500 هزار دلار پايين آورده‌اند.



 اين در حالي است که استقلالي‌ها همچنان با مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي‌کنند و فتح الله زاده عصر امروز و قبل از مذاکره با نکونام براي گرفتن اسپانسر با يکي از بانک‌ها جلسه داشت و خواستار حل مشکلات مالي بود. تا زماني که پول رضايت نامه نکونام به باشگاه اوساسونا پرداخت نشود اين بازيکن حق امضاي قرارداد با هيچ باشگاهي را ندارد چرا که در اين صورت با واکنش مسئولان اوساسونا روبه رو خواهد شد.


 فتح الله زاده صبح امروز از انجام مذاکرات با نکونام خبر داد. وي در حالي که در راه فرودگاه امام خميني بود چند دقيقه‌اي با نکونام صحبت و باز هم به اين بازيکن تاکيد کرد که به صحبت‌هايش پايدار است و در چند روز آينده مبلغ رضايت نامه وي را به باشگاه اوساسونا پرداخت خواهد کرد.


 با اين اتفاقات به نظر مي‌رسد قرارداد نکونام به روز پنج شنبه که فتح الله زاده صبح امروز قولش را داده بود موکول شد و همه چيز در گروي بازگشت مدير عامل استقلال از کشور مالزي است. فتح الله زاده براي شرکت در جلسه کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين کشور سفر کرده است.

MR.SASHA بازدید : 1103 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

هيات فوتبال اعلام کرد؛

بازگشت مجيدي به استقلال غيرممکن است


با وجود اين‌که مديرعامل استقلال از بازگشت فرهاد مجيدي تا پايان هفته صحبت مي‌کند، اما قوانين سازمان ليگ نشان مي‌دهد اين مهاجم نمي‌تواند به ليست استقلال اضافه شود.



 به گزارش سايت گل، فرهاد مجيدي که در نيم‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهميه ليگ برتري محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با اين باشگاه نخواهد بود. اين در حالي است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه مي‌تواند به عنوان بازيکن ازاد با استقلال قرارداد ببندد.

 ساعتي قبل، عابديني دبير هيات فوتبال تهران اعلام کرد اگر قرارداد مجيدي با الغرافه به عنوان بازيکن قرضي بسته شده باشد او همچنان بازيکن استقلال است و مي‌تواند در ليست اين تيم براي فصل جديد قرار بگيرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعي از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به اين تيم غيرممکن خواهد بود.


 در همين زمينه يکي از مسئولان باشگاه استقلال توضيح داد: قرارداد مجيدي با باشگاه قطري به صورت قطعي بوده، اما در اين قرارداد بندي گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ايران بازيکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هيات فوتبال تهران اين بند را در قرارداد او قبول کند، مجيدي بازيکن استقلال محسوب مي‌شود و هيچ سهميه‌اي را هم اشغال نخواهد کرد.

 

 اما دبير هيات فوتبال تاکيد مي‌کند هيچ بندي در قرارداد مجيدي مورد تاييد هيات فوتبال نيست و در صورتي که اين مهاجم قرارداد قطعي بسته باشد، با شرايط موجود نمي‌تواند به استقلال برگردد. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به اين تيم منتفي است و استقلالي‌ها بايد روي جواد نکونام به عنوان آخرين خريد خودشان حساب باز کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 631
  • بازدید سال : 2,749
  • بازدید کلی : 155,174