loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 1024 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بارسلونا براي نيمار 71 ميليون دلار مي پردازد


بارسلونا با پرداخت 71 ميليون دلار به سانتوس در آستانه به خدمت گرفتن "نيمار" قرار دارد.


    بارسلونا اميدوار است اين بازيکن را پس از رقابت هاي المپيک به "نيوکمپ"بياورد البته بعيد است تا قبل از فصل 14-2013 اين انتقال صورت پذيرد. اين بازيکن 20 ساله به تازگي قرارداد خود را تا پس از رقابت هاي جام جهاني 2014 با سانتوس تمديد کرده است.


بر پايه گزارش سايت اينتراکونوميا، گفته مي شود که بارسلونا پيش پرداخت خريد اين بازيکن را به باشگاه برزيلي پرداخت کرده است.


 اين گزارش بدين معني است که تيم هاي رئال مادريد، چلسي و يوونتوس شانسي براي به خدمت گرفتن اين بازيکن ندارند. اين قرارداد بزرگ ترين قرارداد تاريخ ورزش به حساب مي آيد.


بزرگ ترين قراردادهاي تاريخ فوتبال تا به امروز به اين شرح هستند:

1- کريستيانو رونالدو به رئال مادريد (2009) - 121 ميليون دلار

2- زين الدين زيدان به رئال مادريد (2001) - 80 ميليون دلار

3- نيمار (چنانچه قرارداد بسته شود) به بارسلونا (2012) - 71 ميليون دلار

4- لوييس فيگو به رئال مادريد (2000) - 44 ميليون دلار

5- هرنان کرسپو به لاتزيو (2000) - 41 ميليون دلار

MR.SASHA بازدید : 1253 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

احتمال غيبت پاتو در المپيک لندن


الکساندر پاتو، ستاره جوان و برزيلي باشگاه ميلان ،روز گذشته و درجلسه تمريني تيم المپيک برزيل، از ناحيه قوزک پاي راست مصدوم شد.


   اين مصدوميت در پي برخورد ميان پاتو و ژوان، مدافع برزيلي اينتر به وجود آمد و به مصدوميت پاتو منجر شد. اين مهاجم برزيلي براي درمان مصدوميت بايد جلسات متعدد فيزيوتراپي را پشت سربگذارد و البته مسئولان تيم پزشکي المپيک برزيل اميدوارند تا او بتواند در بخشي از رقابتهاي فوتبال المپيک لندن حضور يابد.


اولين بازي تيم ملي فوتبال برزيل در رقابتهاي المپيک لندن روز 26 جولاي مقابل مصر برگزار خواهد شد. اين بازيکن 22 ساله در سالهاي اخير بارها دچار مصدوميت هاي متعدد شده و همين مصدوميت ها باعث شد تا در طول فصل 2-2011، تنها در 17 بازي براي تيمش به ميدان برود. ماه گذشته بود که پاتو اعلام کرد که مصدوميت ها را پشت سرگذاشته و درجريان ديدار دوستانه تيم ملي کشورش مقابل آمريکا گلزني کرد.


انتظار مي رود تا مانو منزس در بازيهاي المپيک، از اين ترکيب بهره ببرد: رافائل کابرال، رافائل، ژوان، تياگو سيلوا، مارسلو، ساندرو، اسکار، رومولوس، نيمار، هالک، لئاندرو داميائو


آخرين بازي تدارکاتي تيم المپيک برزيل قبل از آغاز رقابتهاي المپيک لندن روز 20 جولاي مقابل تيم المپيک انگليس خواهد بود.

MR.SASHA بازدید : 98 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

چلسي و ليورپول خواهان جذب تئو والکات


تيم هاي فوتبال ليورپول و چلسي خواستار به خدمت گرفتن "تئو والکات" شدند.


  "برندن راجرز" در نظر دارد "اندي کارول" را با مبلغ 15 ميليون پوند بفروشد و به جاي اين بازيکن، بازيکن سرعتي آرسنال را به فهرست نفرات ليورپول اضافه کند.


بر پايه گزارش سان، در حاليکه هنوز يک سال از مدت زمان قرارداد والکات با آرسنال باقي مانده اين بازيکن هنوز براي تمديد قرارداد، موافقت خود را اعلام نکرده است.


والکات در حال حاضر دستمزد هفتگي 65 هزار پوند دريافت مي کند و در تلاش است تا مانند ساير ملي پوشان فوتبال انگلستان دستمزد خود را به 100 هزار پوند ارتقا دهد.


