loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 1372 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

ويا به تمرينات بارسلونا بازگشت


مهاجم اسپانيايي تيم فوتبال بارسلونا با پشت سر گذاشتن هفت ماه حاشيه نشيني به تمرينات پيش فصل اين تيم بازگشت.


   به گزارش آسوشيتدپرس، داويد ويا از ديروز در تمرينات تيم بارسلونا حاضر شد.ويا در ماه دسامبر 2011 در ديدار مقابل السد قطر در جام باشگاههاي جهان در ژاپن از ناحيه استخوان ران دچار شکستگي شد و علاوه بر نيم فصل دوم ليگا، يورو 2012 را نيز از دست داد.

ويا درباره بازگشت به اولين تمرين تيمي پس از 7 ماه به روزنامه موندو دپورتيوو گفت:« امسال تابستان براي اولين بار دوست داشتم که تعطيلات زودتر به پايان برسد و کارم را زودتر شروع کنم.

تعطيلات تابستاني امسال براي من لطفي نداشت.تاييد پزشکان براي شروع تمرينات را گرفته ام و مي توانم تمرينات عادي خود را ادامه دهم. بنابراين نيازي به تمرينات جداگانه نيست.»

ويا از ملي پوشان اسپانيايي که قهرمان يورو 2012 شدند تمجيد کرد و گفت:«ما بايد به اين تيم افتخار کنيم. هر تيمي امکان دارد بهتر يا بدتر از قبل بازي کند. اما اين تيم هميشه شخصيت خود را نشان داده است. اسپانيا تنها تيمي است که مي توانسته سه قهرماني بزرگ پياپي کسب کند.»

MR.SASHA بازدید : 1023 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

من يونايتد و رئال، گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان

فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان


دو تيم باشگاه انگليسي و اسپانيايي عناوين گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان را به خود اختصاص دادند.


   به نقل از فوربس، تيم منچستريونايتد با دراختيار داشتن سرمايه‌ مالي بالغ بر 2.23 ميليارد دلار، گران‌ترين باشگاه ورزشي کنوني جهان به شمار مي رود. اين باشگاه که عمده‌ترين فعاليتش در فوتبال است، متعلق به خانواده گليزرهاي آمريکايي است.


پس از آن رئال مادريد نيز که در عرصه فوتبال فعاليت گسترده‌اي دارد و با در اختيار داشتن ستارگاني بزرگ و گران‌بها، چندين سال است که عنوان «کهکشاني» را به خود اختصاص داده، با سرمايه‌اي بالغ بر 1.88 ميليارد دلار در رده دوم اين فهرست جاي گرفته است.


در رده سوم تيم نيويورک يانکي آمريکا که در رشته‌هاي مختلف فعاليت داشته اما بخش گسترده آن به راگبي مربوط مي شود با 1.85 ميليارد دلار در رده سوم است. نيويورکي يانکي در اين رتبه با باشگاه دالاس کابوي که در زمينه بسکتبال فعاليت چشمگيري دارد، در يک سطح قرار دارد.





فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان به شرح زير است:


1- منچستريونايتد انگليس، 2.23 ميليارد دلار- فوتبال


2-رئال مادريد اسپانيا، 1.88 ميليارد دلار - فوتبال


3-نيويورک يانکي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار - راگبي


4- دالاس کابوي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار- بسکتبال


5-واشنگتن رداسکينز، 1.56 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


6-لوس آنجلس داجرز ، 1.4 ميليارد دلار- راگبي


 7- نيوانگلند پاتريوت، 1.4 ميليارد دلار – فوتبال آمريکايي


8- بارسلونا اسپانيا، 1.31 ميليارد دلار- فوتبال


9-نيويورک جيانتس آمريکا، 1.3 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


10- آرسنال انگليس، 1.29 ميليارد دلار – فوتبال

MR.SASHA بازدید : 71 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

رئال و بارسا تمرينات خود را آغاز نمودند


دو تيم رئال مادريد و بارسلونا روز دوشنبه تمرينات خود را براي فصل جديد با انجام معاينات پزشکي‌ از بازيکنان دو تيم آغاز نمودند.


