loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 31 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

رضايي: منتظر فرصت ژوزه هستم


مهاجم پرسپوليس گفت: درست است که بازي‌هاي ابتدايي ليگ شرايط خاص خودش دارد اما ما سه امتياز بازي با صنعت نفت را مي‌خواهيم.


     غلامرضا رضايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: در سه بازي تدارکاتي که انجام داديم تا حدود زيادي هماهنگي‌هاي لازم را به دست آورديم.


اين مهاجم در خصوص بازي روز پنجشنبه مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با هواي جنوب کشور آشنا هستم. بازي‌هاي ابتدايي ليگ هميشه شرايط خاص خودش را دارد و با وجود اينکه ديدار سختي پيش‌رو داريم اما به دنبال سه امتياز هستيم. در حال حاضر با مربي‌اي کار مي‌کنيم که تازه به ما اضافه شده و نياز به زمان دارد.


رضايي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند جزء بازيکنان فيکس پرسپوليس باشيد، عنوان کرد: کار سخت است. همه بازيکنان خوب هستند اما من منتظر اعتماد ژوزه هستم. عادت دارم براي تيمم در زمين مؤثر باشم. اگر در ترکيب بودم بهترين عملکردم را در زمين به نمايش مي گذارم. سعي مي‌کنم از کمترين فرصت‌ها بهترين استفاده‌ را کنم اما اگر نشد سعي مي‌کنم بازي ساز باشم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 3,190
  • بازدید کلی : 155,615