اين در حالي است که "روبرتو دي ماتئو" سرمربي چلسي هم براي جذب اين بازيکن علاقه نشان داده و البته کارلو آنچلوتي، مربي پاريسن ژرمن هم "تئو والکات" را در سبد خريد تابستاني تيم فرانسوي قرار داده است.

MR.SASHA بازدید : 39 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ايان رايت:

رابين فن پرسي حق دارد از آرسنال برود


رابين فن پرسي اين روزها با بازگشت به تمرينات آرسنال روزهاي دشواري را سپري مي‌کند.


   مهاجم ملي پوش فوتبال هلند که از تعطيلات به لندن بازگشته در حالي هم‌تيمي‌هاي خود را ملاقات مي‌کند که پيش از اين گفته حاضر نيست قرارداد خود را با اين تيم تمديد کند.


"ايان رايت" در مقاله‌اي که به قلم وي در روزنامه سان به چاپ رسيده، در اين خصوص مي‌نويسد: "من اطمينان دارم که بچه‌هاي آرسنالي از او مي خواهند که در تيم لندني به حضور خود ادامه دهد. فن پرسي از شيوه آرسنال انتقاد کرده و مي‌خواهد جام ببرد.


واقعا اميدوارم که آرسنال و فن پرسي بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند و او بماند. اما بعيد مي‌دانم اين اتفاق بيفتد. دست کم فن‌پرسي از آن دست بازيکنان غيرحرفه‌اي نيست و با تيم مشکل پيدا مي‌کند.


بايد به تصميم فن پرسي احترام گذاشت و گفت نمي‌توان اين بازيکن را براي پيوستن به تيمي که جام مي‌برد سرزنش کرد.


آرسنال در چند سال گذشته هر سال يک بازيکن درجه يک خود را از دست داده است. آنها به همين دليل هيچ جامي نمي‌توانند ببرند.


در فصول گذشته، منچستريونايتد و چلسي تيم‌هاي موفقي در فصل نقل و انتقالات بوده‌اند و بازيکنان دوست داشتند به اين تيم‌ها بپيوندند. حالا اين وضع در خصوص منچسترسيتي صدق مي‌کند. 


 بعضي از مردم فکر مي‌کنند فوتباليست‌ها فقط به دنبال پول هستند اما اين درست نيست. سيتي ممکن است پول گزافي بپردازد اما آنچه باعث جذابيت اين تيم مي‌شود، قهرماني است. فکر مي کنم "آرسن ونگر" به اين وضعيت با ديده نااميدي مي‌نگرد اما نه عصباني است و نه از ديدن اين چيزها غافلگير مي‌شود.


مردم مي‌گويند بازيکناني که زياد مصدوم مي‌شوند بايد به باشگاه‌هايي که پاي آنها ايستاده‌اند، بچسبند اما بازي جايي براي بروز احساسات نيست. تنها افراد باوفا در فوتبال، هواداران هستند.


آرسنال نياز دارد تا در خصوص از دست دادن بازيکنان درجه يک خود توضيح بدهد. من سياست تجاري آنها را در خصوص پول خرج نکردن براي آنچه که خود توليد نکرده اند را تحسين مي‌کنم اما باشگاه با اين شرايط عقب مي‌ماند.


بحث جدايي فن پرسي به کنار، آنها اکنون با مسئله اي به نام تئو والکات مواجهند. اين بازيکن هم مانند فن پرسي يک سال از قراردادش با آرسنال باقي مانده است.


براي ونگر پايان مهلت نقل و انتقالات تابستاني چندان زود نيست".

MR.SASHA بازدید : 1121 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ترابيان به مادريد رفت


رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال براي مذاکره با يک مربي اسپانيايي بامداد دوشنبه به مادريد سفر کرد.


   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال و با اعلام اميرحسين پورمحمد مدير رسانه اي تيم ملي فوتسال، عباس ترابيان گفت: همانطور که پيش از اين عنوان کرده بوديم براي تقويت کادر فني تيم ملي فوتسال کشورمان درنظر داريم از وجود يک مربي اسپانيايي استفاده کنيم.


وي افزود: به همين خاطر در سفري که به اسپانيا دارم، مذاکرات نهايي را با گزينه مورد نظر کميته فوتسال فدراسيون فوتبال خواهم داشت و در صورت توافق با اين مربي قرارداد همکاري امضا مي‌کنم.


رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال از اعلام نام گزينه حضور در کادر فني تيم ملي فوتسال کشورمان خودداري کرد و گفت: درحال حاضر درست نيست نام اين مربي را بيان کنم. قطعا پس از عقد قرارداد نهايي نام اين مربي را خواهم گفت.


