loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 31 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

هنکه: با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبي مي‌رسم


مربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي‌گويد حرفه‌اي است و مي‌داند که طبق قوانين فيفا بايد ابتدا قرارداد فصل گذشته‌اش تسويه شود و بعد براي فصل جديد استارت بزند.


  ميشائيل هنکه در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اظهار نظر قلعه نويي مبني بر اينکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نويي در مصاحبه‌اش اين موضوع را بيان کرد و اين مساله نشان دهنده حرفه‌اي‌گري قلعه نويي است.

هنکه درباره اظهار نظر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نيز گفت: من فردي حرفه‌اي هستم و همان طور که گفتم از فيفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسويه مي‌کنند و پس از آن فصل جديد را آغاز مي‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگويد من بيايم تا فصل گذشته را تسويه کرده و فصل جديد را آغاز کنيم.

هنکه در ادامه بيان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق يکي از بهترين مديران فوتبال ايران مي‌دانم که سوابق درخشاني در امر مديريت دارد و تلاش‌هاي زيادي هم براي استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصي براي باشگاه استقلال.

هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته ديدم و تجربه کردم که با کمبودهاي فراواني مانند مسايل مالي که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبي تيم را هدايت کند و در نهايت به قهرماني جام حذفي برساند و در ليگ هم حرف براي گفتن داشته باشد. بنابراين مطمئنم با توجه به رابطه خوبي که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه حل خوبي مي‌رسيم و اميدوارم سال جديد هم با همکاري داشته باشيم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 3,212
  • بازدید کلی : 155,637