loading...
دنیای فوتبال
MR.SASHA بازدید : 27 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

کاظميان: بازي در آبادان دشوار است


مهاجم پرسپوليس با تاکيد بر اينکه بازي دشواري برابر نفت آبادان پيش رو دارند گفت: مي‌خواهيم اولين 3 امتياز را بگيريم.


   جواد کاظميان در مورد ديدار روز پنجشنبه با نفت آبادان گفت: قرعه خوبي نبود اما ما بايد اين موضوع را بپذيريم. تمرينات بسيار سختي را زير آفتاب برگزار کرديم و تا حدود زيادي به گرما عادت کرديم. شرايط بازي در آبادان دشوار است با اين حال برابر نفت به ميدان مي‌رويم تا به پيروزي برسيم و مي‌خواهيم دست پر زمين را ترک کنيم.


کاظميان در پاسخ به اين سؤال که ژوزه را چطور مربي‌اي ديده گفت: ژوزه کارنامه بسيار خوبي دارد و مدت‌ کوتاهي است کارش را با پرسپوليس آغاز کرده است. بايد به او فرصت دهيم تا کارش را انجام دهد.

MR.SASHA بازدید : 35 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

حبس شاگردان محمدي در ورزشگاه

ديدار جوانان ايران - سپاهان جنجالي شد


ديدار تدارکاتي تيم جوانان ايران مقابل سپاهان درحالي که با برتري شاگردان اکبر محمدي در جريان بود به دليل ورود تماشاگران تيم سپاهان به زمين به جنجال کشيده شد.


  به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال جوانان کشورمان عصر دوشنبه در ديداري تدارکاتي برابر تيم سپاهان به ميدان رفت و درحاليکه با نتيجه 4 بر 2 از ميزبانش پيش بود، به دليل فحاشي هواداران سپاهان به کادرفني و بازيکنان اين تيم و همچنين حضور تعدادي از آنها در زمين و سنگ پراني و حمله به محمدي سرمربي و فنايي مربي‌ دروازه‌بان‌هاي تيم جوانان ناچار به ترک زمين شد.


در اين مسابقه که در زمين شماره 2 مجموعه باغ فردوس، در 3 وقت 30 دقيقه‌اي و برابر ديدگان 1500 تماشاگر برگزار شد، تيم جوانان ايران نيمه نخست را درحالي با برتري يک بر صفر و با گل دقيقه 22 سردار آزمون به پايان رساند که تيم سپاهان با نفرات اصلي‌‎اش از جمله محمدباقر صادقي، فرشيد طالبي، هادي تاميني، حسن اشجاري، ميلاد زنيدپور، احمد جمشيديان، اميد ابراهيمي، عادل کلاه کج و محمدرضا خلعتبري و سوکاي به ميدان آمده بود.


در وقت دوم سپاهان نفرات جديدش را به ميدان فرستاد اما باز هم برتري با تيم جوانان ايران بود، حسين فاضلي (39)، احسان پهلوان (42) و سردار آزمون (44) سه مرتبه ديگر دروازه تيم سپاهان را باز کردند اما ايران‌نژاد در دقيقه 50 يکي از گل‌ها را جبران کرد.


داور بازي که شرايط فيزيکي مناسبي براي قضاوت مسابقه نداشت، در وقت سوم اخطارهاي بسياري به بازيکنان تيم جوانان داد، مسئله‌اي که باعث شد نفرات تيم ايران دچار افت روحي شده و شرايط براي به ثمر رسيدن گل دوم توسط احمد جمشيديان فراهم شود. دقايقي بعد از اين گل، داور سردار آزمون را هم از زمين اخراج کرد. پس از اين اتفاق و در دقيقه 80 اکبر محمدي به سمت داور رفت تا علت دادن کارت‌هاي بي‌شمارش به بازيکنان تيم جوانان را جويا شود که متاسفانه با برخورد زشت و فحاشي داور که ليدر باشگاه سپاهان بود، روبه‌رو شد.


