loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 1603 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گيگز: بازي براي انگليس،گزينه اي براي من نبود


ستاره منچستريونايتد از اينکه مي تواند در تورنمنت بزرگ ديگري حضور يابد خوشحال است .


رايان گيگز، کاپيتان تيم المپيک بريتانيا در رقابتهاي المپيک لندن، در صحبتهايي اعلام کرده که برتن کردن پيراهن تيم ملي انگليس را هيچ وقت حتي بررسي هم نکرده.

رايان گيگز در طول دوران حرفه اي اش بيش از 60 بازي ملي براي تيم ملي ولز انجام داد و البته قبل از آن براي تيم بچه هاي مدرسه اي انگليس بازي مي کرد.بعد از آن دوران، گيگز هرگز پيراهن تيم ملي انگليس را برتن نکرد.. .او اکنون در اين باره گفته:« در آن روزها شرايط گيج کننده اي بود؛ چون من براي تيم بچه هاي مدرسه اي انگليس بازي مي کردم.بعد از آن به خاطر مشکلاتي که تيم ملي انگليس در پست بازيکن مياني سمت چپ داشت، خيلي ها به من مي گفتند که بايد انگليس را انتخاب کنم. ولي من هيچ وقت نتوانستم انگليس را انتخاب کنم.»

اين درحالي است که رايان گيگز يکي از مهره هاي کليدي منچستريونايتد در سالهاي اخير بوده ولي او هرگز نتوانسته با تيم ملي ولز به تورنمنت معتبري برسد. حالا اين شانس را دارد که به عنوان کاپيتان تيم المپيک انگليس روانه رقابتهاي المپيک لندن شود. گيگز ادامه داد:« کارنامه ورزشي من براي تيم ملي کشورم، کاملا برعکس کارنامه فوتبال باشگاهي ام بوده. من با يونايتد خيلي موفق بودم ولي در ولز اوضاع بدين ترتيب نبود. من هميشه بقيه را نگاه مي کردم، به ويژه آنهايي که با آنها بزرگ شده ام را...آنها به تورنمنت هاي بين المللي مي رفتند و من هميشه آرزو مي کردم که من هم بتوانم درتورنمنتي رسمي شرکت کنم.»

MR.SASHA بازدید : 111 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

کفاشيان:

چهارشنبه تکليف جام حذفي مشخص مي شود


رئيس فدراسيون فوتبال به همراه هيات 5 نفره ايراني براي شرکت در جلسه کميته مسابقات تهران را به مقصد مالزي ترک کرده و صبح فردا در اولين نشستي که راس ساعت 9:00 در مالزي برگزار مي شود، حضور دارند.


    علي کفاشيان-رئيس فدراسيون فوتبال در گفت و گو با سايت رسمي فدراسيون گفت: صبح فردا در خصوص برنامه مسابقات و فعاليتهاي کميته مسابقات، سهميه ليگ قهرمانان آسيا، زمان برگزاري مسابقات که با حضور کشورهاي عضو در ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي شود، به بحث و بررسي مي پردازيم تا تصميم نهايي براي تغيير زمان رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، همچنين همزماني ديدار آخر رقابتهاي مقدماتي جام جهاني گرفته شود.البته ما پيشنهادات و برنامه هاي خود را ارائه مي دهيم تا پس از بحث و بررسي به نتيجه برسيم. البته ما بحث برگزاري يا عدم برگزاري جام حذفي از تقويم رقابتهاي فوتبال ايران در فصل پيش رو را پيگيري خواهيم کرد و در اين باره ماه گذشته نامه اي به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کرديم که آنها در اين خصوص تا روز چهارشنبه تصميم گيري خواهند کرد.


گفتني است، علي کفاشيان، عزيز محمدي، بهروان، فتح اله زاده و رحيمي امروز تهران را به مقصد مالزي ترک کرده  و پس از استراحتي کوتاه در خصوص برنامه ها و پيشنهادات خود براي دو نشستي که روز سه شنبه و چهارشنبه برگزار مي شود، هماهنگي هاي لازم را انجام دادند.

MR.SASHA بازدید : 46 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ليگ قهرمانان آسيا

قضاوت پيترگرين درديدار برگشت الاهلي وسپاهان


پيتر گرين ديدار برگشت تيم هاي الاهلي عربستان و سپاهان اصفهان را در جده قضاوت مي کند.


  به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، پيتر گرين از استراليا به همراه براد هابسون از استراليا و صبري بن مات داد از مالزي ديدار برگشت تيم هاي الاهلي عربستان و سپاهان اصفهان را قضاوت خواهند کرد. داور چهارم اين بازي از کشور مالزي است.


اين ديدار روز دوم اکتبر 2012 برابر با 11 مهر 91 در جده برگزار خواهد شد.


