loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 33 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

شيريني سرپرست پرسپوليس شد


سعيد شيريني سرپرست موقت تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد خود را در هيات فوتبال ثبت کرد.



 سعيد شيريني معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس که پيش از اين از سوي مديرعامل اين باشگاه به عنوان سرپرست تيم انتخاب شده بود تا در زماني مناسب سرپرست اصلي تيم انتخاب شود، امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران، قرارداد خود را به عنوان سرپرست پرسپوليس ثبت کرد.

 اين در حالي است که سايت باشگاه پرسپوليس بعدازظهر امروز (دوشنبه) از ثبت قرارداد محسن عاشوري و کادر پزشکي اين باشگاه خبر داده بود. در حالي که سعيد شيريني به همراه عاشوري و کادر پزشکي در هيات فوتبال حضور يافته بود و همزمان با آن‌ها قرارداد خود را ثبت کرده بود. اما مشخص نيست چرا سايت باشگاه پرسپوليس از ثبت قرارداد شيريني خبري منتشر نکرده است.

MR.SASHA بازدید : 36 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دوستي‌مهر:اين باخت را برد محسوب مي‌کنيم


سرمربي تيم ملي نوجوانان با ابراز رضايت از عملکرد اين تيم در دو بازي تدارکاتي مقابل ژاپن گفت: هدف ما از اين دو بازي شناخت بيشتر نقاط ضعف تيم بود که خوشبختانه به اين اهداف رسيديم و با جرات مي‌توانم بگويم به موفقيت تيم ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا بسيار خوشبينم.



 علي‌ دوستي مهر پس از دومين ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال نوجوانان اظهار کرد: بازي خوبي بود. ما مي‌دانستيم که ژاپن از تيم‌هاي قدرتمند و ريشه‌دار آسياست آن‌ها فوتبال سرعتي را به خوبي اجرا مي‌کنند ساليان سال است که ژاپن جزو نخستين تيم‌هاي راه يافته به مرحله نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسياست. آن‌ها تشکيلات و سازماندهي فوق‌العاده قوي دارند و براي آموزش و پرورش تيم‌هايشان وقت و سرمايه‌گذاري زيادي انجام مي‌دهند.


برای مشاهده کامل متن ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 829 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

گردان:با تجربه وتدبيربر گرماي‌ آبادان غلبه مي‌کنيم


دروازه‌بان پرسپوليس با اشاره به ديدار روز پنجشنبه برابر نفت گفت: تنها مشکل ما گرماي آبادان است که با تدابير کادرفني و تجربه تيم سعي مي‌کنيم بر آن غلبه کنيم.



 به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس،  شهاب گردان گفت: هجمه‌اي که پشت سر من اتفاق افتاد؛ غير عادي بود. البته تجربه خوبي بود تا با فضاي حاکم بر تيم پرسپوليس آشنا شوم. من خودم را براي سخت‌ترين شرايط آماده کرده‌ام و ترسي ندارم. پرسپوليس براي قهرماني بسته شده، هميشه همينطور است اما در اين فصل انتظارات بيشتر شده است. البته هواداران هم حق دارند که چنين خواسته‌اي داشته باشند. ما هم قرار نيست به غير از اين فکر کنيم.


 وي ادامه داد: خدا را شکر که تيم شرايط خوبي دارد. از وقتي کادر فني جديد اضافه شده، پيشرفت خوبي ايجاد شد تا الان آماده شروع مسابقات باشيم. در حال حاضر فقط يک مشکل داريم. با توجه به اينکه اولين بازي را انجام مي‌دهيم و بدن‌ها تحت فشار بوده است. مشکلي غير از گرما نداريم که با توجه به تجربه تيم و تدابير کادر فني سعي مي‌کنيم بر آن هم غلبه کنيم.