ترابيان همچنين موفقيت تيم فوتسال دانش آموزي در دستيابي به عنوان قهرماني مسابقات فوتسال بين المللي کرواسي را تبريک گفت و افزود: اين موفقيت بزرگي براي فوتسال ايران است و اين اميدواري را به وجود مي آورد که در آينده‌اي نزديک جوانان شايسته اين تيم به بدنه فوتسال کشور اضافه خواهند شد.


وي اين قهرماني را به دست اندرکاران تيم فوتسال دانش آموزي ايران تبريک گفت و افزود: ما تيم فوتسال دانش آموزي را بازويي در کنار تيم‌هاي ملي فوتسال ايران مي دانيم و خوشحاليم که افتخاري ديگر نصيب فوتسال کشورمان شد.

MR.SASHA بازدید : 263 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

والدس: ممکن است در آينده در برزيل بازي کنم


ويکتور والدس، دروازه بان باشگاه بارسلونا، در صحبتهايي اعلام کرد که از ايده بازي کردن در برزيل استقبال مي کند.


    والدس در صحبتهايي از احتمال حضور در ليگ برزيل گفته است. او دراين باره گفت:« شايد در آينده. من بازي کردن در ليگ برزيل را رد نمي کنم. اين موضوعي است که بايد با همسرم مشورت کنم. چه کسي از آينده خبر دارد؟ خيلي خوب و زيبا خواهد بود.»


والدس در ادامه صحبتهايش به تمجيد از فوتبال برزيل پرداخت و گفت:« در تيم هاي آمريکاي جنوبي، حس فوق العاده اي ديده مي شود.»


دروازه بان باتجربه بارسلونا در پاسخ به سوالي درمورد برنده آتي توپ طلا گفت:« مسي بايد دوباره اين جايزه  را ببرد. چرا که او هميشه کارهاي جديدي انجام مي دهد و به آمار و ارقام بالايي دست مي يابد و رکوردهاي جديدي مي زند. او هر سال رکورد مي زند و هميشه مدعي است.»


درمورد صحبتهايي که راجع به احتمال انتقال نيمار به نيوکمپ مطرح مي شود، والدس گفت:« نيمار بازيکني است که مي تواند در هر تيمي بازي کند و هر تيمي در دنيا روياي در اختيار داشتن بازيکني مثل او را دارد. به خاطر مهارتهايي که دارد و براي تمام توانايي هايي که در زمين مسابقه به نمايش مي گذارد. بايد ببينيم که آيا او به بارسلونا خواهدآمد يا نه؛ چون در دنياي فوتبال هر اتفاقي خواهد افتاد.»

MR.SASHA بازدید : 33 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

جوانان اسپانيا قهرمان اروپا شدند


تيم فوتبال جوانان اسپانيا با برتري برابر يونان به عنوان قهرماني مسابقات زير 19 سال 2012 اروپا در کشور استوني دست يافت.


  ديدار نهايي بيست و هشتمين دوره مسابقات فوتبال قهرماني زير 19 سال اروپا - 2012 استوني يکشنبه شب برگزار شد که اسپانيا با پيروزي يک بر صفر مقابل يونان، دومين قهرماني متوالي‌اش در اين رقابت‌ها را جشن گرفت.


در اين مسابقه که در ورزشگاه "ليله‌کولا" شهر تالين استوني برگزار شد، "خوزه رودريگوئز" در دقيقه 80 گل برتري تيم فوتبال اسپانيا را به ثمر رساند. اين مهاجم تيم رئال مادريد در نهايت با 5 گل عنوان آقاي گل اين رقابتها را بدست آورد.


ماتادورها از سال 2002 در هفت ديدار نهايي اين جام حضور داشتند که در 6 دوره به عنوان قهرماني دست يافتند. اين تيم در ديدار نهايي دوره گذشته اين رقابتها با نتيجه 3 بر 2 جمهوري چک را شکست داده و به مقام نخست دست يافته بود.


با اين پيروزي جوانان اسپانيا هفتمين قهرماني خود در قاره سبز را جشن گرفتند و بالاتر از فرانسه با 6 قهرماني و آلمان، پرتغال و شوروي که 2 قهرماني کسب کرده بودند، ايستادند. در مسابقات قهرماني زير 19 سال اروپا که از سال 1981 آغاز شده است، کشورهاي اوکراين، ايتاليا، لهستان، ايرلند، انگلستان، ترکيه، آلمان شرقي، مجارستان و اسکاتلند هم يکبار قهرمان شده‌اند.


