loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 30 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

عبدالهي:

محروميت قلعه‌نويي قطعي و تغييرناپذير است


دبير کميته انضباطي فدراسيون فوتبال استدلال وکيل امير قلعه‌نويي در لغو محروميت اين مربي را نادرست خواند و گفت: اين محروميت شخصي است و امکان ندارد محروميت يک مربي با تغيير تيمش در فصل بعد بلاتحمل بماند.


عبدالهي درباره موضع‌گيري وکيل امير قلعه نويي نسبت به حکم محروميت اين مربي از دو بازي در ليگ اظهار کرد: نامه اين وکيل که هنوز به دست ما نرسيده؛ اما استدلال مطرح شده صحيح نيست چرا که امکان ندارد محروميت يک مربي با تغيير تيمش در فصل بعد منتفي شود.

به گزارش ايسنا، وکيل قلعه نويي اعلام کرده بود که در حکم کميته انضباطي قلعه‌نويي با سمت سرمربي تراکتورسازي نام برده شده و محروميتش نيز مربوط به مسابقات فصل پيش بوده و بنابراين اکنون که قلعه‌نويي سرمربي استقلال است و ليگ دوازدهم شروع مي‌شود، پس حکم فوق بايد لغو شود.

وي افزود: محروميت قلعه‌نويي شخصي بوده و اگر به هر تيمي مي‌رفت بايد آن را سپري مي‌کرد. ممکن است در زمان ابلاغ حکم از او با نام سرمربي تيم تراکتورسازي نام برده شود اما بدان معنا نيست که تا زماني او در همان تيم سرمربيگري مي‌کند، مشمول آن محروميت مي‌شود. بنابراين اين حکم قطعي است و تغييري نخواهد کرد.

عبدالهي همچنين ادامه داد: حتي اگر قلعه‌نويي پس از قطع همکاري با تراکتورسازي با هيچ تيم ديگري همکاري نکرده و مدتي استراحت مي‌کرد باز هم حکم پابرجا بود و در هر زماني حتي ليگ سيزدهم و در هر تيمي شروع بکار مي‌کرد باز هم در دو بازي نخست از نشستن روي نيمکت تيمش محروم بود.

دبير کميته انضباطي محروميت رحمان احمدي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را مثال زد و خاطرنشان کرد: رحمان احمدي در ليگ قهرمانان آسيا و هنگامي که براي پرسپوليس بازي مي‌کرد محروم شده بود اما فصل بعد از آن به سپاهان رفت و بدون توجه به آن محروميت براي تيم جديدش به ميدان رفت که درست نبود. درنهايت ديديد که آن اقدام باعث ضرر تيم سپاهان شد. بنابراين راي محروميت کاملا به شخص مربوط مي‌شود.
MR.SASHA بازدید : 38 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

قرارداد محسن عاشوري با پرسپوليس ثبت شد


قرارداد محسن عاشوري براي يک سال ديگر با باشگاه پرسپوليس تمديد شد و در هيات فوتبال استان تهران به ثبت رسيد.


محسن عاشوري که فصل گذشته به پرسيپوليس پيوسته بود با تائيد مانوئل ژوزه همچنان در کادر فني حضور خواهد داشت. او امروز (دوشنبه) همراه با نماينده باشگاه در هيات فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد يک ساله خود را به ثبت رساند.
MR.SASHA بازدید : 234 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

کوردوبا:

لوسيو معني حرف هايي را که زده، نمي فهمد


لوسيو در اولين مصاحبه اش با حمايت از صحبت هاي آندره آ آنيلي، رئيس باشگاه توريني، تعداد قهرماني هاي تيم بيانکونري را 30 قهرماني عنوان کرده است.


ايوان کوردوبا، مدافع سابق اينتر، معتقد است لوسيو معني حرف هايي را که در اولين کنفرانس مطبوعاتي اش بعد از پيوستن به يوونتوس به زبان آورده را نمي فهمد. مدافع برزيلي جديد يووه که به تازگي از اينتر جدا شده اعلام کرد تعداد قهرماني هاي بيانکونري 30 تاست.