در اين لحظات هواداران تيم سپاهان با فحاشي عليه داوود فنايي مربي دروازه‌بان‌هاي تيم جوانان از فنس‌هاي محوطه زمين عبور کرده و با ورود به زمين ضمن فحاشي و سنگ‌پراني شديد، به سمت اکبر محمدي سرمربي، فنايي مربي دروازه‌بان‌ها و برخي از بازيکنان تيم جوانان حمله کردند.


با شروع اين اتفاقات بازي قطع شد و نيمه تمام ماند. البته محرم نويدکيا کاپيتان سپاهان به همراه فرشيد طالبي و حسن اشجاري بازيکنان اين تيم جلوي تماشاگران عصباني را گرفتند تا آسيبي به کادرفني و بازيکنان تيم جوانان وارد نشود. متاسفانه اين اتفاقات باعث شد اعضاي تيم جوانان بيش از يک ساعت در محل برگزاري مسابقه حبس شوند و در نهايت با اسکورت نيروهاي يگان ويژه به رختکن محل اقامت خود بازگردند.


اين درحالي بود که چندين تماشاگر سپاهان با موتورهاي خود در اطراف درهاي خروجي مجموعه باغ فردوس که محل برگزاري مسابقه بود، کمين کرده و منتظر خروج کادرفني تيم جوانان و ادامه زد و خوردها با آنها شده بودند که خوشبختانه همراهي محرم نويدکيا با اتوبوس تيم جوانان مانع از ادامه اين ماجراي تلخ شد.


متاسفانه اين اتفاقات در شرايطي رقم خورد که تيم فوتبال جوانان کشورمان به دعوت باشگاه سپاهان براي برپايي اردوي آماده‌سازي راهي اصفهان شده و فارغ از نتيجه مسابقه به فکر کسب تجربه و رفع نقاط ضعف‌شان در ديدارهاي تدارکاتي بودند.

MR.SASHA بازدید : 48 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

ليگ ‌برتر فوتبال ايران که سه دوره نخست آن با حضور 14 تيم برگزار شد، با قهرماني پرسپوليس با پروين، سپاهان با کاظمي و جلالي با پاس همراه شد.


   در آغاز دهه 80 مسئولان وقت فدراسيون فوتبالي که صفايي فراهاني بر مسند رياست آن قرار داشت، گام‌هاي نخست را براي حرفه‌اي شدن فوتبالي باشگاهي ايران برداشتند.


تغيير نام مسابقات ليگ از "جام آزادگان به "ليگ برتر" که پسوندي حرفه‌اي داشت، مهمترين تغيير در برگزاري فوتبال باشگاهي در ايران بود! زيرا پس از گذشت 11 سال همچنان برگزاري اين رقابتها با چالش‌هاي بسياري همراه است.

برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 44 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

پنجعلي: مگر پرسپوليس پيشکسوت ندارد


کاپيتان اسبق تيم ملي وتيم فوتبال پرسپوليس گفت: مگر تيم فوتبال پرسپوليس پيشکسوت نداردکه آقايان مدير، دوستان غيرفوتبالي خود را سرپرست آن مي کنند.


     محمد پنجعلي روز سه شنبه به ايرنا افزود: باشگاه پرسپوليس پيشکسوتان بسيار زيادي دارد که هر کدام از آنها مي توانند، در بخش هاي مختلف کمک حال اين تيم بوده و بدون چشم داشتي کار کنند.


برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

MR.SASHA بازدید : 71 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

رئال و بارسا تمرينات خود را آغاز نمودند


دو تيم رئال مادريد و بارسلونا روز دوشنبه تمرينات خود را براي فصل جديد با انجام معاينات پزشکي‌ از بازيکنان دو تيم آغاز نمودند.


    بازيکنان رئال مادريد به سر مربيگري ''خوسه مورينيو'' عصر دوشنبه اولين تمرينات خود را بر روي چمن برگزار کردند.