ناظر داوري اين بازي از کشور امارات و ناظر بازي از کشور مالديو است.


 

MR.SASHA بازدید : 33 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ليگ قهرمانان آسيا

قضاوت ترکي در ديدار برگشت الهلال و اولسان


تيم داوري ايراني ديدار برگشت تيم هاي الهلال عربستان و اولسان هيونداي را در ليگ قهرمانان آسيا سوت مي زنند.


  به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، محسن ترکي و حسين ابوالفضلي و رسول فروغي ديداربرگشت تيم هاي الهلال عربستان و اولسان هيونداي کره جنوبي را در رياض سوت مي زنند. اين بازي روز سوم اکتبر 2012 برابر با 12 مهر 91 در رياض انجام خواهد شد. داور چهارم اين بازي سعيد مظفري زاده از ايران است.


ناظر داوري اين بازي از کشور اردن و ناظر بازي از کشور مالديو است.

MR.SASHA بازدید : 34 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ميثاقيان:ليگ برتر منتظر 11 ستاره آلومينيوم باشد


سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت که ليگ برتر بايد منتظر 11ستاره از اين تيم باشد.


  اکبر ميثاقيان در نشست خبري که امروز در بندرعباس برگزار شد، در خصوص محروميتش از سوي کميته انضباطي در بازي اول ليگ برتر مقابل استقلال گفت: چون امير قلعه‌نويي محروم است و در اين بازي نمي‌تواند روي نيمکت بنشيند من هم بايد محروم مي‌شدم، اگر غير از اين بود سه ماه قبل که آخرين بازي ما در ليگ آزادگان برگزار شد، به من اطلاع مي‌دادند که محروم هستم اما قلعه‌نويي از مدت‌ها قبل مي‌دانست در بازي اول ليگ محروم است.


وي افزود: سه ماه پيش فکر مي‌کردم به دليل اخراجم همان يک جلسه محروم هستم و هنوز هم بر اين عقيده هستم که مقابل مسجد سليمان روي نيمکت نبودم و محروميتم را سپري کردم. اگر اين محروميت قانوني باشد مي‌پذيرم.


ميثاقيان خاطرنشان کرد: فدراسيون مي‌دانست که اين اولين بازي ما در ليگ برتر است و مي‌توانست به آلومينيوم کمک کند نه اينکه من را مقابل استقلال محروم کند. اگر بازي مقابل يکي از تيم‌هاي شهرستاني بود من را محروم نمي‌کردند. البته نبودن من روي نيمکت مشکلي ايجاد نمي‌کند و ما براي بازي مقابل استقلال آماده‌ايم.


وي در خصوص ارتباط مربيان با دلال‌ها براي جذب بازيکن گفت: من با هيچ دلالي ارتباط ندارم و با نظر خودم بازيکنان جذب مي‌کنم. حتي پسرم را که در فوتبال به من خيلي کمک کرده‌ پيش خود نياورده‌ام.


سرمربي تيم آلومينيوم گفت: امسال ليگ برتر بايد منتظر 11ستاره از تيم ما باشد. تيم‌هاي پولدار شخصي و با قدمت بيشترين هزينه را در جذب بازيکن مي‌کنند اما بازيکنان من از نظر معنوي و اخلاقي بسيار ارزش دارند. اين بازيکنان بدون ثبت قرارداد در تمام بازي‌هاي دوستانه شرکت کردند و در حالي که ممکن بود مصدوم شوند با غيرت بازي کردند و اين مسأله براي من ارزشمند بود.

MR.SASHA بازدید : 71 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)
حضور گهر در کرج روابط سایپا و استان البرز را خدشه‌دار می‌کند
تقوی: با برگزاری لیگ در ماه رمضان مخالفم/ نگران انصای‌فرد و منوچهری هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برگزاری لیگ برتر در ماه مبارک رمضان درست نیست و با این موضوع مخالفم اما تابع قوانین هستم.

خبرگزاری فارس: تقوی: با برگزاری لیگ در ماه رمضان مخالفم/ نگران انصای‌فرد و منوچهری هستم

به گزارش خبرگزاری فارس نشست خبری مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا و پرویز حیدری مدیرعامل این باشگاه امروز در کارخانه خودرو سازی سایپا برگزار شد و خبرنگاران پس از بازدید از خط تولید پراید در نشست خبری حاضر شدند.

برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 1188 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

پيش از بازي با ژاپن

زيکو: عراق دو ديدار دوستانه برگزار مي کند


سرمربي تيم ملي فوتبال عراق از دو ديدار دوستانه اين تيم پيش از بازي با ژاپن در آخرين مرحله رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 خبر داد.


