loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 46 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

126 ميليون پوند براي تماشاي بازي‌هاي آرسنال


هواداران آرسنال بايد براي تماشاي ديدارهاي خانگي توپچي‌ها 126 ميليون پوند بيشتر از فصل گذشته بپردازند.


  باشگاه آرسنال با افزايش 23 درصدي در بهاي بليت‌هاي خود در ديدارهاي خانگي، قيمت بليت‌هاي خود را به 126 پوند رسانده‌ است.


ميانگين بهاي بليت ديدارهاي آرسنال 62 پوند است و کمترين بهاي بليت تماشاي ديدارهاي اين تيم 25.5 پوند خواهد بود. اين افزايش بها آرسنال را به تيمي تبديل کرده که هوادارانش براي تماشاي ديدارهاي تيمشان بايد بيشترين بهاي بليت را بپردازند. افزايش 23 درصدي بهاي بليت در باشگاه آرسنال، افزايش درآمد 126 ميليون پوندي را براي سران اين تيم در پي خواهد داشت.


ايوان گازيديس، مدير اجرايي توپچي‌ها در اين خصوص گفت: ما در تلاش هستيم تا تعادلي بين ميزان درخواست براي بليت بازي‌ها و توانايي پرداخت مبلغ آن در ميان هواداران برقرار کنيم. البته بايد درآمد خوبي از اين راه داشته تا بتوانيم بازيکنان جديدي را نيز به ترکيب تيم اضافه کنيم.

MR.SASHA بازدید : 66 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ليورپول پيشنهاد نيوکاسل را رد کرد


سران ليورپول پيشنهاد نيوکاسل براي جذب مهاجم تيمشان به شکل قرضي را نپذيرفتند.


    به نقل از گاردين، آينده اندي کرول در آنفيلد پس از آنکه باشگاه ليورپول پيشنهاد نيوکاسل براي امضاي قرارداد قرضي با مهاجم تيم ملي انگليس را رد کرد به شدت در ابهام فرو رفته است.


در روزهاي اخير گفته مي‌شود برندن راجرز، سرمربي جديد ليورپول نظر مثبتي روي کرول ندارد و قصد دارد اين بازيکن را به شکل قرضي به تيم ديگري واگذار کند. از سويي باشگاه‌هايي مانند نيوکاسل، وستهام و ميلان براي جذب اين بازيکن ابراز تمايل کرده بودند که پيشنهاد نيوکاسل در اين خصوص از سوي راجرز رد شد.


اندي کرول ژانويه 2011 از نيوکاسل با 35 ميليون پوند به ليورپول پيوسته بود که هشتمين انتقال گران قيمت تاريخ فوتبال است. او در 18 ماه حضور خود در مرسي سايد موفق نبود و در 56 ديداري که به ميدان رفت تنها 11 گل به ثمر رساند که 6 تاي آنها در ليگ بود ولي برخي نمايش‌هاي خوب او در پايان فصل گذشته موجب شد وي به وسيله روي هاجسون به تيم ملي انگليس دعوت شود.


اکنون که راجرز اعلام کرده کرول جايي در برنامه‌هاي وي ندارد و با توجه به رد کردن پيشنهاد نيوکاسل توسط اين مربي، مشخص نيست آينده اين مهاجم در کدام تيم رقم خواهد خورد.

MR.SASHA بازدید : 36 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

غيبت دو بازيکن فولاد دربازي مقابل داماش


سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرش افشين و 'لئونارد پالواني' دو بازيکن کليدي اين تيم دربازي مقابل داماش گيلان غايب خواهند بود.


  حسين ابن قاسم درگفتگويي اظهارداشت: آرش افشين بدليل انجام عمل آپانديس و لئونارد بخاطر کشيدگي عضله از غايبان اين ديدار خواهند بود.


وي افزود: کادر پزشکي و بدنساز در تلاش هستند تا اين دو بازيکن را هرچه زودتر آماده بازي کنند.


ديدار تيمهاي فوتبال فولاد خوزستان و داماش گيلان ازهفته اول دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي ايران روز جمعه در رشت برگزار خواهد شد.

MR.SASHA بازدید : 30 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

رضايي: منتظر فرصت ژوزه هستم


مهاجم پرسپوليس گفت: درست است که بازي‌هاي ابتدايي ليگ شرايط خاص خودش دارد اما ما سه امتياز بازي با صنعت نفت را مي‌خواهيم.


     غلامرضا رضايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: در سه بازي تدارکاتي که انجام داديم تا حدود زيادي هماهنگي‌هاي لازم را به دست آورديم.


