loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 84 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بيک‌زاده: نکونام نيايد هم کهکشاني هستيم


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: بايدي براي قهرمان شدن استقلال در فصل آينده وجود ندارد اما در اين موضوع که استقلال اصلي ترين مدعي قهرماني است نبايد شک کرد.


 هاشم بيک زاده  اظهارداشت: شرايط استقلال کاملا ايده آل است. در ترکيه 3 بازي تدارکاتي انجام داديم و از هر لحاظ آماده هستيم. از شنبه هم تمريناتمان را در تهران آغاز کرده ايم و خوشبختانه با اضافه شدن همه نفرات تيم کاملي در اختيار داريم.

وي ادامه داد: استقلال تبديل به تيمي رويايي شده است. با اضافه شدن چند بازيکن تيم خوبي در اختيار داريم و حتي اگر نکونام نيايد هم کهکشاني هستيم. با آمدن نکونام که اوضاع استقلال خيلي بهتر مي شود. امسال هم در ايران مدعي هستيم و هم در آسيا. در واقع فقط به قهرماني ليگ فکر نمي کنيم و مي خواهيم قهرمان آسيا شويم.

بيک زاده با بيان اينکه بايدي براي قهرماني استقلال وجود ندارد، افزود: قطعا استقلال در کورس قهرماني حضور خواهد داشت اما بايدي براي قهرماني ما وجود ندارد. قهرمان شدن استقلال دور از دسترس نيست و هدف همه بازيکنان و کادر فني هم همين است اما نبايد براي قهرمان شدن فشار زيادي به استقلال وارد شود.

وي با اشاره به مشکلات مالي استقلال گفت: خود من چکي از باشگاه  داشتم که برگشت خورده است. فتح الله زاده در صحبتي که با بازيکنان داشت قول داد تا قبل از اولين بازي در ليگ بخشي از قراردادها را پرداخت کند و من هم روي اين قول حساب کرده ام.اگر مشکلات مالي حل نشوند بازيکنان مشکل روحي پيدا مي کنند و نمي توانند با تمرکز کامل بازي کنند. استقلال اگر پارسال مشکل مالي نداشت و تمريناتش تعطيل نمي شد مي توانست قهرمان شود اما مشکلات مالي به اين تيم ضربه زد.

بيک زاده درباره ديدار استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان در اولين هفته ليگ برتر اظهارداشت: تيم آسان در ليگ نداريم و همه تيمها با انگيزه دو چندان مقابل استقلال قرار مي گيرند. ما بايد 2 برابر تيمهاي حريف بدويم و تلاش کنيم. تيمهاي ميثاقيان هم بسته بازي مي کنند اما ما تلاش مي کنيم ليگ را با يک برد پرگل شروع کنيم.

MR.SASHA بازدید : 39 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

جلسه مدير جديد مس با قاسمپور


رئيس جديد هيأت مديره تيم مس کرمان طي جلسه اي با ابراهيم قاسمپور خواهان اطلاعات بيشتر از وضعيت اين تيم شد.


 در زمان انتخاب اسفندياري به عنوان رئيس هيأت مديره تيم مس در اردوي ترکيه به سر مي برد و گنجعلي خاني، مديرعامل مس نيز در سفر حج حضور داشت از اين رو فرصتي براي تشکيل جلسه و آشنايي وجود نداشت. از اين رو به محض بازگشت تيم مس از اردوي ترکيه، طي سفري از تهران به کرمان رئيس هيأت مديره باشگاه با ابراهيم قاسم پور تشکيل جلسه داد. در اين جلسه گنجعلي خاني نيز حضور داشت.

قاسمپور در اين نشست دستاورد اردوي ترکيه را تشريح کرد و طرفين در مورد ادامه برنامه مذاکره کردند.

گفتني است، اسفندياري اخيرا جايگزين داوري رئيس هيأت مديره باشگاه مس شده است و قصد دارد کليه امور را بدست بگيرد.

*هنوز هم منتظر تغيير مديريت در مس باشيد

مسئولان کارخانه مس در نظر دارند هرطور شده گنجعلي خاني را برکنار کنند. در آخرين روزهاي فصل قبل صحبت از تغييرات مديريتي در مس کرمان بود و حتي موجب جدايي داوري از هيأت مديره مس کرمان شد. حالا نيز هنوز زمزمه هاي تغيير مدير عامل به گوش مي رسد. به نظر مي رسد پرونده حذف همچنان در کارخانه باز است.

به اين ترتيب بايد گنجعلي خاني را از حالا حذف شده دانست و منتظر مدير جديد بود.

