loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 43 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

نصرتي: مدعي قهرماني هستيم


مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي با اعلام اينکه بدقولي مسئولان تراکتورسازي باعث ناراحتي و دلخوري‌اش شده است، گفت: به دليل سرماخوردگي و مصدوميت جزئي در تمرينات تيم شرکت نکردم.


  محمد نصرتي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دليل حاضر نشدنش در تمرينات تيم تراکتورسازي و همچنين پرداخت نشدن پيش قراردادش از سوي اين باشگاه ضمن بيان مطلب فوق گفت: پيش از اينکه به تراکتورسازي بيايم پيشنهادات مالي خوبي از باشگاه‌هاي ديگر مانند سپاهان و مس کرمان داشتم اما چون تراکتورسازي اولويت اولم بود به اين تيم پيوستم.


وي در ادامه افزود: قرار بود باشگاه تراکتورسازي 30 درصد اوليه مبلغ قرارداد ما را پس از بازگشت از اردوي ترکيه پرداخت کند. من نيز به پيش قراردادي که باشگاه قرار بود به بازيکنان پرداخت کند نيازي شديد داشتم و مسئولان باشگاه را در جريان اين موضوع قرار داده و چند بار در خصوص آن تاکيد کرده بودم.


اين مدافع باتجربه در همين خصوص افزود: متاسفانه وقتي از اردوي ترکيه برگشتم متوجه شدم باشگاه به درخواست من ترتيب اثر نداده است که همين موضوع باعث ناراحتي و دلخوري‌ام شد. با اين وجود طي سال‌هايي که فوتبال بازي مي‌کنم آنقدر حرفه‌اي شده‌ام که اين موضوع روي عملکردم در تيمي که با آن قرارداد دارم تاثير نگذارد.


مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي با اعلام اينکه از امروز در تمرين سرخپوشان شرکت مي‌کند، تاکيد کرد: من پس از بازگشت از اردوي ترکيه دچار سرماخوردگي شديد شدم، ضمن اينکه از ناحيه شست پا دچار مصدوميت جزئي شده و نمي‌خواستم مصدوميتم تشديد شود. البته کادر فني تيم تراکتورسازي در جريان دلايل غيبت من در تمرين تيم بودند.


وي در خصوص نخستين ديدار تيمش در هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر مقابل تيم سايپا گفت: سايپا تيم خوب و يکدستي است اما ما هم امسال يکي از مدعيان قهرماني ليگ هستيم، بنابراين بايد با شکست اين تيم گام اول را محکم برداريم.


نصرتي خاطر نشان کرد: ما به خوبي بدنسازي کرديم و تمرينات آماده سازي مناسبي را انجام داديم اما فقط دو ديدار تدارکاتي را انجام داده و زمان کافي براي انجام تمرينات تاکتيکي نداشتيم، بنابراين هماهنگي بين بازيکنان تيم کمي زمان بر خواهد بود اما مطمئن باشيد حداکثر تا هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر به هماهنگي ايده‌آل و مدنظر خود مي‌رسيم.


ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي و سايپاي البرز از هفته نخست دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر ساعت 20:15 روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.

MR.SASHA بازدید : 44 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

گزارش تمرين امروز پرسپوليس


تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با حضور امير عابدزاده برگزار شد.


   تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پشت درهاي بسته از ساعت 9.30 الي 11 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد. در اين تمرين بازيکنان پس از گرم کردن بدن‌هاي خود به مرور کارهاي تاکتيکي و تمرين حمله به دروازه پرداختند.



در تمرين امروز ژوزه با تغييراتي که در هنگام فوتبال دستگرمي اعمال مي کرد، به دنبال شناخت نفرات اصلي خود براي بازي با نفت آبادان بود.


*غلامرضا رضايي مصدوم بود و در کلينيک تمرينات خود را دنبال کرد.


* امير عابدزاده در تمرين امروز حضور پيدا کرد. بازيکناني مانند کريمي و مهدوي کيا برخورد بسيار گرمي با او داشتند. وي از آمادگي خوبي برخوردار بود.