مورينيو که براي سومين سال تمرينات را با تيمش آغاز مي‌ کند به خوبي مي‌ داند که در اين فصل که مدافع قهرماني ليگ اسپانيا مي‌ باشد، نبرد بسيار سخت و رقابتي با بارسلونا خواهد داشت به طوري که در چند هفته ديگر بايد در مقابل تيم کاتالاني ها به منظور انجام ديدار سوپرجام اسپانيا حاضر شود و در اين راستا اردوي بسيار سختي را براي آماده سازي بازيکنانش در پيش دارد.


تمرينات مادريد در حالي‌ آغاز شد که 11 تن از بازيکناني که در بازي هاي قهرماني جام ملت هاي اروپا شرکت داشتند هنوز در تعطيلات بسر مي‌ برند و تا اواخر ماه جاري به تيم ملحق نمي‌ شوند. افزون بر اينکه ''مارسلو'' مدافع برزيلي اين تيم نيز به منظور شرکت در بازي هاي المپيک لندن در اردوي تيم ملي‌ اين کشور حضور دارد.


از سوي ديگر بازيکنان بارسلونا نيز به سر مربيگري ''تيتو ويلانووا'' که جانشين ''پپ گوارديولا'' شده، اردوي آماده سازي خود براي فصل جديد را با آزمايشات پزشکي‌ آغاز نمودند و قرار است از روز سه شنبه تمرينات ورزشي را بر روي چمن آغاز کنند.


در اين رابطه، 14 تن از بازيکنان بارسلوني در اين تمرينات حضور خواهند داشت و ملي‌ پوشان اين تيم که در مسابقات جام ملت هاي اروپا حضور داشتند در اواخر ماه به تيم مي‌ پيوندند.

MR.SASHA بازدید : 78 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

اسامي 32 نامزد برترين بازيکن سال يوفا منتشرشد


اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) روز دوشنبه فهرست سي و دو بازيکن نامزدهاي دريافت دومين جايزه «برترين بازيکن سال يوفا» را که از سوي روزنامه نگاران اروپايي انتخاب خواهد شد، اعلام کرد.


   اين جايزه سي ام اوت و در حاشيه مراسم قرعه کشي رقابت هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان در موناکو اهدا خواهد شد. سال گذشته ، ليونل مسي بازيکن آرژانتيني باشگاه بارسلونا ، اولين برنده اين جايزه بود. اين جايزه به ابتکار ميشل پلاتيني رييس يوفا و با همکاري واحد رسانه اي ورزش اروپا اهدا مي شود.

اتحاديه فوتبال اروپا چهاردهم اوت فهرست سه فيناليست نهايي را که از سوي روزنامه نگاران پنجاه و سه کشور عضو اين نهاد انتخاب مي شوند،منتشر خواهد کرد. فهرست اعلام شده يوفا به شرح زير است:

1- سرخيو آگوئرو (آرژانتين / منچستر سيتي)

2- ژابي آلونسو (اسپانيا / رئال مادريد)

3- ماريو بالوتلي (ايتاليا / منچستر سيتي)

4- ياکوب بلاژيکوفسکي (لهستان / بورسيا دورتموند)

5- جيانلوئيجي بوفون (ايتاليا / يوونتوس)

6- ايکر کاسياس (اسپانيا / رئال مادريد)

7- پيتر چک (جمهوري چک / چلسي)

8- فابيو کوئنترائو (پرتغال / رئال مادريد)

9- لسلي ديويس (ولز / بانگور سيتي )

10- ديديه دروگبا (ساحل عاج / چلسي)

11- سسک فابرگاس (اسپانيا / بارسلونا)

12- فالکائو (کلمبيا / اتلتيکو مادريد)

13- جو هارت (انگليس / منچستر سيتي)

14- زلاتان ابراهيموويچ (سوئد / آ ث ميلان)

15 - آندرس اينيستا (اسپانيا / بارسلونا)

16- شينجي کاگاوا (ژاپن / بورسيا دورتموند)