دو قهرماني يوونتوس به دليل رسوايي کالچوپولي از اين باشگاه گرفته شده اما لوسيو در اولين مصاحبه اش با حمايت از صحبت هاي آندره آ آنيلي، رئيس باشگاه توريني، تعداد قهرماني هاي تيم بيانکونري را 30 قهرماني عنوان کرده است.

با اين وجود، کوردوبا معتقد است نبايد به اين صحبت هاي لوسيو چندان توجه کرد و اعلام کرد که از اين ملي پوش برزيلي در سن سيرو هميشه به نيکي ياد خواهد شد.

" لوسيو هم تيمي ما بوده و به خاطر کارهايي که با ما انجام داده، هميشه در خاطر ما خواهد ماند. او به خاطر کارهايي که انجام داده، در قلب ما جاي دارد. من او را به خوبي مي شناسم و مي دانم به حرف هاي زده کاملا اعتقاد نداشته است. او نمي دانسته معني حرف هايي که مي زند، چيست."
MR.SASHA بازدید : 29 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

چون قلعه نويي محروم بود من را محروم کردند .

انتقاد ميثاقيان از کميته انضباطي


سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان از حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر محروميتش در ديدار مقابل استقلال به شدت انتقاد کرد.


اکبر ميثاقيان ظهر دوشنبه در نشستي خبري که در محل باشگاه آلومينيوم هرمزگان برگزار شد، ضمن انتقاد شديد از کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به علت محروميتش از ديدار مقابل استقلال، اظهار داشت: من پس از اخراج در ديدار مقابل ماشين سازي آن هم تنها به علت اعتراض به يک پرتاب اوت، در آخرين مسابقه آلومينيوم در ليگ يک مقابل نفت مسجد سليمان محروم بودم و به اين ترتيب يک جلسه محروميتم را سپري کردم.

وي ادامه داد: کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به يکباره ديروز به باشگاه آلومينيوم اعلام کرده که من به علت اخراج در بازي با ماشين سازي محروم هستم و در ديدار هفته نخست ليگ برتر مقابل استقلال نمي توانم روي نيمکت بنشينم در حالي که آن زمان من تنها يک جلسه محروم شدم و هيچ حکمي مبني بر محروميت دو جلسه اي من اعلام نشد.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان افزود: فکر مي کنم چون امير قلعه نويي سرمربي استقلال در بازي مقابل تيم ما محروم است، من را هم محروم کردند تا آلومينيوم هم بدون سرمربي مقابل استقلال حاضر شود.

ميثاقيان بيان داشت: به احتمال فراوان اگر ما مقابل تيمهايي غير از استقلال و پرسپوليس بازي داشتيم، من هيچ وقت محروم نمي شدم اما چون سرمربي استقلال محروم بود من را هم محروم کردند.

وي عنوان کرد: به هرحال اين محروميت چند روز پيش از مسابقه به تيم ما شوکي منفي وارد کرد اما بازيکنان ما تمرينات خوبي داشته اند و تنها هدف ما در بازي اول ليگ، شکست دادن استقلال است.

MR.SASHA بازدید : 40 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ياوري :

فجر آمادگي لازم براي حضور در ليگ برتر را دارد


سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز از آمادگي اين تيم براي آغاز ليگ برتر فوتبال کشور خبر داد.


محمود ياوري با اشاره به آخرين وضعيت اين تيم قبل از شروع مسابقات ليگ برتر، گفت: در حد توان سعي کرديم بهترين بازيکنان مورد نياز تيم را جذب کنيم که در اين ميان مسئولين فجر بهترين همکاري را با ما انجام داده اند.