بيش از اين رئيس کارخانه مس در تهران صحبت از احتمال تغييرات مديريتي زده بود، حتي شنيده مي شد تلاش هاي بسياري براي حذف گنجعلي خاني شده است اما در نهايت با تغيير رئيس صندوق بازنشستگي که اعضاء هيأت مديره را تشکيل مي دهند داوري يا مقامي بالاتر رسيد و اسفندياري جانشين وي شد اما هنوز هم صحبت از تغييرات و زمزمه هايي از جدايي وي به گوش مي رسد.

MR.SASHA بازدید : 29 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

ابراهيمي: مدعيان، تا بن دندان مسلح هستند


اينکه عملکرد نقل وانتقالات باشگاه خوب بوده يا نه اينرا من نمي توانم دخالت کنم وبايد مسئولين باشگاه نظر بدهند.


  سايت گل - تراکتور سازي در چند روز مانده به آغاز رقابت هاي ليگ برتر چند مهره اصلي خود را بدليل مصدوميت در اختيار ندارد ، محمد ابراهيمي يا همان   f14 تبريزي ها که در فصل گذشته در گوش راست اين تيم انجام وظيفه مي کرد يکي از جمله همين بازيکنان است که در مورد مصدوميت خود مي گويد : بعد از مدتي که از ناحيه زير شکم درد مي کشيدم وعلت آنهم بدرستي مشخص نمي شد بالاخره با تشخيص دکتر يوسف زاده که جا دارد از ايشان تشکر ويژه اي داشته باشم با تائيد ديگر پزشکان معلوم شد که بدليل پيچ خورده گي از ناحيه لگن بوده وبخاطر فشار وارده که طي حضور در تيم ملي وبازي ها ليگ صورت گرفته بود ، ديگر تحمل درد براي من غيرممکن شد واين مدتي هم که در بازي ها وتمرينات شرکت مي کردم با تحمل درد حاضر مي شدم ، به نظرم هفته هاي ابتداي ليگ را نتوانم در خدمت تيم باشم .

عملکرد نقل وانتقالاتي سرخ هاي تبريزي وشرايط اين تيم موضوع ديگري بود که ابراهيمي اعتقاد دارد ، تراکتور سازي هميشه جزء تيم هاي مدعي بوده ويکي از تيم هاي بزرگ کشورمان است وبازيکناني را هم که بخدمت گرفته در تيم هاي خود بازيکنان تاثير گذاري بوده اند ، سيد صالحي وکريميان با تيم هاي خود قهرمان شده اند ونصرتي ودهنوي هم بازيکن ملي پوش هستند که اميد وارم تيم قدرتمندي را شکل دهيم ، ولي در کل اينکه عملکرد نقل وانتقالات باشگاه خوب بوده يا نه اينرا من نمي توانم دخالت کنم وبايد مسئولين باشگاه نظر بدهند البته دو سه جاي خالي داريم که شايد سياست باشگاه اينگونه بوده است .

شرايط تراکتور سازي بعنوان يکي از مدعيان قهرماني ليگ دوازدهم مورد ديگري بود که ابراهيمي معتقد است کار تراکتور سازي امسال بسيار سخت خواهد بود ، او مي گويد : امسال تعداد مدعيان جام نسبت به فصل گذشته زياد شده وما بايد با حريفاني رقابت کنيم که تا بن دندان مسلح هستند وعزم خود را براي قهرماني جزم کرده اند ، لذا بايد با تمام توان خود را براي نبردي سخت آماده کنيم ، ابراهيمي با اشاره به توانايي هاي اوليويرا سرمربي اين تيم ادامه مي دهد : او انسان بسيار خوبي است سعي کرده با بچه ها رابطه خوبي داشته باشد وبا ارائه برنامه هاي متفاوت تمريني بازيکنان را به شرايط مطلوب نزديک کند ، اميد وارم با همت بچه ها وحمايت مردم اين تيم کماکان جزء مدعيان باقي بماند .  
MR.SASHA بازدید : 32 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

قلعه‌نوعي:فرهاد پنج‌شنبه قراردادش را ثبت‌مي‌کند


امير قلعه نوعي در تمرين استقلال گفت:فرهاد مجيدي 5 شنبه اين هفته قرار داد رسمي خود را با استقلال امضا مي کند.


  امير قلعه نوعي در تمرين امروز استقلال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:فرهاد مجيدي 5 شنبه اين هفته قرار داد رسمي خود را با استقلال امضا مي کند.

وي ادامه داد: نکونام هم قرارداد داخلي خود را با استقلال امضا کرده است و بزودي بطور رسمي ثبت مي کند.