17- وينسنت کمپاني (بلژيک / منچستر سيتي)

18- فرانک لمپارد (انگليس / چلسي)

19- ليونل مسي (آرژانتين / بارسلونا)

20- لوکا مودريچ (کرواسي / تاتنهام)

21-مسوت اوزيل (آلمان / رئال مادريد)

22- په‌په (پرتغال / رئال مادريد)

23- آندره‌آ پيرلو (ايتاليا / يوونتوس)

24- سرجيو راموس (اسپانيا / رئال مادريد)

25- رائول گونزالز (اسپانيا / شالکه صفر چهار)

26- کريستيانو رونالدو (پرتغال / رئال مادريد)

27- وين روني (انگليس / منچستر يونايتد)

28- داويد سيلوا (اسپانيا / منچستر سيتي)

29- فرناندو تورس(اسپانيا / چلسي)

30- يحيي توره (ساحل عاج / منچستر سيتي)

31- روبن فان پرسي (هلند / آرسنال)

32- ژابي هرناندز (اسپانيا / بارسلونا)

MR.SASHA بازدید : 25 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

طهماسبي:

جدايي مبعلي از استقلال به نفع ما شد


کاپيتان پيکان گفت: دقيقا نمي دانم مبعلي به خاطر تمديد قرارداد جباري از استقلال جدا شد يا نه ولي هرچه که بود به نفع ما رقم خورد.


  محمدرضا طهماسبي در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت پيکان اظهار داشت: تيم ما شرايط خوبي دارد و تمرينات بدنسازي طوري بوده که تازه سبک شده و روي کارهاي تاکتيکي و کار با توپ تمرکز کرديم. فکر مي کنم رفته رفته تا بازي با صبا بدنها تقريبا به حالت معمول برگردد.

وي در خصوص حضور مبعلي در پيکان افزود: حضور مبعلي در پيکان به نفع ما است چون هم از لحاظ فني و هم تجربه بازيکن خيلي خوبي است و مطمئن باشيد کمک زيادي به تيم مي کند. دقيقا نمي دانم ايمان به خاطر تمديد قرارداد جباري از استقلال جدا شد يا نه ولي هرچه بود به نفع ما رقم خورد. شايد هم جو صميمي پيکان باعث شد نظرش عوض شود چون آنها يک ديدار دوستانه با ما در ترکيه انجام دادند.

کاپيتان پيکان تصريح کرد: تيم ما واقعا همدل و صميمي هست. کادر فني خيلي خوبي هم داريم که با بازيکنان رابطه اي دوستانه دارند. فکر مي کنم بتوانيم فصل خيلي خوبي در کنار هم رقم بزنيم چون واقعا وقتي تيمي يکدل باشد مي تواند به هر توفيقي که مي خواهد، برسد. در فوتبال صميميت هم فکر مي کنم به اندازه بقيه مسائل مهم است.

طهماسبي با اشاره به بازي با صباي قم گفت: بازي هاي اول معمولا براي همه تيم ها دشوار است. اولا بدن بازيکنان هنوز در شرايط معمول قرار ندارد چون تيم ها از شرايط بدنسازي بيرون نيامدند. دوما اين که شناخت آنچناني روي حريفان نيست و دقيقا تيم ها مثل هندوانه سربسته هستند با اين حال شايد بازي ما با صبا از اين لحاظ خوب باشد که ويسي نسبت به تيم سابقش شناخت دارد.