وي ادامه داد: از حدود دو ماه قبل تمرينات خود را آغاز کرده ايم و تا حدود زيادي به آمادگي رسيده ايم.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز با اشاره به اينکه بايد با واقعيت ها روبرو شد در خصوص عملکرد تيم فجر در ليگ جديد فوتبال ايران تاکيد کرد: واقعيت و حقيقت زندگي آن چيزي است که بايد با آن روبرو شويم در اين ميان بايد مد نظر داشته باشيم تيم فجر مثل برخي از تيم ها بودجه 20 تا 30 ميلياردي براي جذب بازيکن نداشته است.

ياوري ادامه داد: آنچه براي ما اهميت دارد حضور موفق در ليگ برتر فوتبال ايران است که اين روحيه در وجود تمام بازيکنان جوان اين تيم وجود دارد.

وي تصريح کرد: تلاش بازيکنان به طور حتم موجب موفقيت مي شود اما در اين ميان بايد مسئولين استان نيز بر روي تعهدات خود پايبند باشند.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز تاکيد کرد: قول هاي مساعدي از جانب مسئولين استان فارس براي رفع مشکلات تيم فجر شهيد سپاسي ارائه شده که اين صحبت ها همچنان به واقعيت تبديل نشده است.

ياوري افزود: اگر تيم فجر در سال جاري مورد حمايت کامل مسئولين استان قرار نگيرد با مشکلاتي مواجه مي شويم که بهتر است از امروز فکر روزهاي سخت باشيم.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعيت زمين چمن ورزشگاه شهيد آيت الله دستغيب تاکيد کرد: بزرگترين مشکل وضعيت زمين چمن است که البته براي هر دو تيم يکسان است.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز تصريح کرد: بازيهاي اول ليگ بايد در زير نور انجام شود در حاليکه تا اين لحظه هيچگونه تمريني در اين ورزشگاه زير نور انجام نداده ايم.

ياوري افزود: زمين چمن مناسب در اختيار نداريم اما به طور حتم با اين امکانات نيز مي توانيم به موفقيت درست پيدا کنيم.

از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران تيم فجر شهيد سپاسي شيراز در اولين بازي خود به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.
MR.SASHA بازدید : 27 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

فابيو کاپلو سرمربي تيم فوتبال روسيه شد


"فابيو کاپلو" به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه منصوب شد هرچند که هنوز قراردادي را با فدراسيون فوتبال اين کشور امضا نکرده است.


"نيکيتا سيمونيان"، نايب رئيس فدراسيون فوتبال روسيه، به ايتار تاس گفت: امروز ما تصميم گرفته ايم هدايت تيم فوتبال روسيه را به کاپلو بسپاريم. اکنون در مسکو در انتظار نهايي شدن جزئيات قرارداد هستيم. زماني که کاپلو و مديران وي وارد اينجا شوند فکر مي کنم کار آماده است. فکر مي کنم اين اتفاق چهارشنبه يا پنج شنبه روي مي دهد.

مربي پيشين تيم ملي فوتبال انگلستان همچنين هدايت تيم هاي رئال مادريد، يوونوتوس، رم و ميلان را بر عهده داشته است.

اين مربي 66 ساله از زمان برکناري از سمت مربيگري تيم فوتبال انگلستان در ماه فوريه، بيکار بوده است. کاپلو هفت قهرماني سري آ را در کارنامه دارد اگرچه دو تاي از آنها از تيم هاي قهرمان گرفته شدند. وي در سال 1994 با ميلان به عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا کرده است.

MR.SASHA بازدید : 378 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

غلامرضا رضايي: شرايط استقلال ربطي به ما ندارد


ما تلاش مي‌کنيم تا آنجا که امکان دارد امتياز از دست ندهيم ولي همانطور که گفتم پرسپوليس نياز به زمان دارد و بايد چند هفته بگذرد تا همه چيز براي ما ايده‌آل شود .