اين مهاجم در خصوص بازي روز پنجشنبه مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با هواي جنوب کشور آشنا هستم. بازي‌هاي ابتدايي ليگ هميشه شرايط خاص خودش را دارد و با وجود اينکه ديدار سختي پيش‌رو داريم اما به دنبال سه امتياز هستيم. در حال حاضر با مربي‌اي کار مي‌کنيم که تازه به ما اضافه شده و نياز به زمان دارد.


رضايي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند جزء بازيکنان فيکس پرسپوليس باشيد، عنوان کرد: کار سخت است. همه بازيکنان خوب هستند اما من منتظر اعتماد ژوزه هستم. عادت دارم براي تيمم در زمين مؤثر باشم. اگر در ترکيب بودم بهترين عملکردم را در زمين به نمايش مي گذارم. سعي مي‌کنم از کمترين فرصت‌ها بهترين استفاده‌ را کنم اما اگر نشد سعي مي‌کنم بازي ساز باشم.

MR.SASHA بازدید : 31 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

هنکه: با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبي مي‌رسم


مربي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي‌گويد حرفه‌اي است و مي‌داند که طبق قوانين فيفا بايد ابتدا قرارداد فصل گذشته‌اش تسويه شود و بعد براي فصل جديد استارت بزند.


  ميشائيل هنکه در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اظهار نظر قلعه نويي مبني بر اينکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نويي در مصاحبه‌اش اين موضوع را بيان کرد و اين مساله نشان دهنده حرفه‌اي‌گري قلعه نويي است.

هنکه درباره اظهار نظر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نيز گفت: من فردي حرفه‌اي هستم و همان طور که گفتم از فيفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسويه مي‌کنند و پس از آن فصل جديد را آغاز مي‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگويد من بيايم تا فصل گذشته را تسويه کرده و فصل جديد را آغاز کنيم.

هنکه در ادامه بيان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق يکي از بهترين مديران فوتبال ايران مي‌دانم که سوابق درخشاني در امر مديريت دارد و تلاش‌هاي زيادي هم براي استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصي براي باشگاه استقلال.

هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته ديدم و تجربه کردم که با کمبودهاي فراواني مانند مسايل مالي که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبي تيم را هدايت کند و در نهايت به قهرماني جام حذفي برساند و در ليگ هم حرف براي گفتن داشته باشد. بنابراين مطمئنم با توجه به رابطه خوبي که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه حل خوبي مي‌رسيم و اميدوارم سال جديد هم با همکاري داشته باشيم.

MR.SASHA بازدید : 32 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (3)

پيروزي صباي قم در ديداري دوستانه


تيم فوتبال صباي قم در ديداري دوستانه برابر تيم دسته يکي آلومينيوم اراک به برتري دست يافت.


  تيم فوتبال صباي قم با هدايت يحيي گل محمدي از ساعت 20:30 امروز(يک شنبه) در ورزشگاه يادگار امام(ره) قم ، در ديداري دوستانه به مصاف آلومينيوم اراک رفت و در پايان با نتيجه دو بر صفر به پيروزي رسيد.

گلهاي صبا در اين بازي را مهدي عرب خراساني و محمد آرام طبع به ثمر رساندند. هر دو گل اين بازي در نيمه دوم زده شد. اين در حالي بود که گل محمدي در نيمه دوم اين ديدار ترکيب جوانتري نسبت به نيمه اول را راهي ميدان کرده بود.

تيم فوتبال صباي قم در اولين بازي اش در دوازدهمين دوره ليگ برتر روز پنج شنبه به مصاف پيکاني مي رود که عبدالله ويسي سرمربي فصل قبل صبا هدايتش را بر عهده گرفته است.
MR.SASHA بازدید : 49 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

قلعه‌نويي:جباري از هفته سوم بازي مي‌کند


سرمربي استقلال ضمن ناراحتي از اين که نوشته شده جباري با 40 دقيقه تاخير نزد او رفته گفت:‌ مگر قرار است همه نزد من بيايند و سلام و عليک کنند؟


 امير قلعه‌نويي پس از پايان تمرين تيم استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سؤال که رويانيان اعلام کرده پرسپوليس در ماه رمضان در بازي‌هاي ليگ شرکت نمي‌کند، گفت:‌ خدمت آقاي رويانيان ارادت دارم ولي ما چيزي که قانون مشخص مي‌کند را اجرا خواهيم کرد.


 وي افزود: به نظرم دوستان سازمان ليگ حتما اجازه گرفتند و از علما سؤال پرسيدند و تصور مي‌کنم که در کشورهاي عربي هم بازي‌ها انجام مي‌شود. در سال 87 ميلادي هنگامي که در قطر بازي مي‌کردم در ماه رمضان مسابقات برگزار مي‌شد. با احترام به آقاي رويانيان هرچه قانون بگويد انجام مي‌دهيم.


