loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 1023 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

من يونايتد و رئال، گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان

فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان


دو تيم باشگاه انگليسي و اسپانيايي عناوين گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان را به خود اختصاص دادند.


   به نقل از فوربس، تيم منچستريونايتد با دراختيار داشتن سرمايه‌ مالي بالغ بر 2.23 ميليارد دلار، گران‌ترين باشگاه ورزشي کنوني جهان به شمار مي رود. اين باشگاه که عمده‌ترين فعاليتش در فوتبال است، متعلق به خانواده گليزرهاي آمريکايي است.


پس از آن رئال مادريد نيز که در عرصه فوتبال فعاليت گسترده‌اي دارد و با در اختيار داشتن ستارگاني بزرگ و گران‌بها، چندين سال است که عنوان «کهکشاني» را به خود اختصاص داده، با سرمايه‌اي بالغ بر 1.88 ميليارد دلار در رده دوم اين فهرست جاي گرفته است.


در رده سوم تيم نيويورک يانکي آمريکا که در رشته‌هاي مختلف فعاليت داشته اما بخش گسترده آن به راگبي مربوط مي شود با 1.85 ميليارد دلار در رده سوم است. نيويورکي يانکي در اين رتبه با باشگاه دالاس کابوي که در زمينه بسکتبال فعاليت چشمگيري دارد، در يک سطح قرار دارد.





فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان به شرح زير است:


1- منچستريونايتد انگليس، 2.23 ميليارد دلار- فوتبال


2-رئال مادريد اسپانيا، 1.88 ميليارد دلار - فوتبال


3-نيويورک يانکي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار - راگبي


4- دالاس کابوي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار- بسکتبال


5-واشنگتن رداسکينز، 1.56 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


6-لوس آنجلس داجرز ، 1.4 ميليارد دلار- راگبي


 7- نيوانگلند پاتريوت، 1.4 ميليارد دلار – فوتبال آمريکايي


8- بارسلونا اسپانيا، 1.31 ميليارد دلار- فوتبال


9-نيويورک جيانتس آمريکا، 1.3 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


10- آرسنال انگليس، 1.29 ميليارد دلار – فوتبال

MR.SASHA بازدید : 71 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

رئال و بارسا تمرينات خود را آغاز نمودند


دو تيم رئال مادريد و بارسلونا روز دوشنبه تمرينات خود را براي فصل جديد با انجام معاينات پزشکي‌ از بازيکنان دو تيم آغاز نمودند.


    بازيکنان رئال مادريد به سر مربيگري ''خوسه مورينيو'' عصر دوشنبه اولين تمرينات خود را بر روي چمن برگزار کردند.


مورينيو که براي سومين سال تمرينات را با تيمش آغاز مي‌ کند به خوبي مي‌ داند که در اين فصل که مدافع قهرماني ليگ اسپانيا مي‌ باشد، نبرد بسيار سخت و رقابتي با بارسلونا خواهد داشت به طوري که در چند هفته ديگر بايد در مقابل تيم کاتالاني ها به منظور انجام ديدار سوپرجام اسپانيا حاضر شود و در اين راستا اردوي بسيار سختي را براي آماده سازي بازيکنانش در پيش دارد.


تمرينات مادريد در حالي‌ آغاز شد که 11 تن از بازيکناني که در بازي هاي قهرماني جام ملت هاي اروپا شرکت داشتند هنوز در تعطيلات بسر مي‌ برند و تا اواخر ماه جاري به تيم ملحق نمي‌ شوند. افزون بر اينکه ''مارسلو'' مدافع برزيلي اين تيم نيز به منظور شرکت در بازي هاي المپيک لندن در اردوي تيم ملي‌ اين کشور حضور دارد.


از سوي ديگر بازيکنان بارسلونا نيز به سر مربيگري ''تيتو ويلانووا'' که جانشين ''پپ گوارديولا'' شده، اردوي آماده سازي خود براي فصل جديد را با آزمايشات پزشکي‌ آغاز نمودند و قرار است از روز سه شنبه تمرينات ورزشي را بر روي چمن آغاز کنند.


در اين رابطه، 14 تن از بازيکنان بارسلوني در اين تمرينات حضور خواهند داشت و ملي‌ پوشان اين تيم که در مسابقات جام ملت هاي اروپا حضور داشتند در اواخر ماه به تيم مي‌ پيوندند.

MR.SASHA بازدید : 38 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

کوئنترائو: دوست دارم در آينده به بنفيکابرگردم


مدافع باتجربه و پرتغالي رئال به تمجيد از تيم سابقش پرداخته و از رويايش براي بازگشت به استاديو دا لوس گفته است .


فابيو کوئنترائو، ستاره پرتغالي باشگاه رئال مادريد در صحبتهايي زبان به تمجيد از تيم سابقش ، بنفيکا، گشوده و قول داده که تا قبل از دوران فوتبالي اش ، بار ديگر پيراهن اين تيم را برتن کند.

کوئنترائو، دوازه ماه پيش و با قراردادي 30 ميليون يورويي از بنفيکا به رئال منتقل شد و هنوز 5 سال ديگر از قرارداد 6 ساله اش با رئال باقي است.. او با وجود تمام انتقاداتي که از او به عمل آمد،ولي يکي از بازيکنان کليدي رئال در فصل گذشته بود و در پستهاي متفاوتي براي اين تيم بازي کرد: مدافع راست، مدافع چپ ،وبازيکن مياني چپ.

او در گفتگو با روزنامه پرتغالي او ژوگو گفت:« بنفيکا تيمي است که واقعا دوستش دارم و تيمي است که در قلبم جاي دارد. من وقتي که هنوز سرپا و سرزنده هستم، به اين تيم بازخواهم گشت و نه وقتي که فوتبالم تمام شده باشد.»

کوئنترائودر جريان همين گفتگو ابراز اميدواري کرد که تيم سابقش در رقابتهاي اين فصل براي کسب جام قهرماني بجنگد و گفت:« ما تيم باکيفيتي داريم و امسال آن بنفيکايي که بايد را خواهيم ديد. بازيکنان جديد به تيم خواهند آمد و بدون شک به تيم کمک خواهند کرد تا مجددا به جام قهرماني برسد.»
MR.SASHA بازدید : 1510 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

استقبال ستاره هاي رئال از حضور مودريچ


آلوارو آربلوا و په په، دو مدافع رئال، از حضور لوکا مودريچ، ستاره کروات تاتنهام در سانتياگو برنابئو استقبال کردند.


   در چند هفته اخير شايعات زيادي در مورد انتقال اين ستاره 26 ساله به رئال منتشر شده اما هنوز دو باشگاه براي انجام اين انتقال به توافق نرسيده اند.


آربلوا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مودريچ بازيکن فوق العاده اي است. از پيوستن او به رئال خوشحال خواهم شد. ما هافبک هاي خوبي داريم اما آنها براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي بايد رقابت کنند."


په په، مدافع پرتغالي رئال، نيز به خبرنگاران گفت:" مي دانم که او بازيکن خوبي است."


در صورت انتقال مودريچ به رئال، او بايد با بازيکناني مانند ژابي آلونسو، مسوت اوزيل، سامي خديرا و لاسانا ديارا براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي رقابت کند.


اين ستاره کروات که در تابستان 2008 از دينامو زاگرب به تاتنهام پيوست، تاکنون 159 بازي براي تيم لندني انجام داده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 2,701
  • بازدید کلی : 155,126