قلعه نوعي در ميان خبرنگاران گفت: با يک دروازه بان استقلالي به توافق رسيده ايم که وي ظرف روزهاي آينده به اين تيم مي پيوندد.
MR.SASHA بازدید : 1086 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

بازيکنان خارجي آلومينيوم جذب شدند


باشگاه آلومينيوم هرمزگان در فصل نقل و انتقالات خواهان جذب سه بازيکن خارجي بود که دو بازيکن مورد نظر جذب شده بودند که با ثبت قرار داد کريس مدافع برزيلي ليست بازيکنان خارجي اين باشگاه تکميل شد.


 مسئولان باشگاه آلومينيوم هرمزگان براي رفع نقاط ضعف تيم خود در رقابت هاي ليگ برتر دو بازيکن از تابعيت هاي سوري و برزيلي در خط دفاع و حمله جذب کرده است و براي تقويت دو چندان خط دفاع خود خواهان جذب کريس برزيلي بود که در نهايت با حضور اين بازيکن و شرکت در تمرينات در نهايت با مسئولان باشگاه به توافق رسيده است و از اين رو علاوه بر محمد استامبولي سوري و لويتر فرناندو سانترس برزيلي در خط فوروارد، کريس برزيلي نيز از سوي مسئولان باشگاه جذب شده است ، به همين دليل باشگاه آلومينيوم در جذب بازيکنان خارجي خود موفق عمل کرده است
MR.SASHA بازدید : 1140 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

تمرين امروز استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور غير منتظره محمد مايلي کهن در ميانه تمرين همراه بود.


 تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در کمپ اختصاصي اين تيم آغاز شد.

 بازيکنان قبل از اينکه تمرين به صورت رسمي آغاز شود، تنيس فوتبال بازي کردند که بعضي از مربيان تيم هم با آن‌ها همکاري کردند و اين بازي در يک جا آنقدر جدي به نظر آمد که رحمتي و ستار همداني بر سر يک امتياز با هم بحث مي‌کردند.

 بازيکنان با دويدن و گرم کردن بدن‌هاي خود که زير نظر حاج قاسم انجام شد تمرين خود را آغاز کردند. پس از آن به تمرين آقاوسط پرداختند و در بخش بعدي حاج قاسم باز هم تمرينات پرفشار و استقامتي را در دستور کار قرار داد و بعد از آن نيز امير قلعه‌نويي چند دقيقه‌اي با بازيکنان صحبت کرد.در بخش بعدي تمرين حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت.


 تمرينات چارچوب شناسي آيتم بعدي امروز آبي‌پوشان بود که با جديت امير قلعه‌نويي و گاها فريادهاي او بر سر بازيکنان همراه بود و تماشاگران هم بازيکناني که وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دادند را تشويق مي‌کردند.

 يکي از نکات جالب تشويق بازيکنان و کادر فني، تشويق امين منوچهري بود که تماشاگران نام هم‌بازي سابق او يعني کريم انصاري فرد را در کنارش مي‌آوردند و معتقد بودند که امين منوچهري بهتر از انصاري فرد است.

 حميد بابازاده نيز با جديت تمام کار دروازه‌بانان را زير نظر داشت و بخصوص به دروازه‌بانان جوان تيم نکات لازم را گوشزد مي‌کرد.

 مجتبي جباري مانند روز گذشته به صورت انفرادي دور زمين به دويدن پرداخت و حاج قاسم کارهاي بدنسازي او را زير نظر داشت. خسرو حيدري با تاخير به تمرين اضافه شد.

 حنيف عمران‌زاده که در ابتداي تمرين و در بازي تنيس فوتبال حضور داشت به علت گرفتگي عضله گردن نتوانست در تمرينات تيمي حاضر شود.

 از نکات جالب توجه تمرين امروز حضور محمد مايلي کهن بود که پس از ورود تماشاگران او و قلعه‌نويي را تشويق کردند و قلعه‌نويي، مجيد صالح، مهدي رحمتي و اميرحسين صادقي به سمت او آمدند و با مايلي کهن خوش و بش کردند.

 تمرين استقلال با انجام حرکات کششي بازيکنان و سرد کردن بدن‌هايشان پس از حدود دو ساعت به پايان رسيد.

 


MR.SASHA بازدید : 287 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

کارواليو و گاگو در آستانه جدايي از رئال


با غيبت ريکاردو کارواليو و فرناندو در تمرينات امروز رئال، احتمال جدايي اين دو بازيکن از اين باشگاه قوت گرفت.



 به گزارش نشريه آ. اس، اين دو بازيکن در برنامه هاي ژوزه مورينيو براي فصل جديد جاي ندارند و مديران رئال به انها اجازه داده اند تا با هر باشگاهي که خواستار آنهاست، مذاکره کنند.

