loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 27 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

کاظميان: آماده شروع ليگ برتر نيستيم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس هنوز براي شروع ليگ برتر آماده نيست و به زمان نياز داريم تا با آمادگي کامل در اين رقابتها شرکت کنيم.


  جواد کاظميان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: با توجه به اينکه سرمربي تيم نزديک به دو هفته است که در تمرينات حاضر شده هنوز نتوانسته به شناخت کامل از تيم برسد اما فکر مي کنم با شروع ليگ شرايط پرسپوليس بهتر شود و مانوئل ژوزه هم بتواند تفکراتي که دارد را در تيم پياده کند.

وي ادامه داد: طبيعي است که هيچ تيمي نتواند ليگ را با آمادگي کامل شروع کند. اکثر تيمها تازه از شرايط بدنسازي خارج شده اند و بازيکنان به زمان نياز دارند تا از سنگيني فشار تمرينات بدنسازي خارج شوند. به نظر من در شروع ليگ نمي توان درباره تيمها اظهار نظر کرد و همه تيمها به زمان نياز دارند تا خودشان را نشان دهند.

کاظميان درباره شرايط پرسپوليس گفت: تغييرات زيادي در پرسپوليس اتفاق افتاده و بازيکنان براي هماهنگي با يکديگر به زمان نياز دارند. از هواداران مي خواهم صبور باشند و به ما فرصت بدهند. من به آنها قول مي دهم پرسپوليس با شروع ليک به تيم ايده آل هواداران تبديل خواهد شد اما ما براي رسيدن به شرايط مناسب به زمان نياز داريم.

وي در خصوص شرايط خود خاطرنشان کرد: آماده هستم و شرايط خوبي دارم. توانايي بازي در 3 پست هم هافبک راست و چپ و فوروارد را دارم. با توجه به شناختي که از خودم دارم مي دانم مي توانم در تمرينات بهترين باشم و در ترکيب ثابت قرار بگيرم.

کاظميان در پايان افزود: پرسپوليس اصلي ترين مدعي قهرماني است. تيمهايي مثل استقلال، سپاهان و تراکتورسازي تيمهايي هستند که شانس قهرماني دارند اما به نظر من اين پرسپوليس است که اصلي ترين مدعي است و بيشترين شانس را دارد که قهرمان شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 3,183
  • بازدید کلی : 155,608