 دروازه‌بان ملي‌پوش پرسپوليس درباره شرايط خود، بعد از حضور مربي دروازه‌باني تصريح کرد: با توجه به اينکه مربي دروازه‌باني نداشتيم کمي از برنامه عقب افتاده بودم. با آمدن احمد ناجي شرايط به کلي تغيير کرد. او مربي خوبي است و با تمريناتي که مي‌دهد معلوم است کارش را خوب بلد است. به هر حال او با تيم‌هايي که در آنها حضور داشته چند قهرماني به دست آورده و دروازه‌بان‌هاي خوبي پرورش داده است. اين مساله به من حس خوبي مي‌دهد. در اين مدت هم با توجه به اينکه قبلا کارهاي قدرتي انجام داده بوديم روي سرعت من کار کرده است.


 گردان افزود: شرايط تيم روز به روز بهتر مي‌شود. هواداران مي‌توانند مطمئن باشند که يک فصل خوب را پيش رو دارند، البته به حمايت آنها بويژه در ابتداي راه نياز داريم تا تيم جا بيفتد. جاي تاسف است که آنها را در کنار خودمان نداشته باشيم. پرسپوليس پرطرفدارترين تيم ايران و آسيا است و يقينا تماشاگران بازي هاي ليگ را داغ مي کنند، اميدوارم مشکل عدم حضور آنها به شکلي حل شود.

MR.SASHA بازدید : 115 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

سرمربي ژاپن: ايران از ما قوي‌تر است


سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان ژاپن با وجود برتري برابر ايران اعتقاد دارد نوجوانان ملي پوش کشورمان،‌ تيم بهتري هستند.


يوشي تاکه پس از برتري 4 بر 2 برابر نوجوانان ايران در ديداري تدارکاتي در پاسخ به اين سؤال که تيمش نسبت به بازي قبلي تغييرات زيادي کرده بود گفت: ژاپني‌ها از لحاظ روحي رواني بسيار حساس هستند و چند روزي طول کشيد تا با شرايط اردو عادت کنيم و به آب و هواي ايران آشنا شويم. امروز هم هواداران ما با حضور در استاديوم و تشويق بسيار خوبشان به ما دلگرمي دادند و انرژي زيادي گرفتيم.

اين مربي عنوان کرد: اين بازي دو قسمت داشت، در نيمه اول ما برتر بوديم و در نيمه دوم ايران بازي بهتري ارائه کرد اما ما توانستيم از موقعيت‌هاي خودمان بهترين استفاده را ببريم و نتيجه را به سود خود رقم بزنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چند درصد تيم اصلي ژاپن به تهران آمده است گفت: تقريباً اين تيم 70درصد تيم اصلي ما را تشکيل مي‌دهد. هنوز براي مشخص شدن تيم اصلي وقت داريم و احتمال اين است که چند بازيکن تغيير کنند.

يوشي تاکه در مورد اينکه تيمش با اين بازي نشان داد يکي از مدعيان اصلي قهرماني در آسيا است خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم ايران از ما قوي‌تر است اما با اين وجود هدف اصلي ما اول صعود به جام جهاني است و پس از آن به دنبال کسب عنوان قهرماني هستيم.

MR.SASHA بازدید : 136 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

پيزارو:

بايرن مي تواند يک مهاجم جديد به خدمت بگيرد


باواريايي ها در اين تابستان با خريد پيزارو و ماندزوکيچ، خط حمله شان را تقويت کردند اما بازيکناني مانند ايويکا اوليچ و نيلز پترسن نيز اين باشگاه را ترک کردند.


کلوديو پيزارو، مهاجم جديد بايرن مونيخ، معتقد است اين تيم مي تواند يک مهاجم جديد براي فصل 13-2012 به خدمت بگيرد.

باواريايي ها در اين تابستان با خريد پيزارو و ماندزوکيچ، خط حمله شان را تقويت کردند اما بازيکناني مانند ايويکا اوليچ و نيلز پترسن نيز اين باشگاه را ترک کردند.

پيزارو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر مي کنم خيلي خوب خواهد بود اگر يک مهاجم جديد به خدمت بگيريم. در يک فصل طولاني، اتفاقات غيرمنتظره اي مي تواند رخ دهد."

بسيار مهم است که در هر پست گزينه هاي کافي در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد در مواقع لزوم آنها را جايگزين کنيد."