 کارواليوي 34 ساله که در پورتو و چلسي نيز با مورينيو کار کرده بود، در تابستان 2010 به رئال پيوست اما فصل گذشته تنها در 13 ديدار براي اين تيم به ميدان رفت.

 گاگو نيز فصل گذشته به طور قرضي براي رم بازي کرد اما زدنک زمن، سرمربي جديد جالوروسي، علاقه اي به دائمي کردن قرارداد او نداشت و به همين دليل اين هافبک آرژانتيني به مادريد برگشت.

 کاکا، آنخل دي ماريا و ايگواين از جمله بازيکناني بودند که در تمرين امروز رئال که با 22 بازيکن برگزار شد، حضور داشتند.

 اولين ديدار اين فصل رئال در لاليگا روز 18 آگوست ( 28 مرداد) مقابل والنسيا خواهد بود.

MR.SASHA بازدید : 299 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مايلي کهن:

چرا حضورم در تمرين استقلال عجيب است؟


سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چرا حضورم در تمرين استقلال عجيب است؟ ما همه ايراني هستيم.


 محمد مايلي کهن که امروز به طور ناگهاني در تمرين تيم استقلال حاضر شد، در واکنش به تعجب خبرنگاران و اينکه چطور يک پرسپوليسي در تمرين استقلال حاضر شده ، گفت: چرا حضورم عجيب است! ما همه ايراني هستيم ضمن اينکه خانه‌ام اينجاست.


 وي ادامه داد: من حتي زماني که تخم چمن اين کمپ را نريخته بودند، به اين جا سر مي‌زدم. صبح زود هم يکي دو بار آمده‌ام. من تنها کسي بودم که مسابقات آسيايي استقلال را بدون سر و صدا نگاه کردم. ايراني بودن ما مهم است.


 مايلي کهن در مورد اينکه آيا در تمرينات پرسپوليس هم شرکت مي‌کند يا نه، گفت: خانه‌ام اينجاست.

MR.SASHA بازدید : 62 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)

زادمهر: اطلاعي از انتخاب شيريني ندارم


سرپرست پيشين پرسپوليس مي‌گويد اطلاعي از انتخاب شيريني به عنوان سرپرست جديد اين تيم ندارد.



 محمدرضا زادمهر درباره انتخاب شيريني به عنوان سرپرست جديد اين تيم اظهار کرد: من در حال حاضر در مطبم هستم و هيچ اطلاعي از انتخاب شريني ندارم.

 وي ادامه داد: هر کسي که انتخاب شده برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم. ما دوست داريم که پرسپوليس در هر شرايطي موفق باشد.

 زادمهر در پاسخ به اين سوال که دو روز پيش از جلسه‌اش با رويانيان براي مشخص شدن ادامه همکاري‌اش در باشگاه خبر داده بود، گفت:‌ بله، قرار بود که نشستي با رويانيان داشته باشم اما ديگر با من تماسي گرفته نشد و من هنوز منتظر اعلام باشگاه هستم.

 انتخاب سعيد شيريني به عنوان سرپرست جديد پرسپوليس در حالي صورت مي‌گيرد که پيشکسوتان اين باشگاه در چند روز گذشته در مصاحبه‌هاي خود تاکيد کرده بودند که حتما يکي از افراد قديمي باشگاه اين سمت را عهده‌دار شود. از سوي ديگر سکوت معنادار سايت باشگاه پرسپوليس درباره اعلام خبر سرپرستي شيريني در نوع خود جالب توجه است.

MR.SASHA بازدید : 941 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

مايلي‌کهن تماشاگر ويژه تمرين استقلال


محمد مايلي‌کهن امروز در تمرين تيم فوتبال استقلال حاضر شد.


 امير قلعه‌نويي وقتي مايلي‌کهن را ديد به استقبالش رفت و به او خوشامد گفت.


 حميد بابازاده و مجيد صالح از مربيان استقلال و امين منوچهري بازيکن سابق سايپا نيز به استقبال مايلي‌کهن رفتند.


 تمرين استقلال در کمپ اختصاصي اين باشگاه در حال برگزاري است اما حضور مايلي‌کهن اين تمرين را تحت تاثير قرار داد.


 حضور مايلي‌کهن در تمرين خيلي‌ها را به ياد بيانيه‌هاي تند او عليه قلعه‌نويي انداخت. بيانيه‌هايي که بعد از ديدار استقلال و سايپا و زماني که مايلي‌کهن به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شده بود در اختيار رسانه‌ها قرار گرفت و در آن جملات تندي عليه سرمربي استقلال استفاده شد.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 2,717
  • بازدید کلی : 155,142