    بازيکنان رئال مادريد به سر مربيگري ''خوسه مورينيو'' عصر دوشنبه اولين تمرينات خود را بر روي چمن برگزار کردند.


مورينيو که براي سومين سال تمرينات را با تيمش آغاز مي‌ کند به خوبي مي‌ داند که در اين فصل که مدافع قهرماني ليگ اسپانيا مي‌ باشد، نبرد بسيار سخت و رقابتي با بارسلونا خواهد داشت به طوري که در چند هفته ديگر بايد در مقابل تيم کاتالاني ها به منظور انجام ديدار سوپرجام اسپانيا حاضر شود و در اين راستا اردوي بسيار سختي را براي آماده سازي بازيکنانش در پيش دارد.


تمرينات مادريد در حالي‌ آغاز شد که 11 تن از بازيکناني که در بازي هاي قهرماني جام ملت هاي اروپا شرکت داشتند هنوز در تعطيلات بسر مي‌ برند و تا اواخر ماه جاري به تيم ملحق نمي‌ شوند. افزون بر اينکه ''مارسلو'' مدافع برزيلي اين تيم نيز به منظور شرکت در بازي هاي المپيک لندن در اردوي تيم ملي‌ اين کشور حضور دارد.


از سوي ديگر بازيکنان بارسلونا نيز به سر مربيگري ''تيتو ويلانووا'' که جانشين ''پپ گوارديولا'' شده، اردوي آماده سازي خود براي فصل جديد را با آزمايشات پزشکي‌ آغاز نمودند و قرار است از روز سه شنبه تمرينات ورزشي را بر روي چمن آغاز کنند.


در اين رابطه، 14 تن از بازيکنان بارسلوني در اين تمرينات حضور خواهند داشت و ملي‌ پوشان اين تيم که در مسابقات جام ملت هاي اروپا حضور داشتند در اواخر ماه به تيم مي‌ پيوندند.

MR.SASHA بازدید : 44 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

آلبا: زوبي زارتا عليه من حرف نزده است


آلبا مدافع جديد تيم فوتبال بارسلونا گفت: مدير ورزشي بارسلونا هرگز نگفته است که مرا به تيم ملي براي حضور در المپيک دعوت نکنند.


  يوردي آلبا مدافع تازه وارد تيم فوتبال بارسلونا گفت: برخلاف برخي شايعات بايد تاکيد کنم تحت هيچ شرايطي فکر نمي کنم که زوبي زار تا مدير ورزشي باشگاه بارسلونا درجايي اعلام کرده باشد که نبايد من به تيم ملي براي حضور در المپيک دعوت نشوم و درست به همين علت باور هم ندارم که او در اين مورد با فدراسيون صحبت کرده باشد من قبلا هم گفته بودم که مي خواهم حضور در المپيک را تجربه کنم زيرا حضور در اين رويداد بزرگ برايم لذت قابل توجهي به همراه خواهد داشت.
MR.SASHA بازدید : 156 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بارسا با 60ميليون يورو رضايت سانتوس را گرفت


يک روزنامه چاپ آرژانتين مدعي شد مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل پس از رقابت‌هاي المپيک لندن در ازاي 60 ميليون يورو به عضويت بارسلونا در خواهد آمد.


روزنامه لانسه گزارش کرد باشگاه بارسا موفق شده با ارائه 60 ميليون يورو نظر مقام‌هاي تصميم‌گيرنده سانتوس برزيل را براي واگذاري اين مهاجم 20ساله جلب کند. کاتالان‌ها که از ما‌ه‌‌ها قبل رقابت تنگاتنگي با رئال مادريد بر سر جذب اين مهاجم داشته‌اند، به نظر مي‌رسد در اين رقابت طاقت‌فرسا پيروز شده‌اند. آن‌ها اميدوارند بتوانند پس از رقابت‌هاي المپيک لندن پديده فوتبال برزيل را استخدام کنند.