اين مهاجم پرويي همچنين تاکيد کرد که از رقابت با ساير مهاجمان تيم هراسي ندارد.

" من مطمئنم که در بسياري از بازي هاي تيم حضور خواهم داشت. ما بازيکنان باکيفيت زيادي در تيم داريم>

پيزاروي 33 ساله پيش از اين بين سال هاي 2001 تا 2007 براي بايرن بازي کرد.
MR.SASHA بازدید : 129 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

تيم ملي نوجوانان در بازي دوم به ژاپن باخت


تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در دومين بازي تدارکاتي مغلوب ژاپن شد.


دومين بازي تدارکاتي تيم نوجوانان مقابل ژاپن امروز ساعت 16 در ورزشگاه دستگردي آغاز شد و اين مسابقه را با نتيجه 4 بر 2 به حريف واگذار کرد.

تيم ملي در اين مسابقه با دو نيمه متفاوت به ميدان رفت اما تغيير بازيکنان در نيمه دوم هم باعث تغيير نتيجه نشد.

گل اول ايران را در اين مسابقه امير محمد مظلوم در دقيقه 52 به ثمر رساند و در ادامه بازي در دقيقه 90 رضا کرملا چعب گل دوم ايران را به ثمر رساند.

پس از پايان 90 دقيقه با توجه به پيروزي ايران در بازي اول با توافق سرمربيان دو تيم ضربات پنالتي زده شد تا برنده دو بازي مشخص شود.

در ضربات پنالي ايران 5 بر 4 به پيروزي رسيد.

اين بازي بيش از 200 هوادار داشت که 10 نفر از آنها ژاپني ها بودند و 100 نفر نيز از نونهالان شهريار بودند.

مهدي مهدوي کيا بازيکن تيم پرسپوليس و از شاگردان قديمي علي دوستي سرمربي تيم ملي نوجوانان، فريدون معيني رئيس کميته جوانان، ميرشاد ماجدي سرپرست فعلي تيم استقلال و مصطفي قنبرپور سرمربي تيم زير 14 ساله ها از جمله تماشاگران ويژه اين مسابقه بودند.

مهدوي کيا در بين نيمه به رختکن نوجوانان ايران رفت و براي دقايقي براي بازيکنان صحبت کرد.

پس از پايان مسابقه هواداران ايراني تيم ملي ژاپن را تشويق کردند و آنها نيز از هواداران تشکر کردند.

تيم نوجوانان خود را براي مسابقات قهرماني آسيا که مهر سال جاري در تهران برگزار مي شود آماده مي کند.

MR.SASHA بازدید : 41 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ذوب‌آهن نمايند‌ه‌اي نفرستاد

قاضي دست‌ خالي از کميته انضباطي برگشت


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس به همراه وکيلش دست‌ خالي از جلسه شکايت از ذوب آهن برگشتند.


آرش شکرريز وکيل محمد قاضي مهاجم جديد پرسپوليس ، در مورد نتيجه جلسه شکايت از باشگاه ذوب آهن، گفت: امروز من و محمد قاضي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال رفتيم اما در کمال تاسف ديديم که باشگاه ذوب آهن هيچ نماينده‌اي براي حضور در اين جلسه اعزام نکرده است. به اين ترتيب دهمياني از مسئولان کميته انضباطي گفت اين جلسه تجديد خواهد شد و در آينده‌اي نزديک دوباره جلسه‌اي در کميته انضباطي در مورد شکايت قاضي برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: براي باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن متاسفم که به دعوتنامه کميته انضباطي بي‌اعتنايي کرد. ضمن اينکه عدم حضور باشگاه ذوب آهن طبق آئين نامه مانع از رسيدگي به پرونده نخواهد بود. محمد قاضي 230 ميليون تومان از ذوب آهن طلبکار است. او گل‌هاي حساسي براي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا زده و يک بازيکن ملي‌پوش است و در شأن باشگاه ذوب آهن نيست با بازيکن سابق خود چنين رفتاري داشته باشد و فقط 40 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش را به او پرداخت کند.
MR.SASHA بازدید : 105 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه سايپا:

سايپا بيشترين بازيکن بومي را در ليگ دارد


مديرعامل شرکت فرهنگي ورزشي سايپا گفت: نگاه ويژه‌اي به توانمندي و استعدادهاي ورزش البرز داريم و براي بهره‌مندي از آن برنامه‌ريزي خوبي صورت گرفته است.