 سرمربي تيم استقلال در مورد گران شدن بليط بازي‌هاي ليگ دوازدهم گفت:‌ تمام سرمايه‌هاي اين فوتبال مردم هستند و ما بايد کاري کنيم که مردم به ورزشگاه‌ها بيايند. در کشورهاي عربي براي آنکه 500 نفر را به استاديوم بکشند ماشين جايزه مي‌دهند و ما اين سرمايه که مردم هستند را داريم و بايد به آنها خدمات رفاهي بدهيم. اگر بليت بازي‌ها گران شود دردي دوا نمي‌کند و بايد به فکر راه‌حل ديگري بود.


 سرمربي تيم استقلال در پاسخ به اين سؤال که هنکه مجدداً اعلام آمادگي کرده تا به استقلال برگردد، گفت: هنگامي که به استقلال آمدم از فتح‌الله‌زاده پرسيدم که هنکه کجاست و ايشان گفتند من هم تعجب مي‌کنم چرا هنکه به ايران نيامده است.قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که آيا کار نکونام با استقلال تمام شده يا خير، پاسخ داد: ‌اميدوارم که کارش با استقلال تمام شده باشد.


 يکي از خبرنگاران پرسيد آيا شما قول قهرماني آسيا را داده‌ايد که قلعه‌نويي پاسخ داد: من اصلا چنين قولي ندادم و هيچ مربي عاقلي اين کار را نمي‌کند. تيم ما توانايي و پتانسيل اين را دارد که نتايج خوبي کسب کند اما من هيچ جا قول قهرماني نداده‌ام و اينجا هم مي ‌گويم که قولي نمي‌دهم.


 يکي ديگر از خبرنگاران گفت:‌ آيا شما مسئوليت جباري را قبول کرده‌ايد، که قلعه‌نويي پاسخ داد:‌ وي جزو سرمايه‌هاي اين مملکت است و در چارچوب باشگاه حرکت مي‌کند. متاسفانه يک روزنامه تيتر زده که جباري با 40 دقيقه تاخير نزد من آمد. همه دوستان خبرنگاران شاهد بودند که ما دنبال چنين مسائلي نيستيم و ناراحتم که چرا دروغ مي‌نويسند. من با او پيش از اين جلسه داشتم و تلفني هم حرف‌هايم را با هم زديم. مگر قرار است هر کسي به تمرين مي‌آيد اول نزد من بيايد و سراغ من را بگيرد و سلام و عليک کند؟


 وي در پايان در خصوص آخرين وضعيت مجتبي جباري و اينکه آيا او هفته اول بازي مي‌کند، گفت:‌ به مربي بدنساز استقلال برنامه داديم تا با جباري کار کند و اين بازيکن نياز به 3 هفته زمان دارد تا آماده شود.

MR.SASHA بازدید : 33 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مهدوي کيا: گرما مشکل اصلي ما است


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زمان لازم است تا تفکرات مانوئل کاملا اجرا شود، هواداران اگر صبور باشند، تيم با اين کادر فني نتيجه مي گيرد ولي از همين شروع بازي ها دنبال جمع آوري امتيازات هستيم.


  به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي کيا گفت: تيم در حال حاضر شرايط خوبي دارد. در اين مدت با فشردگي بيشتري کار کرديم تا جبران شود. مانوئل يک مربي با تجربه است. برنامه هاي آماده سازي را با جديت دنبال کرديم ولي او به زمان بيشتري نياز دارد.

وي ادامه داد: قطعا شرايط ما بازي به بازي بهتر خواهد شد اما قصد داريم از شروع ليگ امتيازات را ذخيره کنيم. در بازي با نفت مساله اصلي شرايط آب و هوايي خواهد بود اما سعي مي کنيم با چيره شدن به آن به نتيجه دلخواه برسيم.
MR.SASHA بازدید : 1157 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بليت‌ها را گران کننند بايد به تماشاگران امتياز هم بدهند

عمران‌زاده: مشکلي براي بازي در ماه‌رمضان نداريم


مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: پرسپوليسي‌ها دوست دارند ليگ برتر پس از ماه رمضان برگزار شود ولي ما بازيکنان روزه‌دار مشکلي براي تمرين و بازي کردن پس از افطار نداريم.


 حنيف عمران‌زاده پس از پايان تمرين امروز تيم استقلال در خصوص اين که پرسپوليسي‌ها مدعي شده‌اند بازي‌هاي ليگ برتر بايد بعد از ماه رمضان برگزار شود، گفت:‌ 5 سال است که تمرينات ما بعد از افطار برگزار مي‌شود و همان زمان هم بازي مي‌کنيم. فکر مي‌کنم فقط پرسپوليسي‌ها دوست دارند بازي‌ها بعد از ماه رمضان برگزار شود اما من و کساني که روزه مي‌گيريم مشکلي با اين موضوع نداريم و بعد از افطار هم مي‌توانيم بازي کنيم.