در شرايط کنوني نيمار در تمرينات تيم کشورش براي حضور در پيکارهاي لندن 2012 حضور دارد. او با سانتوس تا سال 2014 قرارداد همکاري دارد.

گزارش فوق همچنين توسط چند رسانه بين‌المللي از جمله خبرگزاري اتريش، چين و روزنامه دو فولها برزيل مخابره شده است.
MR.SASHA بازدید : 1023 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بارسلونا براي نيمار 71 ميليون دلار مي پردازد


بارسلونا با پرداخت 71 ميليون دلار به سانتوس در آستانه به خدمت گرفتن "نيمار" قرار دارد.


    بارسلونا اميدوار است اين بازيکن را پس از رقابت هاي المپيک به "نيوکمپ"بياورد البته بعيد است تا قبل از فصل 14-2013 اين انتقال صورت پذيرد. اين بازيکن 20 ساله به تازگي قرارداد خود را تا پس از رقابت هاي جام جهاني 2014 با سانتوس تمديد کرده است.


بر پايه گزارش سايت اينتراکونوميا، گفته مي شود که بارسلونا پيش پرداخت خريد اين بازيکن را به باشگاه برزيلي پرداخت کرده است.


 اين گزارش بدين معني است که تيم هاي رئال مادريد، چلسي و يوونتوس شانسي براي به خدمت گرفتن اين بازيکن ندارند. اين قرارداد بزرگ ترين قرارداد تاريخ ورزش به حساب مي آيد.


بزرگ ترين قراردادهاي تاريخ فوتبال تا به امروز به اين شرح هستند:

1- کريستيانو رونالدو به رئال مادريد (2009) - 121 ميليون دلار

2- زين الدين زيدان به رئال مادريد (2001) - 80 ميليون دلار

3- نيمار (چنانچه قرارداد بسته شود) به بارسلونا (2012) - 71 ميليون دلار

4- لوييس فيگو به رئال مادريد (2000) - 44 ميليون دلار

5- هرنان کرسپو به لاتزيو (2000) - 41 ميليون دلار

MR.SASHA بازدید : 248 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

والدس: ممکن است در آينده در برزيل بازي کنم


ويکتور والدس، دروازه بان باشگاه بارسلونا، در صحبتهايي اعلام کرد که از ايده بازي کردن در برزيل استقبال مي کند.


    والدس در صحبتهايي از احتمال حضور در ليگ برزيل گفته است. او دراين باره گفت:« شايد در آينده. من بازي کردن در ليگ برزيل را رد نمي کنم. اين موضوعي است که بايد با همسرم مشورت کنم. چه کسي از آينده خبر دارد؟ خيلي خوب و زيبا خواهد بود.»


والدس در ادامه صحبتهايش به تمجيد از فوتبال برزيل پرداخت و گفت:« در تيم هاي آمريکاي جنوبي، حس فوق العاده اي ديده مي شود.»


دروازه بان باتجربه بارسلونا در پاسخ به سوالي درمورد برنده آتي توپ طلا گفت:« مسي بايد دوباره اين جايزه  را ببرد. چرا که او هميشه کارهاي جديدي انجام مي دهد و به آمار و ارقام بالايي دست مي يابد و رکوردهاي جديدي مي زند. او هر سال رکورد مي زند و هميشه مدعي است.»


درمورد صحبتهايي که راجع به احتمال انتقال نيمار به نيوکمپ مطرح مي شود، والدس گفت:« نيمار بازيکني است که مي تواند در هر تيمي بازي کند و هر تيمي در دنيا روياي در اختيار داشتن بازيکني مثل او را دارد. به خاطر مهارتهايي که دارد و براي تمام توانايي هايي که در زمين مسابقه به نمايش مي گذارد. بايد ببينيم که آيا او به بارسلونا خواهدآمد يا نه؛ چون در دنياي فوتبال هر اتفاقي خواهد افتاد.»

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 590
  • بازدید سال : 2,708
  • بازدید کلی : 155,133