پرويز حيدري که امروز در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، افزود: باشگاه سايپا در طول بيش از يک دهه حضور خود در کرج و استان البرز سعي کرده نگاهي کاربردي و جدي به توانايي ورزشکاران اين منطقه داشته باشد و هر ساله با اين رويکرد سرمايه‌گذاري خوبي در ورزش اين منطقه داشته است.

وي افزود: در فصل جديد فوتبال کشور نيز با همين رويکرد اقدام به جذب چند بازيکن بومي از استان البرز کرده‌ايم و در حال حاضر سايپا بيشترين بازيکن البرزي را نسبت به ادوار گذشته در جمع خود دارد.

وي تصريح کرد: جذب 4 بازيکن از تيم سايپا مهر، حضور رحمان احمدي و عضويت مجيد ايوبي و ابراهيم صادقي که از بومي‌هاي البرز هستند، نشان مي‌دهد سايپا از حيث داشتن بازيکن البرزي در شرايط بسيار خوبي و اميدوارم در ادامه اين مسئله در علاقمندي بيشتر مردم کرج و حضور و حمايت آنها از تيم‌هاي ورزشي سايپا مؤثر باشد.

حيدري در ادامه به برنامه‌هاي اين باشگاه براي ساماندهي وجذب هواداران بيشتر اشاره کرد و گفت: با حضور پناهي و بهره‌مندي از تجربيات وي از فعاليتش در کانون هواداران تراکتورسازي تلاش داريم در فصل جديد زمينه حضور بيشتر ورزش‌دوستان را در ورزشگاه فراهم کنيم تا سايپا با حمايت مردم خونگرم البرز نتايج در خور نام و جايگاهش را کسب کند.

مديرعامل شرکت فرهنگي ورزشي سايپا در ادامه با ابراز رضايت از عملکرد کادر فني در فصل نقل و انتقالات گفت: سايپا باشگاهي است که در کنار مسائل فني اخلاق را محور کار خود قرار داده و همواره سعي کرده بازيکناني را جذب کند که در اين راستا الگو هستند لذا در فصل جديد با اين رويکرد اقدام به جذب بازيکنان جديد کرديم و از اين بابت فکر مي‌کنم عملکرد خوبي داشتيم. ضمن آنکه بايد اعلام کنم هيچگاه به زور بازيکني را در اين باشگاه نگه نمي‌داريم و جدا شدن کريم انصاري‌فرد و امين منوچهري نيز بر همين اساس صورت گرفت.

حيدري در پايان به آخرين وضعيت برگزاري بازي سايپا بر استقلال در هفته دوم ليگ برتر در کرج اشاره کرد و گفت: اراده مسئولان استان البرز برگزاري اين بازي در کرج است ضمن آنکه ورزشگاه انقلاب نيز مشکلي از بابت انجام اين ديدار ندارد. البته نگراني‌هايي در خصوص حضور بيش از ظرفيت مردم به واسطه نزديکي تهران به کرج وجود دارد که در حال بررسي راه‌هاي کنترل آن هستيم و اميدوارم در نهايت منتهي به برگزاري اين بازي خانگي در کرج شود.

MR.SASHA بازدید : 40 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

درودگر: فردا به بازيکنان ملوان پول مي‌دهيم


مديرعامل باشگاه ملوان از پرداخت بخشي از مبلغ قرارداد بازيکنان اين تيم در روز آينده خبر داد.