* ژوزه در تمرين امروز بسيار سر حال و شاداب بود و در حالي که از وي به عنوان يک مربي جدي ياد مي شود، مدام با بازيکنان شوخي مي کرد.


* مدارک برخي از بازيکنان که براي صدور کارت ناقص بود امروز جمع آوري شد.

MR.SASHA بازدید : 1023 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

من يونايتد و رئال، گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان

فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان


دو تيم باشگاه انگليسي و اسپانيايي عناوين گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان را به خود اختصاص دادند.


   به نقل از فوربس، تيم منچستريونايتد با دراختيار داشتن سرمايه‌ مالي بالغ بر 2.23 ميليارد دلار، گران‌ترين باشگاه ورزشي کنوني جهان به شمار مي رود. اين باشگاه که عمده‌ترين فعاليتش در فوتبال است، متعلق به خانواده گليزرهاي آمريکايي است.


پس از آن رئال مادريد نيز که در عرصه فوتبال فعاليت گسترده‌اي دارد و با در اختيار داشتن ستارگاني بزرگ و گران‌بها، چندين سال است که عنوان «کهکشاني» را به خود اختصاص داده، با سرمايه‌اي بالغ بر 1.88 ميليارد دلار در رده دوم اين فهرست جاي گرفته است.


در رده سوم تيم نيويورک يانکي آمريکا که در رشته‌هاي مختلف فعاليت داشته اما بخش گسترده آن به راگبي مربوط مي شود با 1.85 ميليارد دلار در رده سوم است. نيويورکي يانکي در اين رتبه با باشگاه دالاس کابوي که در زمينه بسکتبال فعاليت چشمگيري دارد، در يک سطح قرار دارد.





فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان به شرح زير است:


1- منچستريونايتد انگليس، 2.23 ميليارد دلار- فوتبال


2-رئال مادريد اسپانيا، 1.88 ميليارد دلار - فوتبال


3-نيويورک يانکي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار - راگبي


4- دالاس کابوي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار- بسکتبال


5-واشنگتن رداسکينز، 1.56 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


6-لوس آنجلس داجرز ، 1.4 ميليارد دلار- راگبي


 7- نيوانگلند پاتريوت، 1.4 ميليارد دلار – فوتبال آمريکايي


8- بارسلونا اسپانيا، 1.31 ميليارد دلار- فوتبال


9-نيويورک جيانتس آمريکا، 1.3 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


10- آرسنال انگليس، 1.29 ميليارد دلار – فوتبال

MR.SASHA بازدید : 76 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

خوروش:

هواداران سپاهان گفتند فنايي فحاشي کرده است


سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: هواداران به ما گفتند مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي جوانان فحش داده و آنها هم جواب او را دادند.


  تيم هاي سپاهان و تيم ملي جوانان روز گذشته در ديداري تدارکاتي و در سه وقت 30 دقيقه اي به مصاف هم رفتند اما اين مسابقه با حاشيه هاي زيادي روبرو بود و درنهايت بازي نيمه تمام به پايان رسيد.


در دو وقت 30 دقيقه اي ابتدايي بازي نتيجه 4 بر 2 به سود تيم ملي جوانان به پايان رسيد. در30 دقيقه سوم درحالي و پس از گذشت 10 دقيقه به يکباره به دليل فحاشي هواداران سپاهان که پشت فنس بودند و پرتاب سنگ به سمت نيمکت تيم ملي جوانان و همچنين اعتراض اکبر محمدي سرمربي تيم ملي به داور مسابقه بابت اخراج سردار آزمون،  بازي نيمه تمام ماند و محمدي به دليل اعتراض به شرايط به وجود آمده تيم خود را بيرون کشيد.


 رسول خوروش سرپرست تيم جوانان در اين باره به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: قبل از برگزاري مسابقه با هم توافق کرديم که اگر بازيکني اخراج شد با توجه به اينکه بازي دوستانه است جاي بازيکن اخراجي بازيکن ديگري وارد زمين شود. يکي از بازيکنان تيم جوانان اخراج شد ولي اکبر محمدي به اين موضوع اعتراض کرد. کار او در يک بازي تدارکاتي حرفه اي نبود.