مهاجم شماره 10 پرسپوليس اميدوار است که سرخپوشان ليگ دوازدهم را با پيروزي آغاز کنند ولي او تاکيد مي‌کند که در هفته‌هاي ابتدايي نبايد توقع زيادي از پرسپوليس داشت.

غلامرضا رضايي در ابتدا در خصوص شرايط پرسپوليس مي‌گويد:« وضعيت نسبتا خوبي داريم و آقاي مانوئل هم تا حدودي از شرايط تيم و خصوصيات بازيکنان آگاه شده است. با اين حال فکر مي‌کنم نبايد درهفته‌هاي ابتدايي از پرسپوليس انتظار داشت که شرايط ايده‌آلي داشته باشد. همه مي‌دانند که سرمربي ما دير انتخاب شد و مانوئل با 2 هفته نمي‌تواند با همه چيز آشنا شود.»

رضايي در پاسخ به اين سوال که آيا نگران از دست دادن امتياز در هفته‌هاي ابتدايي نيستيد مي گويد:«‌ ما تلاش مي‌کنيم تا ليگ را خوب شروع کنيم و تا آنجا که امکان دارد امتياز از دست ندهيم ولي همانطور که گفتم پرسپوليس نياز به زمان دارد و بايد چند هفته بگذرد تا همه چيز براي ما ايده‌آل شود. از طرفي بازي در آبادان و در گرماي وحشتناک اين شهر بسيار سخت است و اين هم از بدشانسي ماست.»

خيلي‌ها معتقدند استقلال با خريدهايي که در فصل نقل و انتقالات انجام داد نسبت به پرسپوليس شرايط بهتري دارد ولي رضايي در اين خصوص مي‌گويد:«‌ شرايط استقلال و ديگر تيم‌ها ربطي به ما ندارد. ما فقط بايد به تيم خودمان توجه کنيم و اگر به خوبي امتياز جمع کنيم مي‌توانيم قهرمان شويم.»

رضايي در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس امسال قهرمان ليگ خواهد شد مي‌گويد:« هر کس قول قهرماني بدهد بي‌منطق است. در فوتبال هيچ چيز قابل پيش بيني نيست و نمي‌دانيم چه اتفاقاتي خواهد افتاد ولي به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهيم که براي موفقيت اين تيم نهايت تلاش خود را به خرج دهيم.»

از رضايي در مورد ترافيک خط حمله پرسپوليس سوال مي‌شود که او اينگونه جواب مي‌دهد:« به هر حال در تيم ما مهاجمان زيادي حضور دارند و همه ما تلاش مي‌کنيم تا در ترکيب ثابت قرار بگيريم. مطمئن باشيد بين مهاجمان پرسپوليس يک رقابت سالم وجود دارد و اگر همه ما آماده باشيم اين به نفع پرسپوليس خواهد بود.»

MR.SASHA بازدید : 55 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

در صورت کسب نتيجه در بازي مقابل سپاهان

کادر فني و بازيکنان مس پاداش مي‌گيرند


مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران گفت: در صورت کسب نتيجه مطلوب از بازي با سپاهان اصفهان، پاداش بسيار خوبي به کادر فني و بازيکنان تيم تعلق مي‌گيرد.


اردشير سعدمحمدي ظهر امروز در بازديد از صندوق بازنشستگي شرکت مس و شرکت‌هاي تابعه آن با تاکيد بر اهميت نتيجه ديدار نخست مس در برابر سپاهان اصفهان، اظهار داشت: اين مسابقه براي ما از اهميت زيادي برخوردار است.

وي افزود: شرکت ملي صنايع مس ايران به منظور افزايش روحيه بازيکنان تيم از هم اکنون اعلام مي‌دارد تا در صورت کسب نتيجه مطلوب از اين ديدار پاداش بسيار خوبي به کادر فني و بازيکنان تيم تعلق مي‌گيرد.