صادق درودگر در مورد وضعيت تيم فوتبال ملوان، اظهار داشت: به بازيکنان و مربيان ملوان افتخار مي‌کنم. آنها با جديت تمام در تمرينات شرکت مي‌کنند و انگيزه بسيار زيادي براي شروع مسابقات دارند. اين در حالي است که بسياري از اين بازيکنان از باشگاه‌هاي ديگر پيشنهاد‌هاي مالي بهتر و نجومي داشتند اما داوطلبانه به ملوان آمدند. نمونه اين بازيکنان پژمان نوري بود. ديدن اين بازيکنان به من هم انگيزه بيشتري براي کار در ملوان مي‌دهد.

وي ادامه داد: مردم خوب انزلي با فوتبال زندگي مي‌کنند و از نظر اخلاقي و رفتاري مي‌توانند الگو بسياري خوبي براي تماشاگران کل فوتبال ايران باشند و مسئولان شهري نيز از تيم بسيار حمايت مي‌کنند.

درودگر در مورد مسائل مالي باشگاه ملوان، تاکيد کرد: اين مسئله حل شده و فردا(سه‌شنبه) به انزلي مي‌روم و بخشي از مبلغ قراردادها آنها پرداخت مي‌شود.

مديرعامل باشگاه ملوان در مورد ديدار روز پنج‌شنبه برابر گهر زاگرس، گفت: گهر يک تيم بي‌ادعاست که مربي خوبي دارد. بنابراين بايد توجه زيادي به اين تيم داشت. يادمان نرود که فصل گذشته نيز صبا تيمي بي‌ادعا بود که در نهايت توانست سهميه آسيايي بگيرد. تيم گهر نيز مربي‌اي مثل تارتار دارد که بسيار خوب است.
MR.SASHA بازدید : 101 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ياوري: بازيکنان مورد نياز خود را جذب کرده‌ايم


سرمربي تيم فوتبال شهيد سپاسي شيراز گفت: بازيکنان مورد نياز خود را جذب کرده‌ايم.


محمود ياوري اظهار داشت: طي چند ماه گذشته تلاش‌هاي فراواني در مورد جذب بازيکنان مناسب انجام داديم.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي ابراز داشت: در اين راستا موفق شديم با توجه به اعتبارات موجود بهترين بازيکنان را جذب کنيم.

وي گفت: نقاط ضعف و قوت تيم فجر را بررسي کرده و بازيکناني متناسب با نيازهاي خود در پست‌هاي مختلف جذب کرديم.

ياوري تصريح کرد: اولويت نخست ما در فصل پيش رو ارائه فوتبالي زيبا و کسب نتايج خوب است تا بتوانيم هواداران خود را خوشحال کنيم.

سرمربي فجر شهيد سپاسي شيراز اضافه کرد: بايد با واقعيت‌ها کنار بياييم و متناسب با امکانات خود براي حضور موفق در ليگ برنامه‌ريزي کنيم.

وي تصريح کرد: تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز مانند برخي تيم‌ها توان پرداخت هزينه‌هاي چند ميلياردي را ندارد اما به طور حتم با تکيه بر جوانان پر انگيزه خود مي‌توانيم پله‌هاي موفقيت را طي کنيم.

ياوري در ادامه با اشاره به اينکه مسئولان اين استان بايد حمايت‌هاي کامل از اين تيم داشته باشند، تصريح کرد: بازيکنان با اعتماد به مديرعامل قراردادهاي خود را امضا کردند اما مسئولان اين استان نيز بايد به وعده‌هاي خود عمل کنند.

سرمربي فجر شهيد سپاسي خاطرنشان کرد: تاکنون وعده‌هاي مسئولان تحقق نيافته است و اميدواريم با حمايت‌هاي مسئولان فارس بتوانيم در ليگ دوازدهم روزهاي خوشي را براي مردم فارس رقم بزنيم.

وي در پايان با بيان اينکه تاکنون تمريني در زير نور ورزشگاه شهيد دستغيب نداشتيم، گفت: بازي‌هاي اول ليگ در ورزشگاه شهيد دستغيب برگزار مي‌شود که البته ما تاکنون زير نور اين ورزشگاه تمريني نداشتيم.

تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در نخستين ديدار خود در ليگ دوازدهم فوتبال پنج‌شنبه اين هفته ميزبان تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 3,506
  • بازدید کلی : 155,931