وي افزود: از سوي ديگر آن طور که هواداران سپاهان به ما گفتند داود فنايي مربي دروازه بان هاي تيم ملي به آنها فحاشي کرده و هواداران هم عصباني شدند و از پشت فنس جواب اين فحاشي را داده اند. اين طور نبود که بعد از بازي تيم ملي جوانان در رختکن حبس شوند بلکه نيروي انتظامي از آنها خواست بعد از رفتن هواداران از ورزشگاه خارج شوند.


سرپرست تيم سپاهان در اين خصوص که گفته مي شود داور اين مسابقه يکي از ليدرهاي باشگاه سپاهان بوده است، گفت: ما از هيئت فوتبال براي برگزاري اين بازي درخواست داور کرديم و آنها اين داور را معرفي کردند. او ليدر نيست بلکه يکي از هواداران سپاهان است اما مدرک داوري دارد و در هيئت فوتبال هم نامش ثبت شده است.

MR.SASHA بازدید : 127 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

زادمهر:ازاينکه قراربوده سرپرست شوم خبري ندارم


سرپرست فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم سرپرست جديد مثل سرپرست‌هاي سابق خوب کار کند.


  محمدرضا زادمهر درباره اينکه گفته مي شد قرار است سرپرست پرسپوليس شود اما سعيد شيريني به اين سمت رسيد، اظهار داشت: از اينکه قرار بوده سرپرست شوم خبري ندارم. فصل گذشته بعد از آخرين بازي پرسپوليس با هماهنگي باشگاه به سفر رفتم و اکنون هم براي تيم آرزوي موفقيت مي کنم.


وي افزود: پيشکسوتان زيادي براي پرسپوليس زحمت کشيده اند و اميدوارم فرد جديد بتواند مثل افراد سابق خوب کار کند.


زادمهر در خصوص تصميم باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه سعيد شيريني را به عنوان سرپرست انتخاب کرده گفت: من در اين زمنيه صحبت نمي کنم و تنها براي تيم آرزوي موفقيت مي کنم.

MR.SASHA بازدید : 58 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

آرش افشين به بازي مي‌رسد


آرش افشين مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان به بازي هفته اول اين تيم مي‌رسد.


 تيم فولاد خوزستان روز گذشته در ديدار تدارکاتي با شيبان خوزستان 4 بر يک به پيروزي رسيد. گل هاي تيم فولاد را حکيم نصاري، ايوب والي، لوسيانو، پورخسرواني به ثمر رساندند.

 اين بازي در حالي انجام شد که آرش افشين مهاجم فولاد مصدوم بود و گفته مي شد به بازي هفته اول نمي رسد اما افشين خودش را به بازي ها رسانده است.



 فولاد جمعه در هفته اول ميهمان داماش گيلان است.
MR.SASHA بازدید : 31 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

ميلان بزرگ است حتي بدون سيلوا


مدير برنامه هاي سيلوا در صحبت هايي تاکيد کرد ميلان حتي بدون تياگو سيلوا همچنان باشگاه بزرگي است.


 سران روسونري در نهايت تصميم گرفتند تا ستاره قلب دفاعي خود را با دريافت مبلغ 42 ميليون يورو به پاري سن ژرمن بفروشند اين در حالي است که پس از انتقال سيلوا به پاريس ,زلاتان نيز در آستانه ترک ميلان به مقصد پاري سن ژرمن است.



 مدير برنامه هاي سيلوا در تازه ترين صحبت هايش گفت :"ميلان همچنان بزرگ است,چه با سيلوا يا بدون او. باشگاه بزرگي مانند ميلان هزگر متوقف نخواهد شد چرا که هواداراني بي شمار و مديران عالي دارد.از همين جا از طرف خودم و سيلوا از ميلاني ها تشکر مي کنم و آنها هميشه در قلب ما باقي خواهند ماند.در باشگاه پاري سن ژرمن پروژه بزرگي در حال اجرا است تا در ليگ فرانسه و بخصوص در اروپا عملکرد خوبي را به نمايش بگذارد"



 مدير برنامه هاي تياگو سيلوا در رابطه با احتمال بازگشت سيلوا به سن سيرو هم گفت:" تياگو قصد دارد تا فصل آخر دوران حرفه اي گري خود را در فلومينزه برزيل سپري کند و حتي ممکن است او روزي دوباره روسونري پوش شود و او با اين مسئله هيچ مشکلي ندارد هر چند که زمان بسياري تا آن روز باقي مانده است."

