loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 28 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

چون قلعه نويي محروم بود من را محروم کردند .

انتقاد ميثاقيان از کميته انضباطي


سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان از حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر محروميتش در ديدار مقابل استقلال به شدت انتقاد کرد.


اکبر ميثاقيان ظهر دوشنبه در نشستي خبري که در محل باشگاه آلومينيوم هرمزگان برگزار شد، ضمن انتقاد شديد از کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به علت محروميتش از ديدار مقابل استقلال، اظهار داشت: من پس از اخراج در ديدار مقابل ماشين سازي آن هم تنها به علت اعتراض به يک پرتاب اوت، در آخرين مسابقه آلومينيوم در ليگ يک مقابل نفت مسجد سليمان محروم بودم و به اين ترتيب يک جلسه محروميتم را سپري کردم.

وي ادامه داد: کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به يکباره ديروز به باشگاه آلومينيوم اعلام کرده که من به علت اخراج در بازي با ماشين سازي محروم هستم و در ديدار هفته نخست ليگ برتر مقابل استقلال نمي توانم روي نيمکت بنشينم در حالي که آن زمان من تنها يک جلسه محروم شدم و هيچ حکمي مبني بر محروميت دو جلسه اي من اعلام نشد.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان افزود: فکر مي کنم چون امير قلعه نويي سرمربي استقلال در بازي مقابل تيم ما محروم است، من را هم محروم کردند تا آلومينيوم هم بدون سرمربي مقابل استقلال حاضر شود.

ميثاقيان بيان داشت: به احتمال فراوان اگر ما مقابل تيمهايي غير از استقلال و پرسپوليس بازي داشتيم، من هيچ وقت محروم نمي شدم اما چون سرمربي استقلال محروم بود من را هم محروم کردند.

وي عنوان کرد: به هرحال اين محروميت چند روز پيش از مسابقه به تيم ما شوکي منفي وارد کرد اما بازيکنان ما تمرينات خوبي داشته اند و تنها هدف ما در بازي اول ليگ، شکست دادن استقلال است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 3,184
  • بازدید کلی : 155,609