loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 1199 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

آخرين وضعيت مذاکره استقلال بانکونام


ادامه مذاکرات نکونام و استقلال به بازگشت مديرعامل اين باشگاه از مالزي موکول شده است.


 مذاکرات جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد اما هنوز قراردادي بين کاپيتان تيم ملي و استقلالي‌ها منعقد نشده است.مسئولان باشگاه استقلال اين قول را از نکونام گرفته‌اند که تنها در اين تيم بازي کند و تا ساعتي پيش و قبل از سفر فتح الله زاده به مالزي با اين بازيکن مذاکره کردند.


 جواد نکونام مشکلي از لحاظ مالي با باشگاه استقلال ندارد اما اين باشگاه بايد مبلغ توافقي رضايت نامه اين بازيکن با مسئولان تيم اسپانيايي را به باشگاه اوساسونا پرداخت کند.


 باشگاه اوساسونا چندي پيش اعلام کرده بود که براي صدور رضايت نامه نکونام 2.5 ميليون يورو مي‌خواهد اما فتح الله زاده در گفت و گو با فارس اعلام کرد طبق توافقات با باشگاه اوساسونا براي دريافت رضايت نامه نکونام مبلغ را تا 500 هزار دلار پايين آورده‌اند.



 اين در حالي است که استقلالي‌ها همچنان با مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي‌کنند و فتح الله زاده عصر امروز و قبل از مذاکره با نکونام براي گرفتن اسپانسر با يکي از بانک‌ها جلسه داشت و خواستار حل مشکلات مالي بود. تا زماني که پول رضايت نامه نکونام به باشگاه اوساسونا پرداخت نشود اين بازيکن حق امضاي قرارداد با هيچ باشگاهي را ندارد چرا که در اين صورت با واکنش مسئولان اوساسونا روبه رو خواهد شد.


 فتح الله زاده صبح امروز از انجام مذاکرات با نکونام خبر داد. وي در حالي که در راه فرودگاه امام خميني بود چند دقيقه‌اي با نکونام صحبت و باز هم به اين بازيکن تاکيد کرد که به صحبت‌هايش پايدار است و در چند روز آينده مبلغ رضايت نامه وي را به باشگاه اوساسونا پرداخت خواهد کرد.


 با اين اتفاقات به نظر مي‌رسد قرارداد نکونام به روز پنج شنبه که فتح الله زاده صبح امروز قولش را داده بود موکول شد و همه چيز در گروي بازگشت مدير عامل استقلال از کشور مالزي است. فتح الله زاده براي شرکت در جلسه کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين کشور سفر کرده است.

MR.SASHA بازدید : 1103 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

هيات فوتبال اعلام کرد؛

بازگشت مجيدي به استقلال غيرممکن است


با وجود اين‌که مديرعامل استقلال از بازگشت فرهاد مجيدي تا پايان هفته صحبت مي‌کند، اما قوانين سازمان ليگ نشان مي‌دهد اين مهاجم نمي‌تواند به ليست استقلال اضافه شود.



 به گزارش سايت گل، فرهاد مجيدي که در نيم‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهميه ليگ برتري محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با اين باشگاه نخواهد بود. اين در حالي است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه مي‌تواند به عنوان بازيکن ازاد با استقلال قرارداد ببندد.

 ساعتي قبل، عابديني دبير هيات فوتبال تهران اعلام کرد اگر قرارداد مجيدي با الغرافه به عنوان بازيکن قرضي بسته شده باشد او همچنان بازيکن استقلال است و مي‌تواند در ليست اين تيم براي فصل جديد قرار بگيرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعي از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به اين تيم غيرممکن خواهد بود.


 در همين زمينه يکي از مسئولان باشگاه استقلال توضيح داد: قرارداد مجيدي با باشگاه قطري به صورت قطعي بوده، اما در اين قرارداد بندي گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ايران بازيکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هيات فوتبال تهران اين بند را در قرارداد او قبول کند، مجيدي بازيکن استقلال محسوب مي‌شود و هيچ سهميه‌اي را هم اشغال نخواهد کرد.

 

 اما دبير هيات فوتبال تاکيد مي‌کند هيچ بندي در قرارداد مجيدي مورد تاييد هيات فوتبال نيست و در صورتي که اين مهاجم قرارداد قطعي بسته باشد، با شرايط موجود نمي‌تواند به استقلال برگردد. به اين ترتيب به نظر مي‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به اين تيم منتفي است و استقلالي‌ها بايد روي جواد نکونام به عنوان آخرين خريد خودشان حساب باز کنند.

MR.SASHA بازدید : 1511 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

استقبال ستاره هاي رئال از حضور مودريچ


آلوارو آربلوا و په په، دو مدافع رئال، از حضور لوکا مودريچ، ستاره کروات تاتنهام در سانتياگو برنابئو استقبال کردند.


   در چند هفته اخير شايعات زيادي در مورد انتقال اين ستاره 26 ساله به رئال منتشر شده اما هنوز دو باشگاه براي انجام اين انتقال به توافق نرسيده اند.


آربلوا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مودريچ بازيکن فوق العاده اي است. از پيوستن او به رئال خوشحال خواهم شد. ما هافبک هاي خوبي داريم اما آنها براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي بايد رقابت کنند."


په په، مدافع پرتغالي رئال، نيز به خبرنگاران گفت:" مي دانم که او بازيکن خوبي است."


در صورت انتقال مودريچ به رئال، او بايد با بازيکناني مانند ژابي آلونسو، مسوت اوزيل، سامي خديرا و لاسانا ديارا براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي رقابت کند.


اين ستاره کروات که در تابستان 2008 از دينامو زاگرب به تاتنهام پيوست، تاکنون 159 بازي براي تيم لندني انجام داده است.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 2,744
  • بازدید کلی : 155,169