loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 44 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

آلبا: زوبي زارتا عليه من حرف نزده است


آلبا مدافع جديد تيم فوتبال بارسلونا گفت: مدير ورزشي بارسلونا هرگز نگفته است که مرا به تيم ملي براي حضور در المپيک دعوت نکنند.


  يوردي آلبا مدافع تازه وارد تيم فوتبال بارسلونا گفت: برخلاف برخي شايعات بايد تاکيد کنم تحت هيچ شرايطي فکر نمي کنم که زوبي زار تا مدير ورزشي باشگاه بارسلونا درجايي اعلام کرده باشد که نبايد من به تيم ملي براي حضور در المپيک دعوت نشوم و درست به همين علت باور هم ندارم که او در اين مورد با فدراسيون صحبت کرده باشد من قبلا هم گفته بودم که مي خواهم حضور در المپيک را تجربه کنم زيرا حضور در اين رويداد بزرگ برايم لذت قابل توجهي به همراه خواهد داشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 3,204
  • بازدید کلی : 155,629