MR.SASHA بازدید : 167 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

فان پرسي: از آرسنال مي روم


رابين فان پرسي ضمن حضور در تمرين روز گذشته تيم فوتبال آرسنال گفت تصميم خود مبني بر جدايي از اين تيم را گرفته است.


 مهاجم ملي پوش هلندي که آرسنال روي وي 30 ميليون پوند قيمت گذاشت قصد دارد تا قبل از سفر شنبه توپچي‌ها به شرق دور، تکليف خود را با آنها مشخص کند.



 سخنگوي آرسنال اظهار داشت: رابين روز دوشنبه به تمرين بازگشت و همانگونه که انتظار مي‌رفت گفت مي‌خواهد بنشيند و در خصوص آينده‌اش با مسئولان باشگاه صحبت کند. البته زمان دقيقي براي انجام مذاکره تعيين نشد.

 اين در حالي است که يک سال از قرارداد فان پرسي با آرسنال باقي مانده است و تيم‌هاي منچسترسيتي، منچستريونايتد، يوونتوس و رئال مادريد خواهان به خدمت گرفتن اين بازيکن هلندي هستند.
MR.SASHA بازدید : 72 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

قلعه‌نويي بدنبال نتيجه گيري در آسيا است


مربي تيم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نويي در ايران کارنامه خوبي دارد و به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.


 کريم بوستاني درباره شرايط استقلال و اينکه گفته مي شود اين تيم کهکشاني بسته شد، عنوان کرد: بيشتر بازيکنان استقلال از فصل گذشته حفظ شدند و فقط جانواريو و توزي به اين تيم اضافه شدند. ساير نفراتي هم که امسال با استقلال قرارداد بستند در گذشته بازيکن همين تيم بودند.



 مربي تيم فوتبال استقلال افزود: بازيکنان تيم خيلي با انگيزه هستند و در اردوي ترکيه هم رفاقت خوبي در تيم حاکم بود. امير قلعه نويي کارنامه خوبي در ليگ برتر دارد و امسال به دنبال اين است که در آسيا هم کارنامه خوبي داشته باشد به همين دليل چنين تيمي را تدارک ديده است. او به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.



 بوستاني تصريح کرد: کادرفني و بازيکنان از هيچ تلاشي فروگذار نيستند و اميدوار هستيم مشکلات مالي باشگاه هم حل شود. اگر بتوانيم در بازي اول 3 امتياز را از آن خود کنيم به طور حتم روحيه بسيار خوبي به تيم تزريق مي شود. بازي اول هميشه سخت است به خصوص با تيمي بازي داريم که ميثاقيان سرمربي تيم است و به راحتي به تيمي امتياز نمي دهد.
MR.SASHA بازدید : 117 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

ليورپول براي کرول 20 ميليون مي‌خواهد


باشگاه ليورپول اعلام کرد هر تيمي قصد جذب مهاجم تيمش را دارد بايد 20 ميليون پوند بپردازد.


   به نقل از گاردين، اندي کرول که زمستان 2011 با رکورد 35 ميليون پوند از نيوکاسل به ليورپول پيوست، مورد توجه سرمربي جديد اين تيم نيست.


پيش از اين رسانه‌هاي مختلف از ابراز علاقه باشگاه‌هايي مانند ميلان، وستهام و نيوکاسل براي جذب وي به صورت قرضي خبر داده بودند ولي به نظر مي‌رسد سران اين باشگاه قصد دارند کرول را به فروش برسانند.


برندن راجرز سرمربي ليورپول قصد دارد با فروش کرول بازيکناني مانند کلينت دمپسي، مهاجم فولام و جو الن، هافبک سوانسي را به خدمت بگيرد. بر اين اساس مبلغ درخواستي ليورپول براي کرول 20 ميليون پوند است تا بتواند با پول حاصل از فروش وي بتواند بازيکنان مورد علاقه خود را به آنفيلد بياورد.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 2,703
  • بازدید کلی : 155,128