وي تاکيد کرد: ليگ امسال خيلي سنگين تر از سالهاي قبل است چون 4 و نيم تيم مي افتند. البته تيم ما براي نيافتادن نمي جنگد چون هدف ما با تيم خوبي که داريم گرفتن سهميه آسيا است. با تمريناتي که ويسي انجام مي دهد يقين بدانيد او مربي کاربلدي است. من از قبل طرز تفکر، حرف زدن و منش او را دوست داشتم و الان هم که سرمربي ما شده، خيلي به او نزديکيم. خيلي ها مي خواهند کار بزرگ سال قبلش با صبا را که سهميه گرفت، به شانس ربط دهند و زير سوال ببرند ولي ما بازيکنان و خود ويسي انگيزه داريم تا ثابت کنيم کارش شانسي نبوده است.
MR.SASHA بازدید : 44 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

آلبا: زوبي زارتا عليه من حرف نزده است


آلبا مدافع جديد تيم فوتبال بارسلونا گفت: مدير ورزشي بارسلونا هرگز نگفته است که مرا به تيم ملي براي حضور در المپيک دعوت نکنند.


  يوردي آلبا مدافع تازه وارد تيم فوتبال بارسلونا گفت: برخلاف برخي شايعات بايد تاکيد کنم تحت هيچ شرايطي فکر نمي کنم که زوبي زار تا مدير ورزشي باشگاه بارسلونا درجايي اعلام کرده باشد که نبايد من به تيم ملي براي حضور در المپيک دعوت نشوم و درست به همين علت باور هم ندارم که او در اين مورد با فدراسيون صحبت کرده باشد من قبلا هم گفته بودم که مي خواهم حضور در المپيک را تجربه کنم زيرا حضور در اين رويداد بزرگ برايم لذت قابل توجهي به همراه خواهد داشت.
MR.SASHA بازدید : 124 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

کنفرانس خبري آلومينيوم بدون حضور مدير عامل


اولين کنفرانس خبري باشگاه آلومينيوم پيش از ديدار با استقلال در حالي برگزار شد که مدير عامل اين تيم قيد حضور در جلسه کنفرانس خبري را زد.


  باشگاه خبرنگاران - جباري زاده مدير عامل تيم آلومينيوم هرمزگان که قرار بود در جلسه کنفرانس مطبوعاتي ديگر اعضاي تيم را همراهي کند در دفترش ماند تا به کارهاي مربوط به باشگاه رسيدگي کند.

گفتني است: دراين کنفراس خبري اکبر ميثاقيان و محمود تيغ نورد به عنوان سرمربي و کاپيتان تيم حضور داشتند و سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

شايان ذکر است: سرمربي آلومينيوم در خصوص قطع نورافکن هاي استاديوم که سبب لغو بازي تدارکاتي اين تيم شده بود در اين کنفرانس صحبتي انجام نداد و فقط از محروميت 2 جلسه اي خود عدم حضورش برروي کيفيت تيم آلومينيوم مقابل استقلال تهران اعتراض خود را بيان داشت.

گزارش حاکي است: دراين کنفرانس خبري درخصوص مشکلات ومعضلات مربوط به باشگاه و نواقص مربوط به استاديوم 20هزار نفري خليج فارس مطالبي عنوان شد و مسئولان تيم دراين خصوص گلايه هاي خودرا به گوش اصحاب رسانه رساندند.
MR.SASHA بازدید : 30 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)

تراکتور‌ عهده‌دار‌ فروش‌بليت‌ در بازيهاي‌خانگي شد


باشگاه تراکتورسازي عهده دار بليط فروشي در فصل جديد ليگ برتر شد.


 به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، بعد از جلسه ديروز و نامه اي که از فدراسيون فوتبال به اداره ورزش و جوانان استان، هيئت فوتبال و باشگاه ارسال شد تکليف فروش بليت براي فصل دوازدهم مشخص شد.

بدين ترتيب باشگاه تراکتورسازي عهده دار فروش بليت در بازي هاي خانگي اين تيم است.

طريقه فروش بليت همانند بازي آخر فصل قبل بوده(تراکتور-ملوان) و بليت هاي الکترونيکي در ورزشگاه به فروش خواهد رسيد.

باشگاه تراکتورسازي از کليه هواداران خود درخواست کرده است از شارژ کارت هاي متفرقه اکيدا خودداري کنند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ برتر 92-91 ایران کدام تیم خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 2,713
  • بازدید کلی : 155,138