سعدمحمدي در بازديد از صندوق بازنشستگي شرکت مس و شرکت‌هاي تابعه گزارش مبسوطي را از چگونگي روند نقل و انتقالات، ميزان آمادگي تيم و همچنين برنامه‌هاي آينده باشگاه تا پيش از آغاز دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور دريافت کرد.

حسن واحدي قائم‌مقام باشگاه صنعت مس کرمان در حاشيه اين بازديد به ارائه گزارشي از چگونگي انجام کار در بخش‌هاي مختلف باشگاه پرداخت.
MR.SASHA بازدید : 39 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

کوئنترائو: دوست دارم در آينده به بنفيکابرگردم


مدافع باتجربه و پرتغالي رئال به تمجيد از تيم سابقش پرداخته و از رويايش براي بازگشت به استاديو دا لوس گفته است .


فابيو کوئنترائو، ستاره پرتغالي باشگاه رئال مادريد در صحبتهايي زبان به تمجيد از تيم سابقش ، بنفيکا، گشوده و قول داده که تا قبل از دوران فوتبالي اش ، بار ديگر پيراهن اين تيم را برتن کند.

کوئنترائو، دوازه ماه پيش و با قراردادي 30 ميليون يورويي از بنفيکا به رئال منتقل شد و هنوز 5 سال ديگر از قرارداد 6 ساله اش با رئال باقي است.. او با وجود تمام انتقاداتي که از او به عمل آمد،ولي يکي از بازيکنان کليدي رئال در فصل گذشته بود و در پستهاي متفاوتي براي اين تيم بازي کرد: مدافع راست، مدافع چپ ،وبازيکن مياني چپ.

او در گفتگو با روزنامه پرتغالي او ژوگو گفت:« بنفيکا تيمي است که واقعا دوستش دارم و تيمي است که در قلبم جاي دارد. من وقتي که هنوز سرپا و سرزنده هستم، به اين تيم بازخواهم گشت و نه وقتي که فوتبالم تمام شده باشد.»

کوئنترائودر جريان همين گفتگو ابراز اميدواري کرد که تيم سابقش در رقابتهاي اين فصل براي کسب جام قهرماني بجنگد و گفت:« ما تيم باکيفيتي داريم و امسال آن بنفيکايي که بايد را خواهيم ديد. بازيکنان جديد به تيم خواهند آمد و بدون شک به تيم کمک خواهند کرد تا مجددا به جام قهرماني برسد.»
MR.SASHA بازدید : 157 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بارسا با 60ميليون يورو رضايت سانتوس را گرفت


يک روزنامه چاپ آرژانتين مدعي شد مهاجم تيم ملي فوتبال برزيل پس از رقابت‌هاي المپيک لندن در ازاي 60 ميليون يورو به عضويت بارسلونا در خواهد آمد.


روزنامه لانسه گزارش کرد باشگاه بارسا موفق شده با ارائه 60 ميليون يورو نظر مقام‌هاي تصميم‌گيرنده سانتوس برزيل را براي واگذاري اين مهاجم 20ساله جلب کند. کاتالان‌ها که از ما‌ه‌‌ها قبل رقابت تنگاتنگي با رئال مادريد بر سر جذب اين مهاجم داشته‌اند، به نظر مي‌رسد در اين رقابت طاقت‌فرسا پيروز شده‌اند. آن‌ها اميدوارند بتوانند پس از رقابت‌هاي المپيک لندن پديده فوتبال برزيل را استخدام کنند.

در شرايط کنوني نيمار در تمرينات تيم کشورش براي حضور در پيکارهاي لندن 2012 حضور دارد. او با سانتوس تا سال 2014 قرارداد همکاري دارد.

گزارش فوق همچنين توسط چند رسانه بين‌المللي از جمله خبرگزاري اتريش، چين و روزنامه دو فولها برزيل مخابره شده است.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 897
  • بازدید سال : 3,661
  • بازدید کلی : 156,086