     به گزارش منابع خبري، زيکو سرمربي برزيلي تيم عراق گفت: اردوي تدارکاتي اين تيم روز هفت اوت (17 مرداد) آغاز مي شود و عراق احتمالا روز 15 اوت( 15 مرداد) با بوليوي بازي خواهد کرد.


تيم ملي عراق روز 11 سپتامبر(21شهريور) بايد با ژاپن بازي کند اما قبل از آن در بانکوک به مصاف تايلند مي رود.


تيم ژاپن نيز پيش از ديدار با عراق قرار است مسابقه دوستانه اي را در روز شش سپتامبر (16 شهريور) با امارات برگزار کند.


تيم عراق تحت رهبري زيکو که پيش از اين سرمربيگري تيم ملي ژاپن را بر عهده داشت است، در گروه ب مسابقات دور پاياني مقدماتي جام جهاني با کسب دو تساوي تا کنون شکست نخورده است.


اين تيم قصد دارد با شکست ژاپن سهميه صعود خودکار به جام جهاني 2014 را بگيرد.


هم اکنون در اين گروه تيم ژاپن با 7 امتياز از سه مسابقه در صدر قرار دارد.


در پايان اين مرحله دو تيم نخست هر گروه سهميه صعود خودکار به جام جهاني را مي گيرند و تيم هاي سوم در دوبازي پلي آف در خانه و خارج از خانه به مصاف هم خواهند رفت تا برنده براي کسب سهميه آخر با نماينده آمريکاي جنوبي ديدار کند.

MR.SASHA بازدید : 95 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گزارش کيکر از وضعيت هافبک تيم ملي ايران

آينده مبهم ستاره ايراني ولفسبورگ


نشريه معتبر کيکر در گزارشي به بررسي وضعيت اشکان دژاگه در تيم فوتبال ولفسبورگ پرداخته است.


   نشريه کيکر در تازه‌ترين شماره خود که روز دوشنبه (امروز) منتشر شد، در گزارشي به تشريح وضعيت اشکان دژاگه در تيم ولفسبورگ پرداخت. براساس اين مقاله بازيکن 26 ساله ايراني پس از بازگشت به تمرينات آماده‌سازي، بايد تلاش زيادي کند که موقعيت خود را نزد «گرگ‌ها» (لقب ولفسبورگ) حفظ کند.

برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 60 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

هفته اول ليگ برتر

برگزاري ديدار استقلال و آلومينيوم بدون سرمربي


سرمربيان تيم‌هاي فوتبال استقلال و آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ برتر محروم هستند.


   به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان تيم هاي استقلال و آلومينيوم هرمزگان از سوي کميته انضباطي محروم هستند و نمي توانند در هفته اول ليگ برتر روي نيمکت بنشينند.


قلعه نويي از مدت ها قبل مي دانست به دليل مصاحبه عليه خبرنگاران با حکم کميته انضباطي محروم است اما اکبر ميثاقيان روز گذشته متوجه شد به دليل اخراج در آخرين بازي ليگ دسته اول در فصل گذشته مقابل ماشين سازي با جريمه و محروميت روبرو شده است. بدين ترتيب دو تيم بدون سرمربي مقابل هم قرار مي گيرند.


ليگ برتر از پنجشنبه هفته جاري آغاز مي شود و تيم هاي استقلال و آلومينيوم جمعه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند.

MR.SASHA بازدید : 89 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ميليتو: کوتينيو، اندکي خاص و ويژه است


ديگو ميليتو، مهاجم باتجربه اينتر معتقد است که فيليپه کوتينيو، توانايي لازم براي موفقيت در اينتر را دارد. اين درحالي است که اين روزها، صحبتهايي درمورد انتقال او به تيمهاي ديگر به گوش مي رسد.


   کوتينيوي 20 ساله در جولاي سال 2010 از واسکو داگاما به جوزپه مئاتزا منتقل شد ولي در ابتدا نتوانست در سري آ چندان تاثيرگذار ظاهر شود.


بعد از آن بود که او در نيمه دوم نيم فصل قبل، کوتينيو به صورت قرضي به اسپانيول منتقل شد و دراين تيم اسپانيايي خوش درخشيد و اکنون صحبتهاي متعددي درمورد آينده او مطرح مي شود :« کوتينيو؟ او بازيکن فوق العاده اي است. همه ما مي دانستيم که او اندکي خاص و ويژه است. حضور در فوتبال اسپانيا باعث بهبود او شد و او در طول امسال، کارهاي زيادي براي ما انجام خواهد داد. او بازيکن متفاوتي نسبت به سايرين است.»


کوتينيو در جريان ديدار دوستانه اينتر مقابل کوپر که با برد 0-2 اينتر به پايان رسيد، گلزني کرد

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 885
  • بازدید سال : 3,649
  • بازدید کلی : 156,074