اسپانيا در نخستين ديدارش در مرحله گروهي اين مسابقات 2 بر يک يونان را شکست داد و با تساوي 3 بر 3 برابر پرتغال و برتري 2 بر صفر مقابل استوني ميزبان رقابتها به ديدار نيمه نهايي صعود کرد. ماتادورها براي رسيدن به فينال برابر فرانسه در وقت‌هاي قانوني به تساوي 3 بر 3 رضايت دادند اما در نهايت با برتري 4 بر 2 در ضربات پنالتي، به ديدار نهايي صعود کردند.


تيم فوتبال بزرگسالان اسپانيا هم روز دوازدهم تيرماه با پيروزي مقابل ايتاليا در فينال يورو 2012 به دومين قهرماني متوالي‌اش در اين مسابقات دست يافته بود.

MR.SASHA بازدید : 1057 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

پيراهن شماره 13 نستا به آچربي داده شد


پيراهن شماره 13 و معروف الساندرو نستا که در پايان فصل گذشته ميلان را ترک کرد به بازيکن جديد اين باشگاه داده شد.


  به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، فرانچسکو آچربي در فصل پيش رو پيراهن معروف شماره 13 باشگاه ميلان که پيش از اين سال‌ها الساندرو نستا در اختيار داشت را بر تن خواهد کرد.


آچربي در اين باره گفت: "مي‌خواهم به همه اعلام کنم که تصميم گرفته‌ام پيراهن شماره 13 را بر تن کنم. مي‌خواهم بهترين نمايش‌هايم را براي روسونري ارائه کنم. زنده باد ميلان براي هميشه."


آچربي مدافع 23 ساله که از کييوو به ميلان پيوسته بايد پيراهني را بر تن کند که نستا سال‌ها آن را با افتخار مي‌پوشيده است.

MR.SASHA بازدید : 1206 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

تمرين صبح دوشنبه پرسپوليس برگزار شد


تمرين نوبت صبح بازيکنان پرسپوليس امروز در ورزشگاه درفشي فر برگزار شد.


      به نقل از تارنماي رسمي باشگاه پرسپوليس؛ تمرين نوبت صبح امروز سرخپوشان از ساعت 9:30 با حضور 24 بازيکن زير نظر کادر فني پرسپوليس در مجموعه ورزشي درفشي فر و پشت درب هاي بسته بدون حضور رسانه ها برگزار شد.


هواداران پرسپوليسي اهل ساري که با لباس هاي متحد الشکل و با هماهنگي رئيس کانون مشوقين پرسپوليس به ورزشگاه درفشي فر آمده بودند، به تشويق تيم محبوب خود پرداختند.


کريم انصاري فر که به دليل مشکل گوارشي در تمرين روز گذشته غايب بود، در تمرين امروز شرکت کرد. غلامرضا رضايي با تشخيص کادر فني براي فيزيوتراپي در کلينيک پرسپوليس حضور يافت.


تمرين امروز با گرم کردن و انجام حرکات کششي و نرمشي آغاز شد و در ادامه دروازه بانان از تيم جدا شده و با احمد ناجي تمرينات اختصاصي دروازه باني انجام دادند.


ديگر بازيکنان تيم به دو گروه تقسيم شدند؛ يک گروه زير نظر مانوئل ژوزه به فوتبال تحت فشار پرداخته و گروه ديگر با محسن عاشوري تمرينات تاکتيکي را مرور کردند.


امير عابدزاده بازيکن جوان و با آتيه سرخپوشان با لباس شخصي در کنار زمين حضور يافت و پيش از آغاز تمرين با مربي دروازه بانان اين تيم ديدار و گفتگو کرد.


تمرينات نوبت صبح سرخپوشان در هوايي بهاري و با شادابي و طراوت خاصي انجام شد و بازيکنان در پايان، بدن ها را سرد کرده و براي استراحت ورزشگاه را ترک کردند.

MR.SASHA بازدید : 121 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

باشگاه تراکتورسازي بليت‌فروشي را برعهده گرفت


باشگاه تراکتورسازي در فصل جديد عهده‌دار بليت‌فروشي است.


   به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، بعد از جلسه روز گذشته  و نامه اي که از فدراسيون به اداره ورزش و جوانان استان، هيئت فوتبال و باشگاه ارسال شد تکليف فروش بليت براي فصل دوازدهم مشخص شد. بدين ترتيب باشگاه تراکتورسازي عهده دار فروش بليت در بازي هاي خانگي اين تيم است.


طريقه فروش بليت همانند بازي آخر فصل قبل بوده(تراکتور-ملوان) و بليت هاي الکترونيکي در ورزشگاه به فروش خواهد رسيد.


باشگاه تراکتورسازي از کليه هواداران خود درخواست کرده است از شارژ کارت هاي متفرقه اکيدا خودداري کنند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 3,666
  • بازدید کلی : 156,091