loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 36 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

 وي افزود: ما با علم به اينکه امکان دارد ژاپن در ديدارهاي تدارکاتي تيم ايران را شکست دهد از اين تيم دعوت کرديم تا در فاصله دو مانده به شروع بازي‌هاي قهرماني آسيا نقاط ضعف تيم بيش از پيش مشخص شود که همين هم شد. تيم ايران در هر دو ديدار تدارکاتي بازي قابل قبولي انجام داد ضمن اينکه ما در بازي دوم که امروز (دوشنبه) برگزار شد از تمام داشته‌هايمان استفاده نکرديم ما به ساير بازيکنان فرصت حضور در ميدان داديم تا براي اين تيم پشتوانه‌سازي کرده باشيم. نفراتي که امروز بازي کردند عملکرد خوبي داشتند.

 دوستي مهر گفت: يک سري از مشکلات تيم را در هر سه خطوط دفاع، هافبک و حمله شناسايي کرديم. بازيکنان‌مان در بازي امروز مقداري کم‌تجربه بودند که قطعا انجام بازي‌هاي تدارکاتي بيشتر تجربه آن‌ها را افزايش مي‌دهد. ما اين باخت را هم با توجه به اهدافي که داشتيم يک برد محسوب مي‌کنيم. نبايد از پيروزي در بازي نخست مغرور شد و نه از شکست در بازي دوم نااميد.

 وي در پاسخ به اين سوال که ژاپني‌ها نظرشان درباره وضعيت تيم ايران چه بود خاطرنشان کرد: در اين چند روز با مربيان اين تيم هم صحبت داشتيم. پس از نخستين ديدار تدارکاتي مربي آن‌ها عملکرد بازيکنان تيم ايران را تحسين کرد و از ايران به عنوان يک تيم هجومي نام برد. او ابراز مي‌کرد که به موفقيت تيم ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا خوش‌بين است. ژاپن هم از انجام اين دو ديدار تدارکاتي هدف‌هايي داشت و آن‌ها هم در بازي امروز ترکيب‌شان را تغيير مي‌دادند.

 دوستي‌مهر در پاسخ به اين سوال که آيا در بازي امروز به طور کامل از بازيکنان ذخيره استفاده کرديد اظهار کرد: خير اين طور نبود. تمامي بازيکنان تيم ملي جوانان در بازي امروز به ميدان رفتند اما تعدادي از آن‌ها در نيمه نخست و تعدادي نيز در نيمه دوم آن طور نبود که بازيکنان اصلي فقط در يک نيمه بازي کنند چرا که نمي‌خواستيم تيم ضعيفي داشته باشيم.

 وي در واکنش به اينکه چرا در پايان بازي امروز با توجه به اينکه تيم ملي با نتيجه 4 بر 2 از ژاپن شکست خورده بود اما ضربات پنالتي تعيين کننده برنده مجموع دو بازي بود، اظهار کرد: اين پنالتي‌ها براي تعيين برنده مجموع دو مسابقه نبود. طبق توافقي که مسئولان دو تيم با هم داشتند با توجه به اينکه احتمال به پنالتي کشيده شدن بازي‌هاي مرحله پلي‌آف قهرماني آسيا وجود دارد و پنالتي‌ها فوق‌العاده در آن مراحل اثرگذار است، ترجيح داديم تا تيم‌ها در يک بازي جدي ضربات پنالتي را تجربه کنند. خوشبختانه تيم ما که از يک ماه پيش تمرين ضربات پنالتي را به طور جدي آغاز کرده در اين بازي عملکرد خوبي داشت و هر 5 پنالتي را به گل تبديل کرد.

 
 



سرمربي تيم نوجوانان در ارزيابي‌اش از عملکرد اين تيم در رقابت‌هاي قهرماني آسيا به ايسنا گفت: تمام تلاش ما اين است که از طريق اين بازي‌ها بتوانيم سهميه جام جهاني نوجوانان را بگيريم به کسب اين موفقيت بسيار خوش‌بينم. اگر بتوانيم در اين دو ماه باقي مانده نقاط ضعف را به طور کامل برطرف کنيم و بازي‌هاي تدارکاتي بيشتري انجام دهيم قطعا مي‌توانيم در بازي‌هاي رسمي با حمايت مردم عملکرد خوبي داشته باشيم.

 




دوستي مهر در پايان درباره برنامه‌ي ديدارهاي تدارکاتي بعدي تيم نوجوانان اظهار کرد: قرار بود با کره جنوبي بازي کنيم که اين برنامه لغو شد اما با رايزني‌هاي فدراسيون احتمالا در دهه سوم مردادماه تيم ملي بلاروس به ايران مي‌آيد تا دو ديدارتدارکاتي را با ما داشته باشد. همچنين از سوم تا 13 شهريور به ترکيه مي‌رويم و به احتمال فراوان دو يا سه بازي تدارکاتي هم آنجا برگزار مي‌کنيم.

 




سرمربي تيم نوجوانان در پايان از تماشاگراني که در بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي برابر ژاپن به ورزشگاه دستگردي رفته بودند تشکر کرد و گفت: از تمام کساني که براي تماشاي بازي‌هاي ما به استاديوم آمدند و بازيکنان را حتي در زماني که از ژاپن عقب بوديم تشويق کردند تشکر مي‌کنم ما با حمايت آن‌ها مي‌توانيم در رقابت‌هاي قهرماني آسيا عملکرد موفقيت آميزي داشته باشيم . از مردم‌ مي‌خواهم که ما را در آن زمان تنها نگذارند. همچنين از مهدي مهدوي کيا که با وجود تمرينات فشرده پرسپوليس امروز به ورزشگاه آمد هم تشکر مي‌کنم حضور او به ملي‌پوشان نوجوان روحيه و انگيزه مضاعفي داد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 3,563
  • بازدید کلی : 155,988