عمران‌زاده در خصوص گراني بليت‌هاي بازي‌هاي ليگ گفت: اگر اين کار را مي‌کنند بايد امتياز هم بدهند. آن از شرايط آبخوري‌ها و ديگر مسائل را هم که خودتان مي‌دانيد. آنهايي که به استاديوم مي‌آيند بيشتر از قشر ضعيف جامعه هستند و بايد به فکر آنها هم بود.

خبرنگاري پرسيد ظاهرا به خاطر بدهکاري نزديک بود که به زندان بروي که عمران‌زاده گفت: امروز 65 ميليون چک شخصي داشتم اما از صاحب چک مهلت گرفتم. براي اولين بار است که اينقدر طول مي‌کشد تا به ما پول بدهند البته دست فتح‌الله‌زاده هم خالي است اما من 180 ميليون چک بيرون دارم و به خاطر قول‌هايي که شنيده بوديم روي آنها حساب کردم. اميدوارم چک وزارت ورزش پاس شود تا مشکلاتمان نيز حل شود. آنهايي که با ما راه مي‌آيند مرام دارند وگرنه امروز چک ما را برگشت مي‌زدند.

MR.SASHA بازدید : 57 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گزارش تمرين استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال تحت تاثير توصيه‌هاي قلعه نويي به جباري و انتظار هواداران در خصوص حضور نکونام در کمپ حجازي قرار داشت.


 دومين تمرين تيم استقلال پس از بازگشت از کشور ترکيه از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازي برگزار شد و نزديک به 500 نفر از طرفداران اين تيم نظاره گر تمرين تيم آبي پوشان شدند.


 * هواداران تيم استقلال يک بنر از سيد مهدي رحمتي و يک بنر از امير قلعه نويي که در کنار مسجد مقدس جمکران حضور داشت را به ورزشگاه آورده بودند و در جايگاه تماشاگران نصب کردند.


 * در ابتداي تمرين امير قلعه نويي مجتبي جباري را کنار کشيد و در خصوص نحوه تمرينات اين بازيکن توصيه‌هايي را به وي انجام داد.


 * خسرو حيدري که در تمرين روز گذشته استقلالي‌ها غايب بود امروز در کنار دروازه بانان به تمرين پرداخت.


 * چند بازيکن از تيم‌هاي پايه در تمرين امروز حضور داشتند که قلعه نويي آنها را صدا کرد و در خصوص گذشته آنها و حضورشان در تيم‌هاي مختلف سؤالاتي را از آنها جويا شد.


 * در حالي که گفته مي‌شود قرار داد جواد نکونام با استقلالي‌ها امروز به ثبت مي‌رسد هواداران استقلال پيگير اين مسئله بودند و انتظار داشتند که اين بازيکن در تمرين حضور پيدا کند اما اين اتفاق نيفتاد. با اين وجود همه در انتظار آمدن کاپيتان تيم ملي به تمرين آبي پوشان بودند.


 * هواداران استقلال در آغاز تمرين براي دقايقي امير قلعه نويي را تشويق کردند. سرمربي استقلال به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.


 * محور اصلي تمرينات امروز حرکات ترکيبي سانتر از جناحين و فوتبال درون تيمي بود و درمرحله آخر بازيکنان تمرينات چارچوب شناسي را پشت سر گذاشتند. رودريگو توزي، فابيو جانواريو و جباري امروز در بيشتر کارهاي تاکتيکي استقلالي‌ها حضور داشتند.


 * منصور پور حيدري، رضا رجبي، ميرشاد ماجدي، شاهرخ بياني و محسن حاجيلو (از مجريان تلويزيون) نظاره گر تمرينات تيم استقلال بودند.



 *در اواسط تمرين امير قلعه نويي اقدام به پنالتي زدن کرد. حسين حسيني دروازه بان جوان استقلال درون دروازه قرار گرفته بود.


 * در يکي از صحنه‌ها روي ارسال خوب خسرو حيدري جانواريو ضربه سر زيبايي را به توپ زد که رحمتي با يک دست توپ را مهار کرد و اين امر موجب تشويق تماشاگران شد. در تمرين چارچوب شناسي و ضربات از راه دور مجتبي جباري حضور نداشت و زير نظر مربيان بدنساز کارهاي اختصاصي انجام مي‌داد.


 * هواداران استقلال در پايان تمرين بازيکنان اين تيم را تشويق کردند. آنها نکونام را نيز مورد تشويق قرار دادند.


 * بازيکنان استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشي انقلاب تست آمادگي جسماني را پشت سر گذاشتند.


 اين تيم روز جمعه ازساعت 20:45 و از هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر (دور دوازدهم) به مصاف آلومنيوم هرمزگان مي‌رود.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 2,752
  • بازدید کلی : 155,177